Eğitim Bilgileri
2016 - 2019
2016 - 2019Doktora
Gaziantep Üniversitesi, Türkiye
2011 - 2013
2011 - 2013Yüksek Lisans
Zirve Üniversitesi, Türkiye
1995 - 1999
1995 - 1999Lisans
Süleyman Demirel Üniversitesi, Türkiye
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Akademik Ünvanlar / Görevler
2024 - Devam Ediyor
2024 - Devam EdiyorDoç. Dr.
İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim
2022 - 2024
2022 - 2024Dr. Öğr. Üyesi
İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim
Verdiği Dersler
Lisans
Erken Çocuklukta Özel Eğitim
Lisans
Eğitim Hukuku
Özel Eğitimde Sanatsal Becerilerin Öğretimi
Sınıf Yönetimi
Türk Eğitim Tarihi
Özel Eğitim ve Kaynaştırma
Erken Çocuklukta Özel Eğitim
Öğretmenlik Uygulaması I
Eğitim Hukuku
Özel Eğitim ve Kaynaştırma
Erken Çocuklukta Özel Eğitim
Özel Eğitimde Aile Eğitimi
Özel Eğitimde Sanatsal Becerilerin Öğretimi
Öğretmenlik Uygulaması II
Özel Eğitimde Matematik Öğretimi
ÖY'de Aile Katılımı
Özel Eğitim Kurumlarında Gözlem
Türk Eğitim Tarihi
Özel Eğitimde Fiziksel Eğitim ve Spor
Öğretmenlik Uygulaması I
Makaleler
Tümü (35)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (5)
ESCI (3)
Scopus (6)
TRDizin (13)
Diğer Yayınlar (15)
2025
20251. Ortaokul Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Öğretmenlerinin Kültürel Zekâ Düzeylerine İlişkin Algılarının İncelenmesi
Gökalp S., Çobanoğlu N.
ŞIRNAK UNIVERSITY JOURNAL OF DIVINITY FACULTY
, sa.36, ss.103-124, 2025 (ESCI, TRDizin)
2025
20252. Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Öğretmenlerinin Etik Liderlik Davranışlarının Sınıf Yönetimi Üzerindeki Etkisi
Gökalp S., Çobanoğlu N.
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi
, sa.45, ss.413-447, 2025 (Hakemli Dergi)
2025
20253. İLKOKULLARDAKİ KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİNDE ÖĞRETMEN YETERLİKLERİNİN İNCELENMESİ
ÇOBANOĞLU N., YAĞCIOĞLU HAS Ö.
Tarih Okulu Dergisi , sa.75, ss.1121-1143, 2025 (Hakemli Dergi)
2025
20254. Teacher-school fit, job satisfaction, participation in decision-making, and psychological ownership as predictors of organizational ostracism among primary school teachers
Demir S., Çobanoğlu N.
WORK A JOURNAL OF PREVENTION, ASSESSMENT & REHABILITATION
, cilt.0, sa.0, ss.1-14, 2025 (SSCI, Scopus)
2025
20255. How Psychological Well-Being Affects Patience, Motivation to Teach, and Emotional Exhaustion in Teachers
ÇOBANOĞLU N., DEMİR S.
EUROPEAN JOURNAL OF CONTEMPORARY EDUCATION , 2025 (ESCI)
2024
20246. Türkiye’de Öğretmenlerin Kaynaştırma Eğitimiyle İlgili Mesleki Yeterlik Algılarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
TOPRAK H. H., ÇOBANOĞLU N., KARACA M. A.
Edutech Research , cilt.2, sa.2, ss.128-140, 2024 (Hakemli Dergi)
2024
20247. The Role of Family Therapy in Managing Adolescent Conduct Disorder
Longo V., Saadati N., ÇOBANOĞLU N.
KMAN Counseling & Psychology Nexus , cilt.2, sa.1, ss.4-10, 2024 (Hakemli Dergi)
2023
20238. Quality in special education from teacher perspectives
Karaca M. A., Çobanoglu N., Çelik O. T.
EUROPEAN JOURNAL OF SPECIAL NEEDS EDUCATION
, cilt.38, sa.6, ss.1-16, 2023 (SSCI)
2023
20239. Erken Çocukluk Öğretmen Eğitimine İlişkin Bibliyometrik Bir Analiz: Eğilimler, Öncelikler ve Araştırma Boşlukları
TUNÇ Y., ÇELİK O. T., ATİK S., ÇOBANOĞLU N.
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.24, sa.2, ss.917-937, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
202310. İşyeri Ruhsallığının Öğretmenlerin Psikolojik Sağlamlık ve Prososyal Motivasyon Düzeylerine Etkisi
DEMİR S., ÇOBANOĞLU N.
