Doç. Dr. NECATİ ÇOBANOĞLU


Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim


WoS Araştırma Alanları: Eğitim Ve Eğitim Araştırması, Eğitim Bilimsel Disiplinler, Eğitim Özel


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler

Metrikler

Yayın

108

Yayın (WoS)

5

Yayın (Scopus)

6

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scholar)

391

H-İndeks (Scholar)

9

Atıf (TrDizin)

31

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Sobiad)

112

H-İndeks (Sobiad)

5

Atıf (Diğer Toplam)

125

Toplam Atıf Sayısı

268

Proje

3

Açık Erişim

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2016 - 2019

2016 - 2019

Doktora

Gaziantep Üniversitesi, Türkiye

2011 - 2013

2011 - 2013

Yüksek Lisans

Zirve Üniversitesi, Türkiye

1995 - 1999

1995 - 1999

Lisans

Süleyman Demirel Üniversitesi, Türkiye

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Akademik Ünvanlar / Görevler

2024 - Devam Ediyor

2024 - Devam Ediyor

Doç. Dr.

İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim

2022 - 2024

2022 - 2024

Dr. Öğr. Üyesi

İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim

Verdiği Dersler

Lisans

Lisans

Eğitim Hukuku

Özel Eğitimde Sanatsal Becerilerin Öğretimi

Sınıf Yönetimi

Türk Eğitim Tarihi

Özel Eğitim ve Kaynaştırma

Erken Çocuklukta Özel Eğitim Sürdürülebilir Kalkınma

Öğretmenlik Uygulaması I

Eğitim Hukuku

Özel Eğitim ve Kaynaştırma

Erken Çocuklukta Özel Eğitim

Özel Eğitimde Aile Eğitimi

Özel Eğitimde Sanatsal Becerilerin Öğretimi

Öğretmenlik Uygulaması II

Özel Eğitimde Matematik Öğretimi

ÖY'de Aile Katılımı

Özel Eğitim Kurumlarında Gözlem

Türk Eğitim Tarihi

Özel Eğitimde Fiziksel Eğitim ve Spor

Öğretmenlik Uygulaması I

Ön Lisans

Ön Lisans

Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında Uygulama I

Davranış Yönetimi

Serbest Zaman Etkinlikler

Çocuk ve Çevre

Çocuk Gelişimi 1

Özel Gereksinimi Olan Çocuğa Yaklaşım

Özel Öğretim Yöntemleri

Erken Çocukluk Eğitiminde Yaklaşımlar ve Programlar

Çocuklarda Davranış Yönetimi

Makaleler

Tümü (35)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (5)
ESCI (3)
Scopus (6)
TRDizin (13)
Diğer Yayınlar (15)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2025

2025

1. OKUL MÜDÜRLERİNİN ÖĞRETİMSEL LİDERLİKLERİNİN İNCELENMESİ (MALATYA İLİ ÖRNEĞİ)

ÇOBANOĞLU N., DEMİR S.

5. ULUSLARARASI SOSYAL VE BEŞERİ BİLİMLERE MULTİDİSİPLİNER YAKLAŞIMLAR KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 15 Mart 2025, cilt.2025, ss.124-131, (Tam Metin Bildiri)

2025

2025

2. SOSYAL MEDYA BAĞIMLILIĞININ ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK ERTELEMELERİNDEKİ ROLÜ

DEMİR S., ÇOBANOĞLU N.

5. ULUSLARARASI SOSYAL VE BEŞERİ BİLİMLERE MULTİDİSİPLİNER YAKLAŞIMLAR KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 15 Mart 2025, cilt.2025, ss.158-164, (Tam Metin Bildiri)

2024

2024

3. OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN ÖZEL YETENEKLİLERİN EĞİTİMİNE İLİŞKİN ALGILARININ İNCELENMESİ

ÇOBANOĞLU N., DEMİR S.

17. ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 21 - 22 Aralık 2024, cilt.2024, ss.323-331, (Tam Metin Bildiri)

2024

2024

4. YÜKSEKÖĞRETİMDE AKADEMİK ÖZ DİSİPLİN VE AKADEMİK ERTELEME İLİŞKİSİNİN İNCELENMESİ

DEMİR S., ÇOBANOĞLU N.

17. ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 21 - 22 Aralık 2024, cilt.2024, ss.430-437, (Tam Metin Bildiri)

2024

2024

7. MESLEKİ İŞBİRLİĞİ VE PROSOSYAL MOTİVASYON: LİSE ÖĞRETMENLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA

DEMİR S., ÇOBANOĞLU N.

16. ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 1 - 02 Haziran 2024, cilt.2024, ss.359-364, (Tam Metin Bildiri)

2024

2024

8. ÖZEL YETENEKLİLERE YÖNELİK ÖĞRETMEN TUTUMLARI

ÇOBANOĞLU N., DEMİR S.

16. ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 1 - 02 Haziran 2024, cilt.2024, ss.313-320, (Tam Metin Bildiri)

2024

2024

9. BEDEN EĞİTİMİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ MESLEKİ ÖZYETERLİK ALGILARININ İNCELENMESİ

ÇOBANOĞLU N., DEMİR S.

3. ULUSLARARASI SOSYAL VE BEŞERİ BİLİMLERE MULTİDİSİPLİNER YAKLAŞIMLAR KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 27 - 28 Ocak 2024, cilt.2024, ss.185-192, (Tam Metin Bildiri)

2024

2024

10. BEDEN EĞİTİMİ ÖĞRETMENLERİNDE ÖZYETERLİK VE PROAKTİF DAVRANIŞ İLİŞKİSİ

DEMİR S., ÇOBANOĞLU N.

3. ULUSLARARASI SOSYAL VE BEŞERİ BİLİMLERE MULTİDİSİPLİNER YAKLAŞIMLAR KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 27 - 28 Ocak 2024, cilt.2024, ss.226-232, (Tam Metin Bildiri)

2023

2023

11. ÖĞRETMENLERİN İŞE GÖMÜLMÜŞLÜK TUTUMUNA KATKI SUNAN BİR FAKTÖR: HİZMETKAR LİDERLİK

DEMİR S., ÇOBANOĞLU N.

15. ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 9 - 10 Aralık 2023, cilt.50, ss.452-458, (Tam Metin Bildiri)

2023

2023

12. İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN ÖZDÜZENLEME BECERİLERİNİN GENEL ÖZYETERLİKLERİ İLE İLİŞKİSİ

ÇOBANOĞLU N., DEMİR S.

15. ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 9 - 10 Aralık 2023, cilt.50, ss.410-417, (Tam Metin Bildiri)

2023

2023

13. ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNDE SOSYAL MEDYA BAĞIMLILIĞI VE YAŞAM DOYUMU İLİŞKİSİ

DEMİR S., ÇOBANOĞLU N.

2. ULUSLARARASI SOSYAL VE BEŞERİ BİLİMLERE MULTİDİSİPLİNER YAKLAŞIMLAR KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 23 Eylül 2023, cilt.9, ss.190-196, (Tam Metin Bildiri)

2023

2023

14. ÖRGÜTSEL ADANMIŞLIĞIN BİR YORDAYICISI: PAYLAŞILAN ÖĞRETİMSEL LİDERLİK

ÇOBANOĞLU N., DEMİR S.

2. ULUSLARARASI SOSYAL VE BEŞERİ BİLİMLERE MULTİDİSİPLİNER YAKLAŞIMLAR KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 23 Eylül 2023, cilt.9, ss.161-171, (Tam Metin Bildiri)

2022

2022

15. ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN ALDIKLARI AKADEMİK DESTEK VE ÜNİVERSİTE UYUMLARI İLİŞKİSİNİN İNCELENMESİ

ÇOBANOĞLU N., DEMİR S.

13. ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Aralık 2022, cilt.64, ss.304-310, (Tam Metin Bildiri)

2022

2022

16. ALGILANAN YÖNETİCİ DESTEĞİNİN ÖĞRETMENLERİN DEĞİŞİME AÇIKLIKLARINI YORDAMASI: ÖĞRETMENLER ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA

DEMİR S., ÇOBANOĞLU N.

13. ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Aralık 2022, cilt.64, ss.311-315, (Tam Metin Bildiri)

2022

2022

17. THE ROLE OF THE PERCEIVED PRINCIPAL MANAGEMENT STYLE IN THE PROCESS OF TEACHERS' PARTICIPATION IN THE DECISION

DEMİR S., ÇOBANOĞLU N.

9 th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES & HUMANITIES, Burdur, Türkiye, 19 - 20 Mart 2022, ss.78-83, (Tam Metin Bildiri)

2022

2022

18. EVALUATION OF CLASSROOM MANAGEMENT COMPETENCIES OF THE INSTRUCTORS BY UNIVERSITY STUDENTS

ÇOBANOĞLU N., DEMİR S.

9th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES & HUMANITIES, Burdur, Türkiye, 19 - 20 Mart 2022, ss.70-77, (Tam Metin Bildiri)

2022

2022

19. ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN ÖĞRETİM ELEMANLARININ SINIF YÖNETİMİ İLKELERİNE UYMA DÜZEYLERİNİ DEĞERLENDİRMESİ

ÇOBANOĞLU N., DEMİR S.

12. ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 19 - 20 Mart 2022, cilt.1, ss.223-231, (Tam Metin Bildiri)

2022

2022

20. ÖĞRETMEN PERFORMANSININ BİR YORDAYICISI: ÖRGÜTSEL SOSYALLEŞME

DEMİR S., ÇOBANOĞLU N.

12. ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 19 - 20 Mart 2022, cilt.1, ss.232-236, (Tam Metin Bildiri)

2021

2021

21. EXAMINATION OF THE RELATIONSHIP OF EDUCATORS' CLASSROOM MANAGEMENT JUSTICE AND STUDENTS' ATTENDANCE TO SCHOOL ACCORDING TO UNIVERSITY STUDENTS' PERCEPTIONS

ÇOBANOĞLU N., DEMİR S.

5. INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON CURRENT DEVELOPMENTS IN SCIENCE, TECHNOLOGY AND SOCIAL SCIENCES, Malatya, Türkiye, 3 - 05 Aralık 2021, ss.800-801, (Özet Bildiri)

2021

2021

22. EĞİTİM ÖRGÜTLERİNDE PAYLAŞILAN LİDERLİĞİN BİR ÇIKTISI OLARAK MESLEKİ BAĞLILIK

DEMİR S., ÇOBANOĞLU N.

11.ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 12 - 13 Aralık 2021, cilt.39, ss.385-390, (Tam Metin Bildiri)

2021

2021

23. DOES ORGANIZATIONAL JUSTICE AFFECT ETHICAL VALUES ON TEACHERS?

ÇOBANOĞLU N., DEMİR S.

2. INTERNATIONAL SCIENTIFIC RESEARCH AND INNOVATION CONGRESS, İstanbul, Türkiye, 11 - 12 Eylül 2021, ss.420-425, (Tam Metin Bildiri)

2021

2021

24. SHARED LEADERSHIP AND ORGANISATIONAL ATTRACTIVENESS

DEMİR S., ÇOBANOĞLU N.

2. INTERNATIONAL SCIENTIFIC RESEARCH AND INNOVATION CONGRESS, İstanbul, Türkiye, 11 - 12 Eylül 2021, ss.414-419, (Tam Metin Bildiri)

2021

2021

25. Öğretmenlerin Sınıf Yönetimi Stilleri ile Öğrencilerde Değer Gelişimi İlişkisi

ÇOBANOĞLU N.

1. Internatıonal Arslantepe Scıentıfıc Research Congress, Malatya, Türkiye, 18 Eylül 2021, (Tam Metin Bildiri)

2021

2021

26. Ortaokullarda Öğretmen Liderliği ve İş Motivasyonu İlişkisinin İncelenmesi

ÇOBANOĞLU N.

