Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Bireysel Dijital İmajın Gözetimi: Instagram Stalk Pratiği Üzerine Ampirik Bir Araştırma
İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi (İNİF E-Dergi)
, cilt.7, sa.2, ss.115-135, 2022 (Hakemli Dergi)
Bireylerin Sosyal Reklamlara Yönelik Tutumları: Covid-19 Spotlarının Sinir Ağı Analizi
Doğuş Üniversitesi Dergisi
, cilt.23, sa.23, ss.177-196, 2022 (Hakemli Dergi)
İnsan Ticaretinin Kamu Spotu Reklamlarında Sunumu:Roland Barthes’ın Mit Olgusu Üzerinden Göstergebilimsel Analiz
Göç Araştırmaları Dergisi
, cilt.6, sa.1, ss.8-34, 2020 (Hakemli Dergi)
Çocuk İşçiliğini Konu Alan Kamu Spotu Reklamlarının Göstergebilimsel Analizi
Karadeniz İletişim Araştırmaları Dergisi
, cilt.9, sa.2, ss.116-136, 2019 (Hakemli Dergi)
Reklam ve Sinir Bilim İlişkiselliği: Nöropazarlama Üzerine Teorik Bir Çalışma
Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.2, sa.3, ss.63-79, 2019 (Hakemli Dergi)
Cumhur İttifakı Oluşum Sürecinde Ak Parti ve MHP Liderlerinin Nasıl Bir İkna Dili Kullandığı Parti Grup Toplantıları Örneği
Anadolu Akademi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.1, sa.2, ss.79-94, 2019 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Reklamcılık: Klişeden Yapay Zekaya
Uluslararası İletişim Bilimleri Sempozyumu (UAİBS) International Communication Sciences Symposium (ICOMS), Sakarya, Türkiye, 29 Kasım 2021
İnternetin Geleceğinde Reklamcılık: Metavertising
Uluslararası İletişim Bilimleri Sempozyumu (UAİBS) International Communication Sciences Symposium (ICOMS), Sakarya, Türkiye, 29 Kasım 2021
Vatansever Filminin Diplomasi ve Yumuşak Güç Kapsamında Lévı-Strauss’xxun İkili Karşıtlıklar Modeli Üzerinden İncelenmesi
2.ALKÜ-SAM Uluslararası İlişkiler Kongresi-II.ALKU-SAM International Relations Congress, Alanya, Türkiye, 4 - 06 Haziran 2019
Afiş Tasarımında Altın Oran: Yerli veYabancı Film Afişleri Tasarımı Üzerine Bir Araştırma
2. Uluslararası Sanat,Estetik Sempozyumu-II.International Symposium and Exhibition on Arts & Aestethics, Elazığ, Türkiye, 19 - 21 Nisan 2018
Kitap & Kitap Bölümleri
Reklam ve Nörobilim-TV Reklamlarına Yönelik Nörofizyolojik Tepkiler Üzerine Bir Araştırma
Palet Yayınları, Konya, 2022
Marka Şehir Olma Sürecinde Algı Yönetiminin Rolü
Şehirler Nasıl Markalaşır: Marka Şehir Olmanın Püf Noktaları, Prof. Dr. Metin IŞIK, Dr. Öğr. Üyesi A. Bahadır DARI, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.115-128, 2021
Duygu Aktaran Anlatılar: TV Reklamlarında Hikayecilik
Hikayenin İletişimi, Aşina Gülerarslan ÖZDENGÜL, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.117-135, 2021
Reklam, Siyaset ve Sinir Bilim Koalisyonu: Nöropolitik(a)
Siyaset, Toplum ve Medya, YILMAZ Hasan, Editör, Orion Yayınevi, Ankara, ss.157-174, 2020
Vatansever Filminin Diplomasi ve Yumuşak Güç Kapsamında Lévı-Strauss’un İkili Karşıtlıklar Modeli Üzerinden İncelenmesi
Dijital Çağda İletişim Okumaları-II, Ebru Gülbuğ EROL - Hasan TOPBAŞ, Editör, Hiper Yayın, İstanbul, ss.24-35, 2020
Children as an Advertisement Audience: Interpretation of Advertisement Through Drawings
LAP LAMBERT Academic Publishing, Saarbrücken, 2017
Nesnelerin İnterneti: İnternetin Evrimi
Yeni Medya Araştırmaları 2, Doç. Dr. Mehmet Gökhan Genel, Editör, Ekin Yayınevi, Ankara, ss.285-310, 2016