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi , cilt.14, sa.4, ss.52-66, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
202311. INVESTIGATION OF PRESCHOOL THE APPROACHES OF TEACHERS TOWARDS INCLUSION, INCLUSION COMPETENCIES AND CLASSROOM MANAGEMENT SKILLS
ÇOBANOĞLU N., DEMİR S.
IOJET
, cilt.10, sa.3, ss.1868-1885, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
202312. A Bibliometric Analysis of Research Conducted on Sport and Physical Activity in Individuals with Autism Spectrum Disorder
Karaca M. A., Çobanoğlu N., Çelik O. T.
International Journal of Disabilities Sports and Health Sciences
, cilt.6, sa.1, ss.213-226, 2023 (Scopus)
2022
202213. Examination of the Relationship Between Teachers’ Perception of Organizational Exclusion and Levels of Happiness at Work
DEMİR S., ÇOBANOĞLU N.
EUROPEAN JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES , cilt.9, sa.2, ss.121-132, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
202214. Crisis Management, Agile Leadership, and Organizational Culture in Primary Schools
ÇOBANOĞLU N., DEMİR S.
INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATION AND LITERACY STUDIES , cilt.10, sa.2, ss.92-101, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
202215. EĞİTİM ÖRGÜTLERİNDE İŞ YAŞAMINDA YALNIZLIK İLE YAŞAM DOYUMU İLİŞKİSİ: İŞLE BÜTÜNLEŞMENİN ARACI ROLÜ
DEMİR S., ÇOBANOĞLU N.
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (elektronik)
, cilt.21, sa.82, ss.546-558, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
202216. THE RELATIONSHIP BETWEEN CLASSROOM MANAGEMENT JUSTICE AND SCHOOL ENGAGEMENT FROM THE PERSPECTIVE OF UNIVERSITY STUDENTS
ÇOBANOĞLU N., Demir S.
PROBLEMS OF EDUCATION IN THE 21ST CENTURY
, cilt.80, sa.4, ss.516-530, 2022 (ESCI)
2021
202117. OKUL ÖNCESİ EĞİTİM ÖRGÜTLERİNDE PAYLAŞILAN LİDERLİĞİN ÖRGÜTSEL KİMLİK ALGISI VE ÖĞRETMEN MUTLULUĞU İLE İLİŞKİSİNİN İNCELENMESİ
ÇOBANOĞLU N.
EKEV AKADEMİ DERGİSİ , sa.88, ss.413-432, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202118. Okul Müdürlerinin Değişim Eğilimleri ile Kişisel İnisiyatif Alma Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
ÇOBANOĞLU N., DEMİR S.
Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.8, sa.2, ss.244-254, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202119. Transformational Leadership Job Satisfaction’s Relationship with Innovativeness in Elementary Schools
ÇOBANOĞLU N.
Yaşadıkça Eğitim
, cilt.35, sa.2, ss.696-714, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202120. OKUL MÜDÜRLERİNİN SOSYAL ADALET LİDERLİĞİ İLE ÖĞRETMENLERİN ÖRGÜTSEL ÖZDEŞLEŞME VE YÖNETİCİYE SADAKAT İLİŞKİSİNİN İNCELENMESİ
ÇOBANOĞLU N.
Tarih Okulu Dergisi , sa.53, ss.2775-2799, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202121. The Relationship between the Transformational Leadership, the Cultural Intelligence of Teachers and the Skills of Principals' Diversity Management
ÇOBANOĞLU N.
European Journal of Educational Management , cilt.4, sa.1, ss.35-48, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202122. İlkokul Öğretmenlerinin İş Doyumu ve Örgütsel Bağlılıklarında Personel Güçlendirmesinin Rolü
ÇOBANOĞLU N.
TURKISH STUDIES - EDUCATIONAL SCIENCES , sa.2, ss.661-681, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202123. The relationship between shared leadership, employee empowerment and innovativeness in primary schools: A structural equation modeling
ÇOBANOĞLU N.
EUROPEAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH , cilt.10, sa.1, ss.327-339, 2021 (Scopus)
2020
202024. Investigation of Shared Leadership and Organizational Commitment in Primary and Secondary Schools: Malatya Case
ÇOBANOĞLU N.
International Journal of Educational Methodology , cilt.6, sa.3, ss.613-629, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
202025. Relation Among Managers, Teachers and Schools at State Schools in Turkey: Shared Leadership, Job Satisfaction, Organizational Trust
ÇOBANOĞLU N.
European Journal of Education Studies , cilt.7, sa.7, ss.315-340, 2020 (Hakemli Dergi)
2019
201926. A Study on Shared Leadership and Positive Psychological Capitals of Teachers at Primary and Secondary Schools
ÇOBANOĞLU N., BOZBAYINDIR F.
Universal Journal of Educational Research , cilt.7, sa.5, ss.1265-1274, 2019 (Scopus)
2016
201627. Teacher Misbehaviors at Elementary Schools in Turkey
ERSÖZLÜ A., ÇOBANOĞLU N.
INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL REFORM , cilt.25, sa.1, ss.79-98, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201628. Öğretmenlerin Ruhsal Zekâsı ve Örgütsel Bağlılıkları: İş Memnuniyetinin Aracılık Rolü
SAVAŞ A. C., ÇOBANOĞLU N.
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.5, sa.2, ss.496-510, 2016 (Hakemli Dergi)
2015
201529. The Effects of Pupil Control Ideology of Teachers on their Conflict Management Strategies
ÇOBANOĞLU N.
International Journal of Educational Methodology , cilt.1, sa.1, ss.35-43, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201530. Öğretmen Adaylarının Okul Müdürüne İlişkin Metaforik Algıları
ÇOBANOĞLU N., GÖKALP S.
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.12, sa.31, ss.279-295, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201531. The Secondary School Teachers' Perceptions about Their Educational Background and Their Levels of Income
KAYA O., GÖKALP S., ÇOBANOĞLU N., ESER İ.
Scholars Journal of Arts, Humanities and Social Sciences , cilt.3, sa.5, ss.1092-1099, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201532. ÖĞRETMEN ADAYLARININ OKUL MÜDÜRÜNE İLİŞKİN METAFORİK ALGILARI
ÇOBANOĞLU N., GÖKALP S.
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.12, sa.31, ss.279-295, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201533. A Study on the Authority Perception of School Administrators
TÖREMEN F., BOZGEYİK Y., ÇOBANOĞLU N.
Technics Technologies Education Management , cilt.10, sa.1, ss.3-9, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201534. The Evaluation of Mobbing Cases Which Teachers Experience In High Schools (Sample of Mersin Province)
KAYA O., ÇOBANOĞLU N., ESER İ., GÖKALP S.
Scholars Journal of Economics, Business and Management , cilt.2, sa.9, ss.944-948, 2015 (Hakemli Dergi)
2013
201335. İlkokullarda Entelektüel Sermayenin Ölçülmesi ve Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
KARAKUŞ M., ÇOBANOĞLU N.
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.6, sa.4, ss.158-181, 2013 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2025
20251. OKUL MÜDÜRLERİNİN ÖĞRETİMSEL LİDERLİKLERİNİN İNCELENMESİ (MALATYA İLİ ÖRNEĞİ)
ÇOBANOĞLU N., DEMİR S.
5. ULUSLARARASI SOSYAL VE BEŞERİ BİLİMLERE MULTİDİSİPLİNER YAKLAŞIMLAR KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 15 Mart 2025, cilt.2025, ss.124-131, (Tam Metin Bildiri)
2025
20252. SOSYAL MEDYA BAĞIMLILIĞININ ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK ERTELEMELERİNDEKİ ROLÜ
DEMİR S., ÇOBANOĞLU N.
5. ULUSLARARASI SOSYAL VE BEŞERİ BİLİMLERE MULTİDİSİPLİNER YAKLAŞIMLAR KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 15 Mart 2025, cilt.2025, ss.158-164, (Tam Metin Bildiri)
2024
20243. OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN ÖZEL YETENEKLİLERİN EĞİTİMİNE İLİŞKİN ALGILARININ İNCELENMESİ
ÇOBANOĞLU N., DEMİR S.
17. ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 21 - 22 Aralık 2024, cilt.2024, ss.323-331, (Tam Metin Bildiri)
2024
20244. YÜKSEKÖĞRETİMDE AKADEMİK ÖZ DİSİPLİN VE AKADEMİK ERTELEME İLİŞKİSİNİN İNCELENMESİ
DEMİR S., ÇOBANOĞLU N.
17. ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 21 - 22 Aralık 2024, cilt.2024, ss.430-437, (Tam Metin Bildiri)
2024
20245. AİLE İÇİ İLETİŞİMDE DEĞERLERİN ETKİSİ: ÇOCUKLARIN KARAKTER GELİŞİMİNE KATKILAR
KARACA M. A., ÇOBANOĞLU N.
BİLSEL CONGRESS, 20 Aralık 2024, (Tam Metin Bildiri)
2024
20246. DEĞERLER EĞİTİMİNİN NESİLLER ARASI AKTARIMINDA AİLE İLİŞKİLERİNİN ÖNEMİ
ÇOBANOĞLU N., KARACA M. A.
BİLSEL CONGRESS, 20 Aralık 2024, (Tam Metin Bildiri)
2024
20247. MESLEKİ İŞBİRLİĞİ VE PROSOSYAL MOTİVASYON: LİSE ÖĞRETMENLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
DEMİR S., ÇOBANOĞLU N.
16. ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 1 - 02 Haziran 2024, cilt.2024, ss.359-364, (Tam Metin Bildiri)
2024
20248. ÖZEL YETENEKLİLERE YÖNELİK ÖĞRETMEN TUTUMLARI
ÇOBANOĞLU N., DEMİR S.
16. ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 1 - 02 Haziran 2024, cilt.2024, ss.313-320, (Tam Metin Bildiri)
2024
20249. BEDEN EĞİTİMİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ MESLEKİ ÖZYETERLİK ALGILARININ İNCELENMESİ
ÇOBANOĞLU N., DEMİR S.
3. ULUSLARARASI SOSYAL VE BEŞERİ BİLİMLERE MULTİDİSİPLİNER YAKLAŞIMLAR KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 27 - 28 Ocak 2024, cilt.2024, ss.185-192, (Tam Metin Bildiri)
2024
202410. BEDEN EĞİTİMİ ÖĞRETMENLERİNDE ÖZYETERLİK VE PROAKTİF DAVRANIŞ İLİŞKİSİ
DEMİR S., ÇOBANOĞLU N.
3. ULUSLARARASI SOSYAL VE BEŞERİ BİLİMLERE MULTİDİSİPLİNER YAKLAŞIMLAR KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 27 - 28 Ocak 2024, cilt.2024, ss.226-232, (Tam Metin Bildiri)
2023
202311. ÖĞRETMENLERİN İŞE GÖMÜLMÜŞLÜK TUTUMUNA KATKI SUNAN BİR FAKTÖR: HİZMETKAR LİDERLİK
DEMİR S., ÇOBANOĞLU N.
15. ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 9 - 10 Aralık 2023, cilt.50, ss.452-458, (Tam Metin Bildiri)
2023
202312. İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN ÖZDÜZENLEME BECERİLERİNİN GENEL ÖZYETERLİKLERİ İLE İLİŞKİSİ
ÇOBANOĞLU N., DEMİR S.
15. ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 9 - 10 Aralık 2023, cilt.50, ss.410-417, (Tam Metin Bildiri)
2023
202313. ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNDE SOSYAL MEDYA BAĞIMLILIĞI VE YAŞAM DOYUMU İLİŞKİSİ
DEMİR S., ÇOBANOĞLU N.
2. ULUSLARARASI SOSYAL VE BEŞERİ BİLİMLERE MULTİDİSİPLİNER YAKLAŞIMLAR KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 23 Eylül 2023, cilt.9, ss.190-196, (Tam Metin Bildiri)
2023
202314. ÖRGÜTSEL ADANMIŞLIĞIN BİR YORDAYICISI: PAYLAŞILAN ÖĞRETİMSEL LİDERLİK
ÇOBANOĞLU N., DEMİR S.
2. ULUSLARARASI SOSYAL VE BEŞERİ BİLİMLERE MULTİDİSİPLİNER YAKLAŞIMLAR KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 23 Eylül 2023, cilt.9, ss.161-171, (Tam Metin Bildiri)
2022
202215. ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN ALDIKLARI AKADEMİK DESTEK VE ÜNİVERSİTE UYUMLARI İLİŞKİSİNİN İNCELENMESİ
ÇOBANOĞLU N., DEMİR S.
13. ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Aralık 2022, cilt.64, ss.304-310, (Tam Metin Bildiri)
2022
202216. ALGILANAN YÖNETİCİ DESTEĞİNİN ÖĞRETMENLERİN DEĞİŞİME AÇIKLIKLARINI YORDAMASI: ÖĞRETMENLER ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
DEMİR S., ÇOBANOĞLU N.
13. ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Aralık 2022, cilt.64, ss.311-315, (Tam Metin Bildiri)
2022
202217. THE ROLE OF THE PERCEIVED PRINCIPAL MANAGEMENT STYLE IN THE PROCESS OF TEACHERS' PARTICIPATION IN THE DECISION
DEMİR S., ÇOBANOĞLU N.
9 th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES & HUMANITIES, Burdur, Türkiye, 19 - 20 Mart 2022, ss.78-83, (Tam Metin Bildiri)
2022
202218. EVALUATION OF CLASSROOM MANAGEMENT COMPETENCIES OF THE INSTRUCTORS BY UNIVERSITY STUDENTS
ÇOBANOĞLU N., DEMİR S.
9th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES & HUMANITIES, Burdur, Türkiye, 19 - 20 Mart 2022, ss.70-77, (Tam Metin Bildiri)
2022
202219. ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN ÖĞRETİM ELEMANLARININ SINIF YÖNETİMİ İLKELERİNE UYMA DÜZEYLERİNİ DEĞERLENDİRMESİ
ÇOBANOĞLU N., DEMİR S.
12. ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 19 - 20 Mart 2022, cilt.1, ss.223-231, (Tam Metin Bildiri)
2022
202220. ÖĞRETMEN PERFORMANSININ BİR YORDAYICISI: ÖRGÜTSEL SOSYALLEŞME
DEMİR S., ÇOBANOĞLU N.
12. ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 19 - 20 Mart 2022, cilt.1, ss.232-236, (Tam Metin Bildiri)
2021
202121. EXAMINATION OF THE RELATIONSHIP OF EDUCATORS' CLASSROOM MANAGEMENT JUSTICE AND STUDENTS' ATTENDANCE TO SCHOOL ACCORDING TO UNIVERSITY STUDENTS' PERCEPTIONS
ÇOBANOĞLU N., DEMİR S.
5. INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON CURRENT DEVELOPMENTS IN SCIENCE, TECHNOLOGY AND SOCIAL SCIENCES, Malatya, Türkiye, 3 - 05 Aralık 2021, ss.800-801, (Özet Bildiri)
2021
202122. EĞİTİM ÖRGÜTLERİNDE PAYLAŞILAN LİDERLİĞİN BİR ÇIKTISI OLARAK MESLEKİ BAĞLILIK
DEMİR S., ÇOBANOĞLU N.
11.ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 12 - 13 Aralık 2021, cilt.39, ss.385-390, (Tam Metin Bildiri)
2021
202123. DOES ORGANIZATIONAL JUSTICE AFFECT ETHICAL VALUES ON TEACHERS?
ÇOBANOĞLU N., DEMİR S.
2. INTERNATIONAL SCIENTIFIC RESEARCH AND INNOVATION CONGRESS, İstanbul, Türkiye, 11 - 12 Eylül 2021, ss.420-425, (Tam Metin Bildiri)
2021
202124. SHARED LEADERSHIP AND ORGANISATIONAL ATTRACTIVENESS
DEMİR S., ÇOBANOĞLU N.
2. INTERNATIONAL SCIENTIFIC RESEARCH AND INNOVATION CONGRESS, İstanbul, Türkiye, 11 - 12 Eylül 2021, ss.414-419, (Tam Metin Bildiri)
2021
202125. Öğretmenlerin Sınıf Yönetimi Stilleri ile Öğrencilerde Değer Gelişimi İlişkisi
ÇOBANOĞLU N.
1. Internatıonal Arslantepe Scıentıfıc Research Congress, Malatya, Türkiye, 18 Eylül 2021, (Tam Metin Bildiri)
2021
202126. Ortaokullarda Öğretmen Liderliği ve İş Motivasyonu İlişkisinin İncelenmesi
ÇOBANOĞLU N.
1. Internatıonal Arslantepe Scıentıfıc Research Congress, Malatya, Türkiye, 18 Eylül 2021, (Tam Metin Bildiri)
2021
202127. Examination of The Relationship Between Ethical Leadership and Organizational Loyalty in Primary Schools According to Teacher’s Views
DEMİR S., ÇOBANOĞLU N.
1. International Marmara Scientific Research and Innovation Congress, İstanbul, Türkiye, 21 - 22 Ağustos 2021, ss.695-701, (Tam Metin Bildiri)
2021
202128. Examination of The Relationship Between Teachers ‘Organizational Dissent and Principals’ Competence to Diversity Management
ÇOBANOĞLU N., DEMİR S.
1. International Marmara Scientific Research and Innovation Congress, İstanbul, Türkiye, 21 - 22 Ağustos 2021, ss.702-711, (Tam Metin Bildiri)
2021
202129. Öğrenme Güçlüğü Üzerine Yazılan Doktora Tezlerinin İncelenmesi
ÇOBANOĞLU N., GÖÇER V.
5. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Rize, Türkiye, 19 Şubat 2021, ss.22-33, (Tam Metin Bildiri)
2021
202130. ÖĞRETMENLERİN SOSYAL MEDYA KULLANIMINA İLİŞKİN TUTUMLARININ İNCELENMESİ
KÖSEOĞLU E., ÇOBANOĞLU N., YILDIRIM Y.
VI. ULUSLARARASI BATTALGAZİ BİLİMSEL ÇALIŞMALAR KONGRESİ, Malatya, Türkiye, 08 Mayıs 2021, ss.347-361, (Tam Metin Bildiri)
2021
202131. İlkokullarda Personel Güçlendirme Pozitif Psikolojik Sermaye İlişkisinin İncelenmesi
ÇOBANOĞLU N.
