Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Reklamcılık: Klişeden Yapay Zekaya

Uluslararası İletişim Bilimleri Sempozyumu (UAİBS) International Communication Sciences Symposium (ICOMS), Sakarya, Türkiye, 29 Kasım 2021

İnternetin Geleceğinde Reklamcılık: Metavertising

Uluslararası İletişim Bilimleri Sempozyumu (UAİBS) International Communication Sciences Symposium (ICOMS), Sakarya, Türkiye, 29 Kasım 2021

Vatansever Filminin Diplomasi ve Yumuşak Güç Kapsamında Lévı-Strauss’xxun İkili Karşıtlıklar Modeli Üzerinden İncelenmesi

2.ALKÜ-SAM Uluslararası İlişkiler Kongresi-II.ALKU-SAM International Relations Congress, Alanya, Türkiye, 4 - 06 Haziran 2019

Afiş Tasarımında Altın Oran: Yerli veYabancı Film Afişleri Tasarımı Üzerine Bir Araştırma

2. Uluslararası Sanat,Estetik Sempozyumu-II.International Symposium and Exhibition on Arts & Aestethics, Elazığ, Türkiye, 19 - 21 Nisan 2018

Büyük Veri ve Sosyal Medya: Veri Analizi ve Sosyal Medya Pazarlaması

Uluslararası Multidispliner Akademik Çalışmalar Sempozyumu (UMAÇS)-International Symposium on Multidisplinary Academic Studies (ISMAS), Antalya, Türkiye, 2 - 04 Şubat 2018
Kitap & Kitap Bölümleri

Evren Ötesi Reklamcılık: Metavertising

ALTERNATİF DİJİTAL EVREN METAVERSE-II "Reklam, Pazarlama, Marka ve İşletme Yönetimi", Güven, Ahmet ve Tam, Mehmet Sinan, Editör, NEÜ Yayınları, Konya, ss.3-31, 2022

Büyük Veri ve Sinir Bilim İlişkiselliği: HBP, BRAIN ve NÖROM Projeleri

Bilgi Çağında Siyaset: Büyük Veri ve Siyasal İletişim, Dr. Öğr. Üyesi Nil ÇOKLUK, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.141-162, 2021

Marka Şehir Olma Sürecinde Algı Yönetiminin Rolü

Şehirler Nasıl Markalaşır: Marka Şehir Olmanın Püf Noktaları, Prof. Dr. Metin IŞIK, Dr. Öğr. Üyesi A. Bahadır DARI, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.115-128, 2021

Duygu Aktaran Anlatılar: TV Reklamlarında Hikayecilik

Hikayenin İletişimi, Aşina Gülerarslan ÖZDENGÜL, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.117-135, 2021

Reklam, Siyaset ve Sinir Bilim Koalisyonu: Nöropolitik(a)

Siyaset, Toplum ve Medya, YILMAZ Hasan, Editör, Orion Yayınevi, Ankara, ss.157-174, 2020

Vatansever Filminin Diplomasi ve Yumuşak Güç Kapsamında Lévı-Strauss’un İkili Karşıtlıklar Modeli Üzerinden İncelenmesi

Dijital Çağda İletişim Okumaları-II, Ebru Gülbuğ EROL - Hasan TOPBAŞ, Editör, Hiper Yayın, İstanbul, ss.24-35, 2020

BÜYÜK VERİ VE SOSYAL MEDYA: SOSYAL MEDYA PAZARLAMASI

DİJİTAL ÇAĞDA İLETİŞİM OKUMALARI - I, GÜLBUĞ EROLHASAN TOPBAŞ, Editör, Hiperyayın, İstanbul, ss.116-140, 2018

Büyük Veri ve Sosyal Medya: Sosyal Medya Pazarlaması

Dijital Çağda İletişim Okumaları - I, EROL Gülbuğ, TOPBAŞ Hasan, Editör, Hiperlink Eğitim İletişim Yayıncılık San. Paz. ve Tic. Ltd. Şti., İstanbul, ss.116-139, 2018

Nesnelerin İnterneti: İnternetin Evrimi

Yeni Medya Araştırmaları 2, Doç. Dr. Mehmet Gökhan Genel, Editör, Ekin Yayınevi, Ankara, ss.285-310, 2016
Metrikler

Yayın

29

Atıf (TrDizin)

4

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

32

Proje

2