Eğitim Bilgileri
2004 - 2010
2004 - 2010Doktora
Selçuk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Reklamcılık Ve Tanıtım (Yl) (Tezli), Türkiye
2001 - 2004
2001 - 2004Yüksek Lisans
Selçuk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Radyo Televizyon (Yl) (Tezli), Türkiye
1997 - 2001
1997 - 2001Lisans
Selçuk Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Radyo, Televizyon Ve Sinema Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2010
2010Doktora
Marka iletişim aracı olarak oyunreklam: Marka farkındalığı oluşturma rolü üzerine bir çalışma
Selçuk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Reklamcılık Ve Tanıtım (Yl) (Tezli)
2004
2004Yüksek Lisans
Gelişen televizyon ve sinema teknolojisinin televizyon reklam filmi yapım sürecinde kullanımı
Selçuk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Radyo Televizyon (Yl) (Tezli)
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Kitle İletişimi ve Araçları
Reklamcılık ve Tanıtım
Akademik Ünvanlar / Görevler
2023 - Devam Ediyor
2023 - Devam EdiyorProf. Dr.
İnönü Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım
2018 - Devam Ediyor
2018 - Devam EdiyorDoç. Dr.
İnönü Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım
2011 - 2018
2011 - 2018Yrd. Doç. Dr.
İnönü Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım
2001 - 2011
2001 - 2011Araştırma Görevlisi
Selçuk Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Radyo, Televizyon Ve Sinema Bölümü
Yönetimsel Görevler
2020 - Devam Ediyor
2020 - Devam EdiyorDekan Yardımcısı
İnönü Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım
2011 - 2022
2011 - 2022Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
İnönü Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü
2017 - 2020
2017 - 2020Dekan Yardımcısı
İnönü Üniversitesi, İletişim Fakültesi
2017 - 2018
2017 - 2018Bölüm Başkanı
İnönü Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü
2012 - 2015
2012 - 2015Dekan Yardımcısı
İnönü Üniversitesi, İletişim Fakültesi
Verdiği Dersler
Lisans
Lisans
İNTERNET REKLAMCILIĞI
TEMEL FOTOĞRAFÇILIK
İLETİŞİM BİLİMİ
KAMERA ÇEKİM VE AYDINLATMA
YENİ İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİ
REKLAM FOTOĞRAFÇILIĞI
RADYO VE TELEVİZYONUN TEMELLERİ
TEMEL FOTOĞRAFÇILIK
YENİ İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİ
RADYO VE TELEVİZYONUN TEMELLERİ
REKLAM FOTOĞRAFÇILIĞI
İNTERNET REKLAMCILIĞI
İLETİŞİM BİLİMİ
RADYO VE TELEVİZYONUN TEMELLERİ
Yeni İletişim Teknolojileri
TEMEL FOTOĞRAFÇILIK
İLETİŞİM BİLİMİ
İnternet Reklamcılığı
Televizyon Reklamcılığı
Sosyal Medya
RADYO VE TELEVİZYONUN TEMELLERİ
İnternet Reklamcılığı
Yeni İletişim Teknolojileri
REKLAM FOTOĞRAFÇILIĞI
Sosyal Medya
TEMEL FOTOĞRAFÇILIK
İLETİŞİM BİLİMİ
ÖRGÜT KÜLTÜRÜ VE KURUMSAL İLETİŞİM
Örgüt Kültürü ve Kurumsal İletişim
Yeni İletişim Teknolojileri
İLETİŞİM BİLİMİ
İletişim Psikolojisi
Reklam Fotoğrafçılığı
Temel Fotoğrafçılık
Radyo ve Televizyonun Temelleri
Kamera Çekim ve Aydınlatma
İLETİŞİM BİLİMİ
İletişim Psikolojisi
Reklam Fotoğrafçılığı
Temel Fotoğrafçılık
Radyo ve Televizyonun Temelleri
İLETİŞİM BİLİMİ
Radyo ve Televizyonun Temelleri
Lisans Çift Anadal
Lisans Çift Anadal
KURUMSAL KİMLİK VE MARKA YÖNETİMİ
İNTERAKTİF MEDYA VE REKLAM
İletişim Becerileri
KURUMSAL KİMLİK VE MARKA YÖNETİMİ
KURUMSAL KİMLİK VE MARKA YÖNETİMİ
İNTERAKTİF MEDYA VE REKLAM
Kurumsal Kimlik ve Marka Yönetimi
İnteraktif Medya ve Reklam
İnteraktif Medya ve Reklam
Kurumsal Kimlik ve Marka Yönetimi
Yönetilen Tezler
2021
2021Yüksek Lisans
Çocuk Youtuberların sosyal medyada oluşturduğu reklam içerikler
Akyol M. (Danışman)
S.ATMACA(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans
Tipografik logoların marka çağrışımı üzerindeki etkisi
Akyol M. (Danışman)
S.KIRTEKE(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Avrupa Birliği ülkelerindeki aşırı sağ siyasi partilerin İslamofobiyi konu alan siyasal reklamları üzerine inceleme
Akyol M. (Danışman)
B.TUĞ(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Sosyal medya kullanımına ilişkin davranışların teknoloji kabul modeli bağlamında incelenmesi: Orta öğretim öğrencileri üzerine bir araştırma
Akyol M. (Danışman)
A.KULAKSIZ(Öğrenci)
2015
2015Yüksek Lisans
Sinema ve sosyal medya: Reklam aracı olarak sosyal medya kullanımı
Akyol M. (Danışman)
Y.KURUCA(Öğrenci)
2014
2014Yüksek Lisans
Yeni bir reklam mecrası: İkincil ekran
Akyol M. (Danışman)
A.YILMAZ(Öğrenci)
2014
2014Yüksek Lisans
Üreten tüketicinin yükselişi: Kullanıcıların ürettiği reklamlar
Akyol M. (Danışman)
S.ÇALIŞKAN(Öğrenci)
Makaleler
Tümü (15)
TRDizin (9)
Diğer Yayınlar (6)
2022
20221. AVRUPA ŞEHİRLERİNİN SOSYAL MEDYADA MARKA KİŞİLİĞİ SUNUMU
Yılmaz N., AKYOL M.
İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi (İNİF E-Dergi)
, cilt.7, sa.2, ss.197-219, 2022 (TRDizin)
2021
20212. ÇOCUK YOUTUBERLARIN SOSYAL MEDYADA OLUŞTURDUĞU REKLAM İÇERİKLER
Atmaca S., AKYOL M.
İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi İNİF E-DERGİ
, cilt.6, sa.2, ss.521-543, 2021 (TRDizin)
2019
20193. AVRUPA BİRLİĞİ ÜLKELERİNDEKİ AŞIRI SAĞ SİYASİ PARTİLERİN İSLAMOFOBİYİ KONU ALAN SİYASAL REKLAMLARI ÜZERİNE İNCELEME
AKYOL M., Tuğ B.
International Social Sciences Studies Journal
, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
20194. Halkla İlişkiler Bağlamında İlişki Sürdürme Stratejileri: Yatırımcı İlişkilerinde Web Siteleri Üzerine Bir Analiz
KILINÇ Ö., AKYOL M.
Selçuk Üniversitesi İletişim Fakültesi Akademik Dergisi , cilt.12, sa.2, ss.656-679, 2019 (TRDizin)
2019
20195. Toplumsal Rollerdeki Çatışmanın Televizyon Reklamlarında Kullanımı: Gelin-Kaynana Çatışmasının Reklamlardaki Sunumu Üzerine Bir Değerlendirme
ÇEKİÇ AKYOL A., AKYOL M., KILINÇ Ö.
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi , cilt.7, sa.1, ss.131-154, 2019 (TRDizin)
2018
20186. Kurumsal İletişim İş İlanları Üzerine Bir Değerlendirme
KILINÇ Ö., AKYOL M.
İNİF E-DERGİ , cilt.3, sa.1, ss.65-82, 2018 (TRDizin)
2017
20177. DETERMINATION OF APPROACHES OF TEACHERS TO INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGIES: IMPLEMENTATION OF TECHNOLOGY ACCEPTANCE MODEL TO MALATYA, DARENDE
AKYOL M., ÇEKİÇ AKYOL A., ÖLÇER A. G.
Atatürk Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , cilt.2, sa.13, 2017 (TRDizin)
2016
20168. The use of the social media as a marketing communication tool in European airports Case study of Facebook
ÇEKİÇ AKYOL A., AKYOL M., ÇAKI C.
Journal of Tourism Theory and Research , cilt.2, sa.2, ss.82-106, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
20169. Use of social media in a tourism destination Users generated content in turkeyholiday
AKYOL M., ARICA f. a.
Journal of Tourism Theory and Research , cilt.2, sa.2, ss.138-159, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201610. Avrupa Havalimanlarında Sosyal Medyanın Pazarlama İletişimi Aracı Olarak Kullanımı Facebook Örneği The Use of Social Media as a Marketing Communication Tool in European Airports Case Study of Facebook
ÇEKİÇ AKYOL A., AKYOL M., ÇAKI C.
Journal of Tourism Theory and Research , cilt.2, sa.2, ss.82-106, 2016 (Hakemli Dergi)
2015
201511. SEÇİM KAMPANYALARINDA SOSYAL MEDYA KULLANIMI FACEBOOK ve 2014 CUMHURBAŞKANLIĞI SEÇİMLERİ
AKYOL M.
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.14, sa.55, ss.98-114, 2015 (TRDizin)
2015
201512. Sinema Filmlerinin Pazarlanmasında Sosyal Medyanın Kullanımı
AKYOL M., KURUCA Y.
AKADEMİK YAKLAŞIMLAR DERGİSİ JOURNAL OF ACADEMIC APPROACHES , cilt.6, sa.1, ss.64-92, 2015 (Hakemli Dergi)
2014
201413. INTERNET AND HALAL TOURISM MARKETING
Akyol M., Kılınç Ö.
Turkish Studies - International Periodical For The Languages, Literature and History of Turkish or Turkic , cilt.9, sa.8, ss.171-186, 2014 (TRDizin)
2014
201414. YENİ MEDYA ARAÇLARINDA GÖRSEL İLETİŞİM OTOMOBİL MARKALARININ SOSYAL MEDYA KULLANIMLARI ÜZERİNE BİR İNCELEME
ÇEKİÇ AKYOL A., AKYOL M., YILMAZ A.
SELÇUK ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ AKADEMİK DERGİSİ , cilt.8, sa.2, ss.119-131, 2014 (TRDizin)
2010
201015. Yeni Reklam Aracı Oyunreklam ın Advergame Çocuk Üzerindeki Etkisi
ÇEKİÇ AKYOL A., AKYOL M., AKTAŞ H.
E-Journal of New World Sciences Academy , cilt.5, sa.4, ss.652-672, 2010 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2021
20211. Online Satın Alma Üzerine Bir Araştırma
ÇEKİÇ AKYOL A., KILINÇ Ö., AKYOL M.
18th International Symposium Communication in the Millennium, Türkiye, 26 - 27 Ekim 2021, (Tam Metin Bildiri)
2021
20212. SOSYAL MEDYADA KRİZ İLETİŞİMİ: TÜRKİYE CUMHURİYETİ SAĞLIK BAKANI’NIN INSTAGRAM HESABI ÜZERİNE BİR İNCELEME
Atmaca S., AKYOL M.
8. Uluslararası İletişim Günleri / Dijital Çağda Kriz İletişimi Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 26 Mayıs 2021, (Tam Metin Bildiri)
2020
20203. The Rise of Prosumer: User generated advertising
ÇALIŞKAN S., AKYOL M.
The WEI International Academic Conference, Barcelona, İspanya, 11 - 13 Şubat 2020, ss.50, (Özet Bildiri)
2019
20194. SOSYAL MEDYA VE TEKNOLOJİ KABUL MODELİ (SOSYAL MEDYA KABULMODELİ): SOSYAL MEDYANIN LİSE ÖĞRENCİLERİNİN ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
AKYOL M., Kulaksız A.