Ulusal Eğitimde Dönüşüm Forumu, Edirne, Türkiye, 9 - 12 Haziran 2021, (Özet Bildiri)
2021
202132. İlkokullarda Örgütsel Özdeşleşme Paylaşılan Liderlik İlişkisinin İncelenmesi
ÇOBANOĞLU N.
Ulusal Eğitimde Dönüşüm Forumu, Edirne, Türkiye, 09 Haziran 2021, (Özet Bildiri)
2021
202133. ÖĞRETMEN VE OKUL YÖNETİCİLERİNİN İLETİŞİM BECERİLERİ OKUL GÜVENLİĞİ İLE İLİŞKİLİ MİDİR?
GÖÇER V., ÇOBANOĞLU N., KÖSEOĞLU E.
VI. ULUSLARARASI BATTALGAZİ BİLİMSEL ÇALIŞMALAR KONGRESİ, Malatya, Türkiye, 8 - 09 Mayıs 2021, ss.100-101, (Özet Bildiri)
2021
202134. The Relationship Between Leadership Styles of School Managers in Primary Schools and The Perceptions of Class Teachers' Participation in Decisions
ÇOBANOĞLU N., GÖÇER V., KÖSEOĞLU E.
Ispec 6th International Conferenceon Social Sciences & Humanities, Siirt, Türkiye, 16 Mayıs 2021, ss.93-94, (Özet Bildiri)
2021
202135. How Do Teachers Perception of The Toxic Leadership Behavior of School Directors According to Various Variables?
ÇOBANOĞLU N., GÖÇER V., KÖSEOĞLU E.
Ispec 6th International Conferenceon Social Sciences & Humanities, Siirt, Türkiye, 16 Mayıs 2021, ss.95-96, (Özet Bildiri)
2021
202136. Davranış ve Öğretim Yönetiminde Demokratik Liderliğin Rolü
ÇOBANOĞLU N., GÖÇER V.
5. Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi (ICAR), ANKARA (ONLINE), Türkiye, 19 Nisan 2021, ss.523-530, (Tam Metin Bildiri)
2021
202137. Müdürlerin Liderlik ve Sorumluluk Becerileri ile İletişim Becerilerinin Değerlendirilmesi
ÇOBANOĞLU N., GÖÇER V.
5. Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi (ICAR), ANKARA (ONLINE), Türkiye, 19 Nisan 2021, ss.426-433, (Tam Metin Bildiri)
2021
202138. İlkokullarda Farklılıkları Yönetimi ve İş Motivasyonu İlişkisinin İncelenmesi
ÇOBANOĞLU N., GÖÇER V.
3. Uluslararası 23 Nisan Bilimsel Çalışmalar Kongresi, Ankara, Türkiye, 23 Nisan 2021, ss.153-160, (Tam Metin Bildiri)
2021
202139. Demokratik Liderlik ve Farklılıkların Yönetiminin İlkokullarda İncelenmesi
ÇOBANOĞLU N., GÖÇER V.
3. Uluslararası 23 Nisan Bilimsel Çalışmalar Kongresi, Ankara, Türkiye, 23 Nisan 2021, ss.160-168, (Tam Metin Bildiri)
2021
202140. Executive Support in Primary Schools and Study of Loneliness at Work
ÇOBANOĞLU N., GÖÇER V.
Iğdır International Social Sciences Congress, Iğdır, Türkiye, 14 Nisan 2021, ss.384-391, (Tam Metin Bildiri)
2021
202141. Examinatıon of The Relational Dimension of The Concepts of Loyalty to The Manager and Management of Differences
ÇOBANOĞLU N., GÖÇER V.
Iğdır International Social Sciences Congress, Iğdır, Türkiye, 14 Nisan 2021, ss.392-399, (Tam Metin Bildiri)
2021
202142. Analysis of The Information Management Competencies of School Directors According to Teacher Opinions
ÇOBANOĞLU N., GÖÇER V.
2. International Göbeklitepe Scientific Studies Congress, Şanlıurfa, Türkiye, 20 Mart 2021, ss.93-109, (Tam Metin Bildiri)
2021
202143. Problems Faced by Primary School Directors About Financing
ÇOBANOĞLU N., GÖÇER V.
2. International Göbeklitepe Scientific Studies Congress, Şanlıurfa, Türkiye, 20 Mart 2021, ss.77-92, (Tam Metin Bildiri)
2021
202144. Impact of Teacher's Democratic Leadership on Child Value Development in Classroom Management
ÇOBANOĞLU N., GÖÇER V.
Çukurova 6th International Scientific Researches Conference, Adana, Türkiye, 05 Mart 2021, ss.585-594, (Tam Metin Bildiri)
2021
202145. Examinatıon of The Relationship Between Classroom Management Competence and Job Satisfaction in Primary Schools
ÇOBANOĞLU N., GÖÇER V.
Çukurova 6th International Scientific Researches Conference, Adana, Türkiye, 05 Mart 2021, ss.95-106, (Tam Metin Bildiri)
2021
202146. Examination of Classroom Management, Cooperation and Teaching Competencies of Teachers in Preschool Inclusion Education
ÇOBANOĞLU N., GÖÇER V.
International Symposium of Scientific Research and Innovative Studies, Balıkesir-Bandırma, Türkiye, 22 Şubat 2021, ss.2280-2293, (Tam Metin Bildiri)
2021
202147. Investigation of Innovation Management and Organizational Agility of School Directors in Primary Schools According to The Opinion of Class Teachers
ÇOBANOĞLU N., GÖÇER V.
International Symposium of Scientific Research and Innovative Studies, Balıkesir-Bandırma, Türkiye, 22 Şubat 2021, ss.2234-2251, (Tam Metin Bildiri)
2021
202148. Examination of Thesis Studıes on Dyslexia in Turkey
ÇOBANOĞLU N.
International Symposium of Scientific Research and Innovative Studies, Balıkesir-Bandırma, Türkiye, 22 Şubat 2021, ss.2267-2279, (Tam Metin Bildiri)
2021
202149. İlkokullarda Değer Eğitimine Katkıda Kitle İletişim Araçlarının Rolü
ÇOBANOĞLU N., GÖÇER V.
5. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Rize, Türkiye, 19 Şubat 2021, ss.5-21, (Tam Metin Bildiri)
2020
202050. İlkokullarda Personel Güçlendirme Ve İş Doyumu İlişkisi
ÇOBANOĞLU N.
2. Uluslararası 24 Kasım Başöğretmen Eğitim ve Yenilikçi Bilimler Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 24 - 26 Kasım 2020, ss.38, (Özet Bildiri)
2020
202051. İlkokullarda Örgütsel Adanmışlık ve Yenilikçilik İlişkisi
ÇOBANOĞLU N.
2. Uluslararası 24 Kasım Başöğretmen Eğitim ve Yenilikçi Bilimler Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 24 Kasım 2020, ss.37, (Özet Bildiri)
2020
202052. A Study On Shared Leadership And Organizational Trust In Primary Schools
ÇOBANOĞLU N.
International Pegem Conference on Education, Diyarbakır, Türkiye, 16 Eylül 2020, ss.249-250, (Özet Bildiri)
2020
202053. Organizational Trust - Innovation Relationship According To Primary School Teachers
ÇOBANOĞLU N.
International Pegem Conference on Education, Diyarbakır, Türkiye, 16 Eylül 2020, ss.269-270, (Özet Bildiri)
2020
202054. İlkokullarda İş Doyumu Ve Yenilikçilik İlişkisi
ÇOBANOĞLU N.
XIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Hatay, Türkiye, 03 Eylül 2020, ss.36, (Özet Bildiri)
2020
202055. Paylaşılan Liderliğin İlkokul ve Ortaokullarda İncelenmesi Ve Bazı Değişkenlerle İlişkisi
ÇOBANOĞLU N.
XIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Hatay, Türkiye, 03 Eylül 2020, ss.27, (Özet Bildiri)
2022
202256. İLKOKULLARDA İŞ DOYUMU VE YENİLİKÇİLİK İLİŞKİSİ
Çobanoğlu N.
XIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Hatay, Türkiye, 2 - 04 Eylül 2022, ss.36-45, (Özet Bildiri)
2012
201257. Türkiye’de öğretim yöntemleri üzerine yapılan çalışmaların içerik analizi
ÇOBANOĞLU N.
2.Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 Eylül 2012, ss.106, (Özet Bildiri)
Kitaplar
2025
20251. TÜRKIYE’DE ERKEN ÇOCUKLUK ÖZEL EĞITIMININ YASAL ÇERÇEVESI
KARACA M. A., ÇOBANOĞLU N.
Erken Çocuklukta Özel Eğitim, SARI HAKAN, YALÇIN HATİCE, Editör, Akademisyen Yayınevi, Ankara, ss.267-284, 2025
2024
20242. Otizm Spektrum Bozukluğunda Oyunun Yeri: Sistematik Derleme
YAĞCIOĞLU Ö., ÇOBANOĞLU N.
Zihinsel Engelli Bireyler İçin Sosyal ve Eğitimsel Yaklaşımlar , ÇOBANOĞLU NECATİ, Editör, BİDGE Yayınları, ss.26-53, 2024
2024
20243. Özel Öğrenciler İçin Sınıf Yönetimi
ÇOBANOĞLU N., DEMİR S.
