Akademik İdari Deneyim

Akademik Ünvanlar 4
  • 2018 - Devam Ediyor Dr. Öğr. Üyesi

    İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü

  • 2011 - 2018 Yrd. Doç. Dr.

    İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü

  • 2001 - 2011 Araştırma Görevlisi

    İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim Bölümü

  • 1995 - 2001 Araştırma Görevlisi

    İnönü Üniversitesi, İlahiyat Fakültesi, Felsefe ve Din Bilimleri

Yönetimsel Görevler 1
  • 2012 - Devam Ediyor Erasmus Programı Kurum Koordinatörü

    İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü

Verdiği Dersler 65
  • Lisans

    SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ

    ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI-II

    EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ

    ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI-I

    TÜRK EĞİTİM TARİHİ

    ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ

    SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ

    TÜRK EĞİTİM TARİHİ

    TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI

    TÜRK EĞİTİM TARİHİ

    ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ

    EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ

    EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ

    TÜRK EĞİTİM TARİHİ

    ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I

    ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI-I

    ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ-I

    ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ

    ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI-I

    TÜRK EĞİTİM TARİHİ

    EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ

    ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ

    SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ

    EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ

    SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ

    TÜRK EĞİTİM TARİHİ

    ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI

    ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ

    ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ

    ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ

    SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ

    ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ-I

    ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI-I

    ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ-II

    TÜRK EĞİTİM TARİHİ

    OKUL DENEYİMİ

    EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ

    ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI-I

    ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI-II

    ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI-I

    EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ

    ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ

    ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI-II

    SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ

    TÜRK EĞİTİM TARİHİ

  • Lisans Çift Anadal

    İLKÖĞRETİMDE HAYAT BİLGİSİ VE SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ

    İLKÖĞRETİMDE PROGRAM GELİŞTİRME VE DEĞERLENDİRME YAKLAŞIMLARI

    İLKÖĞRETİMDE PROGRAM GELİŞTİRME VE DEĞERLENDİRME

    İLKÖĞRETİMDE HAYAT BİLGİSİ VE SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ

    İLKÖĞRETİMDE PROGRAM GELİŞTİRME VE DEĞERLENDİRME YAKLAŞIMLARI

    İLKÖĞRETİMDE PROGRAM GELİŞTİRME VE DEĞERLENDİRME

    İLKÖĞRETİMDE PROGRAM GELİŞTİRME VE DEĞERLENDİRME YAKLAŞIMLARI

    İLKÖĞRETİMDE HAYAT BİLGİSİ VE SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ

    İLKÖĞRETİMDE PROGRAM GELİŞTİRME VE DEĞERLENDİRME YAKLAŞIMLARI

    İLKÖĞRETİMDE HAYAT BİLGİSİ VE SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ

    İLKÖĞRETİMDE PROGRAM GELİŞTİRME VE DEĞERLENDİRME YAKLAŞIMLARI

    İLKÖĞRETİMDE HAYAT BİLGİSİ VE SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ

    İlköğretimde İnsan Hakları ve Demokrasi Eğitimi

    İlköğretimde Program Geliştirme

  • Lisans Yandal

    İLKÖĞRETİMDE HAYAT BİLGİSİ VE SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ

    İLKÖĞRETİMDE PROGRAM GELİŞTİRME

    İLKÖĞRETİMDE PROGRAM DEĞERLENDİRME

    İLKÖĞRETİMDE PROGRAM DEĞERLENDİRME

    İlköğretimde Program Geliştirme ve Değerlendirme Yaklaşımları

    İlköğretimde Program Değerlendirme