1. ULUSLARARASI İLETİŞİM VE YÖNETİM BİLİMLERİ KONGRESİ, Malatya, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, ss.1483-1505, (Tam Metin Bildiri)
2019
20195. 31 MART 2019 İSTANBUL BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE SEÇİMLERİNDEİKTİDAR VE ANA MUHALEFET PARTİSİ BAŞKAN ADAYLARININ, SİYASAL İLETİŞİM ÇALIŞMALARINDA TWİTTER KULLANIMLARINA YÖNELİK İÇERİK ANALİZİ
AKYOL M., Babacan Z.
1. Uluslararası İletişim ve Yönetim Bilimleri Kongresi, Malatya, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, ss.1506-1514, (Tam Metin Bildiri)
2018
20186. Halkla İlişkiler Bağlamında İlişki Sürdürme Stratejileri: Yatırımcı İlişkilerinde Web Siteleri Üzerine Bir Analiz
KILINÇ Ö., AKYOL M.
Atlas I. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, 19 - 21 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
2018
20187. Kurumların Yıllık Raporlarında Sosyal Sorumluluk Açıklamaları: Sektörel Bir Analiz
KILINÇ Ö., AKYOL M.
Atlas I. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
2018
20188. Kurumsal İletişim İş İlanları Üzerine Bir İçerik Analizi
KILINÇ Ö., AKYOL M.
II. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, 4 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2018
20189. Reklamda Sanat
ÇEKİÇ AKYOL A., AKYOL M.
2. Uluslarası Sanat, Estetik Sempozyumu ve Sergisi, Elazığ, Türkiye, 19 - 21 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
2017
201710. POLITICAL ADVERTISEMENT AND 2017 TURKISH CONSTUTIONAL REFERENDUM: AN ANALYSIS OF YES/ NO CAMPAIGNS’ TV ADVERTISEMENTS
ÇEKİÇ AKYOL A., AKYOL M.
3rd INTERNATIONAL CONFERENCE ON THE CHANGINGWORLD AND SOCIAL RESEARCH, Roma, İtalya, 8 - 10 Ağustos 2017, (Tam Metin Bildiri)
2017
201711. DETERMINING TEACHERS’ APPROACHES TO INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGIES: APPLICATION OF TECHNOLOGY ACCEPTANCE MODEL IN DARENDE, MALATYA/ ÖĞRETMENLERİN BİLGİ VE İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİNE YAKLAŞIMLARININ BELİRLENMESİ: TEKNOLOJİ KABUL MODELİNİN MALATYA, DARENDE’DE UYGULANMASI
AKYOL M., ÇEKİÇ AKYOL A.
3rd INTERNATIONAL CONFERENCE ON THE CHANGINGWORLD AND SOCIAL RESEARCH, Roma, İtalya, 8 - 10 Ağustos 2017, (Özet Bildiri)
2016
201612. THE USE OF THE SOCIAL MEDIA AS A COMMUNICATION TOOL IN EUROPEAN AIRPORTS CASE STUDY OF FACEBOOK
ÇEKİÇ AKYOL A., AKYOL M., ÇAKI C.
2nd International Conference on Tourism: Theory, Current Issues and Research, İstanbul, Türkiye, 4 - 06 Kasım 2016, (Özet Bildiri)
2016
201613. USE OF SOCIAL MEDIA IN A TOURISM DESTINASTION USERS GENERATED CONTENT IN turkeyholiday
AKYOL M., Arıca F. A.
2nd International Conference on Social Sciences and Education Research, İstanbul, Türkiye, 4 - 06 Kasım 2016, (Özet Bildiri)
2015
201514. ANALYSING of PRODUCT PLACEMENT in TURKISH CINEMA FROM the DIFFERENTIATION of ART MOVIE and POPULAR MOVIE TÜRK SİNEMASINDA SANAT FİLMİ VE POPÜLER FİLM AYRIMINDA ÜRÜN YERLEŞTİRME UYGULAMASININ İNCELENMESİ
ÇEKİÇ AKYOL A., KURUCA Y., AKYOL M.