SINIF YÖNETİMİ, KARA MEVLÜT, BOZKURT BAYRAM, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, Ankara, ss.323-351, 2024
2024
20244. Sınıf Kurallarının Oluşturulması ve Yönetimi
DEMİR S., ÇOBANOĞLU N.
SINIF YÖNETİMİ, KARA MEVLÜT, BOZKURT BAYRAM, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, Ankara, ss.93-114, 2024
2023
20235. Eğitimde Bireysel Farklılıklar
SARI H., KARACA M. A., ÇOBANOĞLU N.
Genel ve Özel Eğitimde Farklılaştırılmış Öğretim Araştırma Temelli Uygulamalı Örneklerle, Prof. Dr. Hakan SARI- Doç. Dr. Cihat ŞENTÜRK, Editör, VİZE AKADEMİ, ss.1-12, 2023
2023
20236. Farklılaştırılmış Öğretimde Okul Yöneticilerin Rolleri ve Sorumlulukları
SARI H., ÇOBANOĞLU N., KARACA M. A.
Genel ve Özel Eğitimde FARKLILAŞTIRILMIŞ ÖĞRETİM (Araştırma Temelli Uygulamalı Örneklerle), SARI, Hakan - ŞENTÜRK, Cihad, Editör, Vize Akademi, Ankara, ss.207-224, 2023
2023
20237. DEHB’DE OKUL VE SINIF YÖNETİMİ
ÇOBANOĞLU N.
DİKKAT EKSİKLİĞİ VE HİPERAKTİVİTE BOZUKLUĞU EĞİTSEL MÜDAHALE YAKLAŞIMLARI, KARACA, M. Abdulbaki; EKER, Abdullah, Editör, Vize Akademi, Ankara, ss.55-76, 2023
2023
20238. Farklılaştırılmış Öğretimde Okul Yöneticilerinin Rolleri ve Sorumlulukları
SARI H., ÇOBANOĞLU N., KARACA M. A.
Genel ve Özel Eğitimde Farklılaştırılmış Öğretim Araştırma Temelli Uygulamalı Örneklerle, Prof. Dr. Hakan SARI- Doç. Dr. Cihat ŞENTÜRK, Editör, VİZE AKADEMİ, ss.207-223, 2023
2023
20239. Eğitimde Bireysel Farklılıklar
SARI H., KARACA M. A., ÇOBANOĞLU N.
Genel ve Özel Eğitimde FARKLILAŞTIRILMIŞ ÖĞRETİM (Araştırma Temelli Uygulamalı Örneklerle), SARI, Hakan - ŞENTÜRK, Cihad, Editör, Vize Akademi, Ankara, ss.1-12, 2023
2023
202310. Birleştirilmiş Sınıflarda Sınıf Yönetimi
ÇOBANOĞLU N., DEMİR S.
İLKOKULLARDA ALTERNATİF EĞİTİM UYGULAMALARI, YAŞAROĞLU CİHAT, ZENGİN ERDAL, Editör, Vizetek Yayıncılık, Ankara, ss.145-161, 2023
2022
202211. Özel Yetenekliler ve Sınıf Yönetimi
ÇOBANOĞLU N.
Eğitim Bilimleri Alanında Yeni Trendler (II. Cilt), Prof. Dr. Perihan ÜNÜVAR, Editör, Duvar Yayınları, Ankara, ss.561-574, 2022
2021
202112. İlkokullarda Yönetsel Uygulamalarda Farklılıklara Yaklaşım ve Öğretmen Algıları
ÇOBANOĞLU N.
Eğitim Bilimlerinde Güncel Akademik Çalışmalar, Prof. Dr. Hülya GÜR, Editör, LIVRE DE LYON, Lyon, ss.89-101, 2021
2021
202113. Sınıf Yönetiminde Demokratik Liderliğin Rolü
ÇOBANOĞLU N.
Eğitim Bilimlerinde Güncel Akademik Çalışmalar, Prof. Dr. Hülya GÜR, Editör, LIVRE DE LYON, Lyon, ss.51-62, 2021
2020
202014. PAYLAŞILAN LİDERLİK VE POZİTİF PSİKOLOJİK SERMAYE
ÇOBANOĞLU N.
Akademisyen Kitabevi, Ankara, 2020
2020
202015. İlkokullarda Örgütsel Güven ve Paylaşılan Liderlik Üzerine Bir Çalışma
ÇOBANOĞLU N.
İPCEDU2020-EKİTAP, , Editör, PEGEM Akademi, Ankara, ss.115-125, 2020
2020
202016. Öğretmen Özerkliği ve Yenilikçilik İlişkisi
ÇOBANOĞLU N.
Eğitim Bilimlerinde Teori ve Araştırmalar II, Doç. Dr. Onur ZAHAL, Editör, GECE KİTAPLIĞI, Ankara, ss.271-284, 2020