1. Internatıonal Arslantepe Scıentıfıc Research Congress, Malatya, Türkiye, 18 Eylül 2021, (Tam Metin Bildiri)

2021

2021

27. Examination of The Relationship Between Ethical Leadership and Organizational Loyalty in Primary Schools According to Teacher’s Views

DEMİR S., ÇOBANOĞLU N.

1. International Marmara Scientific Research and Innovation Congress, İstanbul, Türkiye, 21 - 22 Ağustos 2021, ss.695-701, (Tam Metin Bildiri)

2021

2021

28. Examination of The Relationship Between Teachers ‘Organizational Dissent and Principals’ Competence to Diversity Management

ÇOBANOĞLU N., DEMİR S.

1. International Marmara Scientific Research and Innovation Congress, İstanbul, Türkiye, 21 - 22 Ağustos 2021, ss.702-711, (Tam Metin Bildiri)

2021

2021

29. Öğrenme Güçlüğü Üzerine Yazılan Doktora Tezlerinin İncelenmesi

ÇOBANOĞLU N., GÖÇER V.

5. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Rize, Türkiye, 19 Şubat 2021, ss.22-33, (Tam Metin Bildiri)

2021

2021

30. ÖĞRETMENLERİN SOSYAL MEDYA KULLANIMINA İLİŞKİN TUTUMLARININ İNCELENMESİ

KÖSEOĞLU E., ÇOBANOĞLU N., YILDIRIM Y.

VI. ULUSLARARASI BATTALGAZİ BİLİMSEL ÇALIŞMALAR KONGRESİ, Malatya, Türkiye, 08 Mayıs 2021, ss.347-361, (Tam Metin Bildiri)

2021

2021

31. İlkokullarda Personel Güçlendirme Pozitif Psikolojik Sermaye İlişkisinin İncelenmesi

ÇOBANOĞLU N.

Ulusal Eğitimde Dönüşüm Forumu, Edirne, Türkiye, 9 - 12 Haziran 2021, (Özet Bildiri)

2021

2021

32. İlkokullarda Örgütsel Özdeşleşme Paylaşılan Liderlik İlişkisinin İncelenmesi

ÇOBANOĞLU N.

Ulusal Eğitimde Dönüşüm Forumu, Edirne, Türkiye, 09 Haziran 2021, (Özet Bildiri)

2021

2021

33. ÖĞRETMEN VE OKUL YÖNETİCİLERİNİN İLETİŞİM BECERİLERİ OKUL GÜVENLİĞİ İLE İLİŞKİLİ MİDİR?

GÖÇER V., ÇOBANOĞLU N., KÖSEOĞLU E.

VI. ULUSLARARASI BATTALGAZİ BİLİMSEL ÇALIŞMALAR KONGRESİ, Malatya, Türkiye, 8 - 09 Mayıs 2021, ss.100-101, (Özet Bildiri)

2021

2021

34. The Relationship Between Leadership Styles of School Managers in Primary Schools and The Perceptions of Class Teachers' Participation in Decisions

ÇOBANOĞLU N., GÖÇER V., KÖSEOĞLU E.

Ispec 6th International Conferenceon Social Sciences & Humanities, Siirt, Türkiye, 16 Mayıs 2021, ss.93-94, (Özet Bildiri)

2021

2021

35. How Do Teachers Perception of The Toxic Leadership Behavior of School Directors According to Various Variables?

ÇOBANOĞLU N., GÖÇER V., KÖSEOĞLU E.

Ispec 6th International Conferenceon Social Sciences & Humanities, Siirt, Türkiye, 16 Mayıs 2021, ss.95-96, (Özet Bildiri)

2021

2021

36. Davranış ve Öğretim Yönetiminde Demokratik Liderliğin Rolü

ÇOBANOĞLU N., GÖÇER V.

5. Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi (ICAR), ANKARA (ONLINE), Türkiye, 19 Nisan 2021, ss.523-530, (Tam Metin Bildiri)

2021

2021

37. Müdürlerin Liderlik ve Sorumluluk Becerileri ile İletişim Becerilerinin Değerlendirilmesi

ÇOBANOĞLU N., GÖÇER V.

5. Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi (ICAR), ANKARA (ONLINE), Türkiye, 19 Nisan 2021, ss.426-433, (Tam Metin Bildiri)

2021

2021

38. İlkokullarda Farklılıkları Yönetimi ve İş Motivasyonu İlişkisinin İncelenmesi

ÇOBANOĞLU N., GÖÇER V.

3. Uluslararası 23 Nisan Bilimsel Çalışmalar Kongresi, Ankara, Türkiye, 23 Nisan 2021, ss.153-160, (Tam Metin Bildiri)

2021

2021

39. Demokratik Liderlik ve Farklılıkların Yönetiminin İlkokullarda İncelenmesi

ÇOBANOĞLU N., GÖÇER V.

3. Uluslararası 23 Nisan Bilimsel Çalışmalar Kongresi, Ankara, Türkiye, 23 Nisan 2021, ss.160-168, (Tam Metin Bildiri)

2021

2021

40. Executive Support in Primary Schools and Study of Loneliness at Work

ÇOBANOĞLU N., GÖÇER V.

Iğdır International Social Sciences Congress, Iğdır, Türkiye, 14 Nisan 2021, ss.384-391, (Tam Metin Bildiri)

2021

2021

41. Examinatıon of The Relational Dimension of The Concepts of Loyalty to The Manager and Management of Differences

ÇOBANOĞLU N., GÖÇER V.

Iğdır International Social Sciences Congress, Iğdır, Türkiye, 14 Nisan 2021, ss.392-399, (Tam Metin Bildiri)

2021

2021

42. Analysis of The Information Management Competencies of School Directors According to Teacher Opinions

ÇOBANOĞLU N., GÖÇER V.

2. International Göbeklitepe Scientific Studies Congress, Şanlıurfa, Türkiye, 20 Mart 2021, ss.93-109, (Tam Metin Bildiri)

2021

2021

43. Problems Faced by Primary School Directors About Financing

ÇOBANOĞLU N., GÖÇER V.

2. International Göbeklitepe Scientific Studies Congress, Şanlıurfa, Türkiye, 20 Mart 2021, ss.77-92, (Tam Metin Bildiri)

2021

2021

44. Impact of Teacher's Democratic Leadership on Child Value Development in Classroom Management

ÇOBANOĞLU N., GÖÇER V.

Çukurova 6th International Scientific Researches Conference, Adana, Türkiye, 05 Mart 2021, ss.585-594, (Tam Metin Bildiri)

2021

2021

45. Examinatıon of The Relationship Between Classroom Management Competence and Job Satisfaction in Primary Schools

ÇOBANOĞLU N., GÖÇER V.

Çukurova 6th International Scientific Researches Conference, Adana, Türkiye, 05 Mart 2021, ss.95-106, (Tam Metin Bildiri)

2021

2021

46. Examination of Classroom Management, Cooperation and Teaching Competencies of Teachers in Preschool Inclusion Education

ÇOBANOĞLU N., GÖÇER V.

International Symposium of Scientific Research and Innovative Studies, Balıkesir-Bandırma, Türkiye, 22 Şubat 2021, ss.2280-2293, (Tam Metin Bildiri)

2021

2021

47. Investigation of Innovation Management and Organizational Agility of School Directors in Primary Schools According to The Opinion of Class Teachers

ÇOBANOĞLU N., GÖÇER V.

International Symposium of Scientific Research and Innovative Studies, Balıkesir-Bandırma, Türkiye, 22 Şubat 2021, ss.2234-2251, (Tam Metin Bildiri)

2021

2021

48. Examination of Thesis Studıes on Dyslexia in Turkey

ÇOBANOĞLU N.

International Symposium of Scientific Research and Innovative Studies, Balıkesir-Bandırma, Türkiye, 22 Şubat 2021, ss.2267-2279, (Tam Metin Bildiri)

2021

2021

49. İlkokullarda Değer Eğitimine Katkıda Kitle İletişim Araçlarının Rolü

ÇOBANOĞLU N., GÖÇER V.

5. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Rize, Türkiye, 19 Şubat 2021, ss.5-21, (Tam Metin Bildiri)

2020

2020

50. İlkokullarda Personel Güçlendirme Ve İş Doyumu İlişkisi

ÇOBANOĞLU N.

2. Uluslararası 24 Kasım Başöğretmen Eğitim ve Yenilikçi Bilimler Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 24 - 26 Kasım 2020, ss.38, (Özet Bildiri)

2020

2020

51. İlkokullarda Örgütsel Adanmışlık ve Yenilikçilik İlişkisi

ÇOBANOĞLU N.

2. Uluslararası 24 Kasım Başöğretmen Eğitim ve Yenilikçi Bilimler Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 24 Kasım 2020, ss.37, (Özet Bildiri)

2020

2020

52. A Study On Shared Leadership And Organizational Trust In Primary Schools

ÇOBANOĞLU N.

International Pegem Conference on Education, Diyarbakır, Türkiye, 16 Eylül 2020, ss.249-250, (Özet Bildiri)

2020

2020

53. Organizational Trust - Innovation Relationship According To Primary School Teachers

ÇOBANOĞLU N.

International Pegem Conference on Education, Diyarbakır, Türkiye, 16 Eylül 2020, ss.269-270, (Özet Bildiri)

2020

2020

54. İlkokullarda İş Doyumu Ve Yenilikçilik İlişkisi

ÇOBANOĞLU N.

XIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Hatay, Türkiye, 03 Eylül 2020, ss.36, (Özet Bildiri)

2020

2020

55. Paylaşılan Liderliğin İlkokul ve Ortaokullarda İncelenmesi Ve Bazı Değişkenlerle İlişkisi

ÇOBANOĞLU N.

XIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Hatay, Türkiye, 03 Eylül 2020, ss.27, (Özet Bildiri)

2022

2022

56. İLKOKULLARDA İŞ DOYUMU VE YENİLİKÇİLİK İLİŞKİSİ

Çobanoğlu N.

XIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Hatay, Türkiye, 2 - 04 Eylül 2022, ss.36-45, (Özet Bildiri) Creative Commons License

2012

2012

57. Türkiye’de öğretim yöntemleri üzerine yapılan çalışmaların içerik analizi

ÇOBANOĞLU N.

2.Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 Eylül 2012, ss.106, (Özet Bildiri)

Kitaplar

2025

2025

1. TÜRKIYE’DE ERKEN ÇOCUKLUK ÖZEL EĞITIMININ YASAL ÇERÇEVESI

KARACA M. A., ÇOBANOĞLU N.

Erken Çocuklukta Özel Eğitim, SARI HAKAN, YALÇIN HATİCE, Editör, Akademisyen Yayınevi, Ankara, ss.267-284, 2025

2024

2024

2. Otizm Spektrum Bozukluğunda Oyunun Yeri: Sistematik Derleme

YAĞCIOĞLU Ö., ÇOBANOĞLU N.

Zihinsel Engelli Bireyler İçin Sosyal ve Eğitimsel Yaklaşımlar , ÇOBANOĞLU NECATİ, Editör, BİDGE Yayınları, ss.26-53, 2024

2024

2024

3. Özel Öğrenciler İçin Sınıf Yönetimi

ÇOBANOĞLU N., DEMİR S.

SINIF YÖNETİMİ, KARA MEVLÜT, BOZKURT BAYRAM, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, Ankara, ss.323-351, 2024

2024

2024

4. Sınıf Kurallarının Oluşturulması ve Yönetimi

DEMİR S., ÇOBANOĞLU N.

SINIF YÖNETİMİ, KARA MEVLÜT, BOZKURT BAYRAM, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, Ankara, ss.93-114, 2024

2023

2023

5. Eğitimde Bireysel Farklılıklar

SARI H., KARACA M. A., ÇOBANOĞLU N.