International Conference on Social Sciencesand Education Research, Antalya, Türkiye, 29 - 31 Ocak 2015
2015
201515. Use of Social Media in Election Campaigns Facebook and Presidential Elections in Turkey
AKYOL M.
WEI 2015 Barcelona European Academic Conference, Barcelona, İspanya, 18 - 21 Ocak 2015, (Özet Bildiri)
2014
201416. MOVIE PROMOTION THROUGH SOCIAL MEDIA
KURUCA Y., AKYOL M.
12th International Symposium Communication in the Millennium, Eskişehir, Türkiye, 15 - 18 Haziran 2014, ss.99-109, (Tam Metin Bildiri)
2014
201417. Diyet Ürün Reklamlarında Kadın Temsili Facebook Üzerine Bir İnceleme
ÇEKİÇ AKYOL A., AKYOL M., KURUCA Y.
I. Uluslararası Yeni Medya Ve Kadın Sempozyumu, UŞAK ÜNİVERSİTESİ, Uşak, Türkiye, 28 - 30 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)
2013
201318. HALAL TOURISM
AKYOL M., KILINÇ Ö.
Conference of the International Journal Of Arts & Sciences, Roma, İtalya, 22 - 25 Ekim 2013, cilt.7, ss.183, (Özet Bildiri)
2013
201319. YENİ MEDYA ARAÇLARINDA GÖRSEL İLETİŞİM OTOMOBİL MARKALARININ SOSYAL MEDYA KULLANIMLARIÜZERİNE BİR İNCELEME
ÇEKİÇ AKYOL A., AKYOL M., YILMAZ A.
Yeni Medya Çalışmaları I. Ulusal Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 7 - 08 Mayıs 2013, ss.541-556, (Tam Metin Bildiri)
2012
201220. Online Alışveriş Alışkanlıkları ile Tüketicinin Değişen Yaşamına Bakış Sanal Mağaza Kullanım Alışkanlıklarına Yönelik Bir Araştırma
ÇEKİÇ AKYOL A., AKYOL M.
II. Uluslararası İletişim Sempozyumu, Bishkek, Kırgızistan, 2 - 04 Mayıs 2012, cilt.157, ss.978-995, (Tam Metin Bildiri)
2012
201221. DEMOKRASİNİN E DÖNÜŞÜMÜ
BABACAN M. E., AKYOL M., TOPBAŞ H., ÇEKİÇ AKYOL A.
TURGUT ÖZAL ULUSLARARASI EKONOMİ VE SİYASET KONGRESİ II, Malatya, Türkiye, 12 - 20 Nisan 2012, ss.650-667, (Tam Metin Bildiri)
2011
201122. New Media and Children Children As Internet Users and Their Interest In Social Networking Sites
AKYOL M., AKTAŞ H., ULUTAŞ S.
International Journal of Multidisciplinary Thought, Prague, Çek Cumhuriyeti, 20 - 22 Haziran 2011, cilt.1, ss.115-132, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2023
20231. ADVERGAME: Markaların Oyun Bahçesi: Advergamelerle Marka Farkındalığını İnşa Etmek
AKYOL M.
Literatürk, Konya, 2023
2022
20222. Siyasal İletişim Bağlamında TikTok Kullanımı: Belediye Başkanları Örneği
AKYOL M., Yıldırım Ş., ÇEKİÇ AKYOL A.
Reklam ve Halkla İlişkiler Çalışmaları, Akyol Çekiç Ayça, Akyol Mevlüt, Editör, nobel, Ankara, ss.259-287, 2022
2022
20223. KURUMSAL İLETİŞİM BAĞLAMINDA REKTÖRLERİN INSTAGRAM KULLANIMLARI
Yıldırım Ş., AKYOL M.
SOSYAL MEDYA VE İLETIŞIM ÇALIŞMALARI 2022, Erdoğan, Eda Balkaş; Akbulut, Nesrin Tan; Akkaya, Duygu Talih, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.76-99, 2022
2021
20215. Covid-19 sürecinde Türkiye'de Telekominikasyon şirketlerinin sosyal medya paylaşımları üzerine bir araştırma
AKYOL M., Ersöz F. T.
