Yayınlar & Eserler

Makaleler 21
Tümü (21)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
Scopus (2)
TRDizin (10)
Diğer Yayınlar (10)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 17

2. ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE EBEVEYNLERİN ÇOCUK KİTAPLARINDAN FAYDALANMA DURUMU

INTERNATIONAL EUROPEAN CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES -IV, 22 Nisan 2022, (Tam Metin Bildiri)

3. VALUE ANALYSIS OF THE THEMES CONTAINED IN FOLK TALE

WORLD CHILDREN CONFERENCE-III, Türkiye, 12 Nisan 2022, (Tam Metin Bildiri)

4. İLKOKUL BİRİNCİ SINIF ÖĞRENCİ VELİLERİNİN UZAKTAN EĞİTİM SÜRECİNİ DEĞERLENDİRMELERİ (AFYON ÖRNEĞİ)

VI. ULUSLARARASI BATTALGAZİ BİLİMSEL ÇALIŞMALAR KONGRESİ, Malatya, Türkiye, 8 - 09 Mayıs 2021, cilt.1, ss.154-165, (Tam Metin Bildiri)

5. Okul Öncesi dönemde Ailelerin Spora Yönelik Görüşlerinin incelenmesi

WORLD CHILDREN CONFERENCE-II, Nicosia, Kıbrıs (Kktc), 21 - 23 Mayıs 2021, cilt.2, ss.816-826, (Tam Metin Bildiri)

6. İSPANYA VE İTALYA’DA OKUL ÖNCESİ EĞİTİME COVİD-19’UN ETKİLERİ

INTERNATIONAL BATTALGAZİSCIENTIFIC STUDIES CONGRESS-V, Malatya, Türkiye, 18 - 20 Aralık 2020, ss.51-52, (Özet Bildiri)

8. Fi̇nlandi̇ya Okul Öncesi̇ Eği̇ti̇m Si̇stemi̇ni̇n İ̇ncelenmesi̇

Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Bilimleri Sempozyumu), İstanbul, Türkiye, 22 - 23 Şubat 2020, ss.64, (Özet Bildiri)

10. okulöncesi öğretmenlerinin ve velilerinin değer eğitimine yönelik tutumları

2. ulullar arası sosyal bilimler kongresi, Al-Quds, Filistin, 23 - 25 Mart 2018, ss.451, (Özet Bildiri) Creative Commons License

11. OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN TÜRKÇE DİL ETKİNLİKLERİNDE KULLANDIKLARI YÖNTEMLR

9. ULUSLARARASI DÜNYA DİLİ TÜRKÇE SEMPOZYUMU, Malatya, Türkiye, 2 - 04 Kasım 2017, (Özet Bildiri)

12. Erken çocukluk döneminde erken okuryazarlık farkındalığı ölçeğinin geliştirilmesi

9. Uluslararası Dünya Dili Türkçe Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 2 - 04 Kasım 2017, (Özet Bildiri)

14. öğretmen adaylarının öğretmenlik mesleğine yönelik öz inançları

ERPA International Congresses on Education, İstanbul, Türkiye, 06 Haziran 2014, ss.54, (Özet Bildiri)

15. SURVEY OF THE OPİNİONS OF PRE SCHOOL TEACHERS REGARDİNG PROFESSİONAL ETHİCS BEHAVİOR

3.INTERNATİONAL CONGRESS ON EARLY CHILDHOOD EDUCATION, 12 - 15 Eylül 2012, (Tam Metin Bildiri)

16. A research on the Professional practice course of vocational high schools child development program in parallel with contemporary education

VI internetional Balkan conres for education and science in Ohrid, Republich of Macedonia, 27 - 30 Eylül 2011, (Tam Metin Bildiri)

17. Birinci Sınıf Öğretmenlerinin Duyuşsal Alan Kazanımlarını Ayırt Etme Düzeyleri

10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Kongresi Sivas, Sivas, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2011, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 5

1. SOSYAL GELİŞİM

ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE GELİŞİM, DERELİ, ESRA, Editör, LİSANS YAYINEVİ, İstanbul, ss.249-278, 2022

3. 0-36 AYLIK ÇOCUKLARDA BİLİŞSEL GELİŞİM

Eğitim Bilimleri AlanındaAkademik Çalışmalar-II, Zahal Onur, Editör, gece kitplığı, Ankara, ss.325-345, 2020

4. OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN AİLE KATILIMI ÇALIŞMALARINDAKARŞILAŞTIKLARI SORUNLAR

EĞİTİMİN ÜÇ TEMEL ÖĞESİ:ÖĞRENME, ÖĞRENCİ VE ÖĞRETMEN, Figen Akça, Editör, İksad publishing house, Ankara, ss.77-106, 2020

5. okul öncesi eğitim programının kuramsal temelleri

okulöncesi eğitimde program kuramdan uygulamaya, saide özbey, serap demiriz, Editör, lisans, İstanbul, ss.37-58, 2019
Metrikler

Yayın

47

Yayın (WoS)

3

Yayın (Scopus)

2

Atıf (WoS)

3

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scholar)

1

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (Diğer Toplam)

21

Proje

1

Tez Danışmanlığı

5

Açık Erişim

6
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları