Dr. Öğr. Üyesi EBRU MELEK KOÇ


Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi

İngiliz Dili Eğitimi


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler Genel, Sosyal Bilimler (Soc), Eğitim Ve Eğitim Araştırması


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler, Eğitim, Eğitim Bilimleri, Yabancı Diller Eğitimi, İngilizce Eğitimi, Öğretmen Eğitimi

Metrikler

Yayın

26

Yayın (WoS)

3

Yayın (Scopus)

3

Atıf (WoS)

2

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

1

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (TrDizin)

9

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

60

Proje

1

Eğitim Bilgileri

2002 - 2008

2002 - 2008

Doktora

Anadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İngilizce Öğretmenliği Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

2008

2008

Doktora

An investigation of cooperating teachers' roles as mentors during the teaching practicum at distance b.a. program in elt at Anadolu University open education faculty

Anadolu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü

2002

2002

Yüksek Lisans

Perceptions of Teachers on Classroom Management in Teaching English as a Foreign Language (TEFL). Unpublished Master Thesis, Uludag University, English Language Teaching Department, Bursa, Turkey.

Uludağ Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü

Yabancı Diller

C1 İleri

C1 İleri

İngilizce

B1 Orta

B1 Orta

Almanca

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Eğitim

Eğitim Bilimleri

Yabancı Diller Eğitimi

İngilizce Eğitimi

Öğretmen Eğitimi

Akademik Ünvanlar / Görevler

2018 - Devam Ediyor

2018 - Devam Ediyor

Dr. Öğr. Üyesi

İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü

2016 - 2018

2016 - 2018

Yrd. Doç. Dr.

İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü

2008 - 2010

2008 - 2010

Araştırma Görevlisi

Uludağ Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü

2002 - 2008

2002 - 2008

Araştırma Görevlisi

Anadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Yabancı Diller Eğitimi (Dr)

2000 - 2002

2000 - 2002

Araştırma Görevlisi

Uludağ Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü

Akademi Dışı Deneyim

2013 - 2013

2013 - 2013

Doktora sonrası araştırma bursu

Humbolt Universitesi (Berlin), Doktora sonrası araştırma bursu

Verdiği Dersler

Lisans

Lisans

Kitle İletişiminde İngilizce

Eleştirel Okuma ve Yazma

Açık ve Uzaktan Öğrenme

İngilizce Dil Becerilerinin Öğretimi 2

İngilizce Dil Becerilerinin Öğretimi 1

Okuma Becerileri 2

İngilizce Dil Becerilerinin Öğretimi 2

Öğretmenlik Uygulaması II

Söylem Çözümlemesi ve Dil Öğretimi

İNÖ455-2008 MB-Okul Deneyimi

İNÖ353-2007 A-Özel Öğretim Yöntemleri I

PFE-108 Öğretmenlik Uygulaması

İNGÖ361-2007 GK-Bilimsel Araştırma Yöntemleri

İNGÖ355-2007 A-Dil Becerilerinn Öğretim I

PFE-106( pedagojik Formasyon Eğitimi) Özel Öğretim Yöntemleri

İNÖ353-2007 A-ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I

İNÖ356-2008 A- Dil Becerilerinin Öğretimi II

İNÖ361-2007 GK-BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ

İNÖ476-2017 A(S) Akademik Yazma

İNÖ352-2008 Çocuklara Yabancı Dil Öğretimi II

İNGÖ455-2008 MB-Okul Deneyimi

İNGÖ456-2009 MB-Öğretmenlik Uygulaması

İNÖ355-2007 A- Dil Becerilerinin Öğretimi I

PFE -108 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI

PFE ( Pedagojik Formasyon Eğitimi)-106 Özel Öğretim Yöntemleri

İNÖ354-2008 A- Özel Öğretim Yöntemleri II

Bilimsel Araştırma Yöntemleri

İNGÖ456-2009 MB- Öğretmenlik Uygulaması

Dil Becerilerinin Öğretimi I

Formasyon-Öğretmenlik Uygulaması

İNGÖ356-2008 A- Dil Becerilerinin Öğretimi II

Özel Öğretim Yöntemleri I

iNGÖ476-2017 A-Seçmeli( Akademik Yazma)

İNGÖ262-2007 Drama

Okul Deneyimi

İNGÖ354-2008 A- Özel Öğretim Yöntemleri II

Özel Öğretim Yöntemleri I

Dil Becerilerinin Öğretimi I

Okul Deneyimi

İNGÖ354-2008 A-Özel Öğretim Yöntemleri II

İNGÖ152-2006- A-Bağlamsal Dilbilgisi II

İNGÖ456-2009 MB-Öğretmenlik UYgulaması

Lisans Çift Anadal

Lisans Çift Anadal

Uzmanlık Alan dersi

Seminer

Tez Yönetimi

İngiliz Dili Eğitiminde Uygulamalı Araştırma Yöntemleri

Akademik Söylem

Seminer

Uzmanlık Alan dersi

Akademik Söylem

Tez Yönetimi

Seminer

Akademik Söylem Uyarlama

İngiliz Dili Eğitiminde Uygulamalı Araştırma Yöntemleri

İngiliz Dili Eğitiminde Uygulamalı Araştırma Yöntemleri

Uzmanlık Alan Dersi

Lisans Yandal

Lisans Yandal

Akademik İngilizce

Makaleler

Tümü (12)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
ESCI (1)
Scopus (3)
TRDizin (5)
Diğer Yayınlar (3)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2020

2020

1. A GENERAL EVALUATION OF SCHOOL EXPERIENCE THROUGH THE EYES OF STUDENT TEACHERS

KOÇ E. M.

2nd International African Conference on Current Studies, Abuja, Nijerya, 17 - 18 Ekim 2020, ss.180-186, (Tam Metin Bildiri)

2020

2020

2. PROBLEMS FACED BY FOREIGN UNIVERSITY STUDENTS IN TURKEY

KOÇ E. M.

UBCAK 4th International Academic Studies Conference, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2020, ss.122-133, (Tam Metin Bildiri)

2020

2020

3. Erasmus Experiences of University Students

KOÇ E. M.

Tokyo Summit-2 II. International Conference on Innovative Studies of Contemporary Sciences, Tokyo, Japonya, 17 - 19 Ağustos 2020, ss.121-125, (Tam Metin Bildiri)

2020

2020

4. Perceptions of University Students at the Faculty of Education on E-assessment: A Quantitative Study

KOÇ E. M.

IV. ULUSLARARASI BATTALGAZİBİLİMSEL ÇALIŞMALAR KONGRESİ, Malatya, Türkiye, 29 Şubat - 01 Mart 2020, (Özet Bildiri)

2019

2019

5. USING TABA-TYLER MODEL TO EVALUATE WEB-BASED 5I COURSES IN TURKISH UNIVERSITIES

KOÇ E. M.

ICQH 2019 International Conference on Quality in Higher Education, Nicosia, Kıbrıs (Kktc), 26 - 27 Aralık 2019, ss.171, (Özet Bildiri)

2018

2018

6. Using the ADDIE MODEL for Designing a WEb-based EAP Course in Higher Education

KOÇ E. M.

15th INTERNATIONAL BILKENT UNIVERSITYSCHOOL OF ENGLISH LANGUAGEELT CONFERENCE:The Future of EAP: Provision, Standards and Practices”, Ankara, Türkiye, 28 - 30 Haziran 2018, ss.15, (Özet Bildiri)

2018

2018

7. Training Student Teachers as Active Researchers: Evaluation of an Academic Writing Course

KOÇ E. M.

15th INTERNATIONAL BILKENT UNIVERSITYSCHOOL OF ENGLISH LANGUAGE ELT CONFERENCE:The Future of EAP: Provision, Standards and Practices”, Ankara, Türkiye, 28 - 30 Haziran 2018, ss.23, (Özet Bildiri)

2017

2017

8. Common Errors in Academic Writing

KOÇ E. M.

The European Conference on Education, Brighton, İngiltere, 30 Haziran - 02 Temmuz 2017, ss.79, (Özet Bildiri)

2017

2017

9. Academic Writing problems of graduate students: voices of the academics

KOÇ E. M.

The European Conference on Language Learning, Brighton, İngiltere, 30 Haziran - 02 Temmuz 2017, ss.89, (Özet Bildiri)

2010

2010

10. A qualitative study at distance English teacher training program What are the problems of student teachers during distance field experience

KOÇ E. M.

10th International Educational Technology Conference, İstanbul, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2010, ss.38-41, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar

2022

2022

1. Motivation in Virtual English Language Classrooms During the COVID-19 Pandemic: Through the Eyes of Teachers.

KOÇ E. M.

Handbook of Research on Effective Online Language Teaching in a Disruptive Environment, LeLoup, Jean , Swanson, Peter, Editör, IGI GLOBAL, Hershey, ss.372-392, 2022

2021

2021

2. Yükseköğretimdeki Öğrencilerin Pandemi Döneminde Uzaktan Eğitim ile İlgili Düşünceleri

KOÇ E. M., Öcel B. N.

Sosyal ve Beşeri Bilimlerde Araştırma ve Değerlendirmeler -III, DOÇ. DR. AYŞE ÇATALCALI CEYLAN , DR. ÖĞR. ÜYESI GÖZDE SUNAL, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.522-536, 2021

2020

2020

3. A CLOSER LOOK AT E-ASSESSMENT IN DISTANCE EDUCATION IN TURKISH HIGHER EDUCATION

KOÇ E. M.

Academic Studies in Social Sciences, Babacan,H. Eraslan,M. Temizer, A., Editör, IVPE, Cetinje, ss.425-450, 2020

Desteklenen Projeler

Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler

2013 - 2017

2013 - 2017

IAFOR JOURNAL OF LANGUAGE LEARNING

Baş Editör

Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler

Ocak 2017

Ocak 2017

Teaching and Teacher Education

SSCI Kapsamındaki Dergi

Eylül 2016

Eylül 2016

- The International Review of Research in Open and Distributed Learning

SSCI Kapsamındaki Dergi



Burslar

2013 - 2013

2013 - 2013

Araşırma Bursu

Yabancı Ülkelerin Resmi Kurumları

Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 5

h-indeksi (WOS): 2