Kurumsal İletişim Araştırmaları, Levent Özkoçak, Editör, Litaratürk, Konya, ss.61-100, 2021
2021
20216. KİŞİSELLEŞTİRİLMİŞ REKLAMCILIK
ÇEKİÇ AKYOL A., AKYOL M.
Reklamcılığın Evrimi Kavramlar, Süreç ve Yeni Yönelimler, Erdoğan Eda , Akbulut Nesrin Tan , AkkayaDuygu Talih, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.161-183, 2021
2021
20217. Mobil Reklamcılık
AKYOL M., ÇEKİÇ AKYOL A.
Reklamcılığın Evrimi Kavramlar, Süreç ve Yeni Yönelimler, Erdoğan Eda , Akbulut Nesrin Tan , AkkayaDuygu Talih, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.317-340, 2021
2021
20218. Küresel Halk Sağlığı Krizi Olarak Covid-19 Pandemisi: Tüerliye ve İtalya Sağlık Bakanlığının kriz İletişimine Yönelik bir Çalışma
AKYOL M., Bal M. A., Atmaca S.
Pandemi Döneminde İletişim Çalışmaları, Akyol mevlüt, Öztürk Bahar, Editör, Nobel Bilimsel Eserler, Ankara, ss.77-111, 2021
2020
20209. Kurumsal iletişimde sosyal sorumluluk
AKYOL M.
Kurumsal iletişimin el kitabı, zekiye tamer gencer, Editör, eğitim yayınevi, Konya, ss.135-164, 2020
2020
202010. Ebebeynlerin çocuklarını sosyal medyada reklem aracı olarak kullanımı
Atmaca S., AKYOL M.
Dijital düzlemde iletişim, Rezal koç, Editör, Eğitim yayınevi, Konya, ss.175-193, 2020
2017
201711. Financial Public Relations Applications done ViaInternet in Turkey: Content Analysis on Trade Banksthat are Members of the Istanbul Stock Exchange
ÇEKİÇ AKYOL A., AKYOL M.
Practice Fields in Public Relations : A Turkey Panorama, Ümit ARKLAN, Editör, Peter Lang GmbH Internationaler Verlag der Wissenschaften, Frankfurt, ss.411-435, 2017
2015
201512. Diyet Ürün Reklamlarında Kadın Temsili: Facebook Üzerine Bir İnceleme
ÇEKİÇ AKYOL A., AKYOL M., KURUCA Y.
İLETİŞİM ÇALIŞMALARI 2015, Prof. Dr. Aydın Ziya ÖZGÜR, Prof. Dr. Aytekin İŞMAN, Editör, Sakarya Üniversitesi Yayını 134, Sakarya, ss.381-404, 2015
2013
201313. NEW MEDIA AND YOUTH THE DIFFERENCES BETWEEN REASONS TO USE SOCIAL NETWORK SITES AMONG YOUNG MALES AND FEMALES
AKTAŞ H., AKYOL M., KARTAL H., GÜREL K. T.
Gender Studies In The Age Of Globalization, Romana Mihaila,Efstratia Oktapoda,Nancy Honicker, Editör, Addleton Academic Publishers, New-York, ss.100-115, 2013
2012
201214. Reklam Araştırmalarında Metinsel Analiz Yöntemi ile Anlamların İnşası ve Yapıbozumu
ÇEKİÇ AKYOL A., AKYOL M.
İletişim Bilimlerinde Araştırma Yöntemleri Görsel Metin Çözümleme, Özlem Güllüoğlu, Editör, Ütopya Yayınları, Ankara, ss.234-267, 2012
2007
200715. İLKÖĞRETİMMEDYA OKURYAZARLIĞI DERSİÖĞRETMEN EL KİTABI
ARIK M. B., ÇAĞAN K., DAMLAPINAR Z., ÖZSOY A., AYDIN H., DÖNMEZ İ. H., et al.
Radyo ve Televizyon Üst Kurulu, Ankara, 2007