Genel ve Özel Eğitimde Farklılaştırılmış Öğretim Araştırma Temelli Uygulamalı Örneklerle, Prof. Dr. Hakan SARI- Doç. Dr. Cihat ŞENTÜRK, Editör, VİZE AKADEMİ, ss.1-12, 2023

2023

2023

6. Farklılaştırılmış Öğretimde Okul Yöneticilerin Rolleri ve Sorumlulukları

SARI H., ÇOBANOĞLU N., KARACA M. A.

Genel ve Özel Eğitimde FARKLILAŞTIRILMIŞ ÖĞRETİM (Araştırma Temelli Uygulamalı Örneklerle), SARI, Hakan - ŞENTÜRK, Cihad, Editör, Vize Akademi, Ankara, ss.207-224, 2023

2023

2023

7. DEHB’DE OKUL VE SINIF YÖNETİMİ

ÇOBANOĞLU N.

DİKKAT EKSİKLİĞİ VE HİPERAKTİVİTE BOZUKLUĞU EĞİTSEL MÜDAHALE YAKLAŞIMLARI, KARACA, M. Abdulbaki; EKER, Abdullah, Editör, Vize Akademi, Ankara, ss.55-76, 2023

2023

2023

8. Farklılaştırılmış Öğretimde Okul Yöneticilerinin Rolleri ve Sorumlulukları

SARI H., ÇOBANOĞLU N., KARACA M. A.

Genel ve Özel Eğitimde Farklılaştırılmış Öğretim Araştırma Temelli Uygulamalı Örneklerle, Prof. Dr. Hakan SARI- Doç. Dr. Cihat ŞENTÜRK, Editör, VİZE AKADEMİ, ss.207-223, 2023

2023

2023

9. Eğitimde Bireysel Farklılıklar

SARI H., KARACA M. A., ÇOBANOĞLU N.

Genel ve Özel Eğitimde FARKLILAŞTIRILMIŞ ÖĞRETİM (Araştırma Temelli Uygulamalı Örneklerle), SARI, Hakan - ŞENTÜRK, Cihad, Editör, Vize Akademi, Ankara, ss.1-12, 2023

2023

2023

10. Birleştirilmiş Sınıflarda Sınıf Yönetimi

ÇOBANOĞLU N., DEMİR S.

İLKOKULLARDA ALTERNATİF EĞİTİM UYGULAMALARI, YAŞAROĞLU CİHAT, ZENGİN ERDAL, Editör, Vizetek Yayıncılık, Ankara, ss.145-161, 2023

2022

2022

11. Özel Yetenekliler ve Sınıf Yönetimi

ÇOBANOĞLU N.

Eğitim Bilimleri Alanında Yeni Trendler (II. Cilt), Prof. Dr. Perihan ÜNÜVAR, Editör, Duvar Yayınları, Ankara, ss.561-574, 2022

2021

2021

12. İlkokullarda Yönetsel Uygulamalarda Farklılıklara Yaklaşım ve Öğretmen Algıları

ÇOBANOĞLU N.

Eğitim Bilimlerinde Güncel Akademik Çalışmalar, Prof. Dr. Hülya GÜR, Editör, LIVRE DE LYON, Lyon, ss.89-101, 2021

2021

2021

13. Sınıf Yönetiminde Demokratik Liderliğin Rolü

ÇOBANOĞLU N.

Eğitim Bilimlerinde Güncel Akademik Çalışmalar, Prof. Dr. Hülya GÜR, Editör, LIVRE DE LYON, Lyon, ss.51-62, 2021

2020

2020

15. İlkokullarda Örgütsel Güven ve Paylaşılan Liderlik Üzerine Bir Çalışma

ÇOBANOĞLU N.

İPCEDU2020-EKİTAP, , Editör, PEGEM Akademi, Ankara, ss.115-125, 2020

2020

2020

16. Öğretmen Özerkliği ve Yenilikçilik İlişkisi

ÇOBANOĞLU N.

Eğitim Bilimlerinde Teori ve Araştırmalar II, Doç. Dr. Onur ZAHAL, Editör, GECE KİTAPLIĞI, Ankara, ss.271-284, 2020


Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 1

h-indeksi (WOS): 1