Publications & Works

Articles Published in Other Journals
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings

Reklamcılık: Klişeden Yapay Zekaya

Uluslararası İletişim Bilimleri Sempozyumu (UAİBS) International Communication Sciences Symposium (ICOMS), Sakarya, Turkey, 29 November 2021

İnternetin Geleceğinde Reklamcılık: Metavertising

Uluslararası İletişim Bilimleri Sempozyumu (UAİBS) International Communication Sciences Symposium (ICOMS), Sakarya, Turkey, 29 November 2021

Vatansever Filminin Diplomasi ve Yumuşak Güç Kapsamında Lévı-Strauss’xxun İkili Karşıtlıklar Modeli Üzerinden İncelenmesi

2.ALKÜ-SAM Uluslararası İlişkiler Kongresi-II.ALKU-SAM International Relations Congress, Alanya, Turkey, 4 - 06 June 2019

Afiş Tasarımında Altın Oran: Yerli veYabancı Film Afişleri Tasarımı Üzerine Bir Araştırma

2. Uluslararası Sanat,Estetik Sempozyumu-II.International Symposium and Exhibition on Arts & Aestethics, Elazığ, Turkey, 19 - 21 April 2018

Büyük Veri ve Sosyal Medya: Veri Analizi ve Sosyal Medya Pazarlaması

Uluslararası Multidispliner Akademik Çalışmalar Sempozyumu (UMAÇS)-International Symposium on Multidisplinary Academic Studies (ISMAS), Antalya, Turkey, 2 - 04 February 2018
Books & Book Chapters

Evren Ötesi Reklamcılık: Metavertising

in: ALTERNATİF DİJİTAL EVREN METAVERSE-II "Reklam, Pazarlama, Marka ve İşletme Yönetimi", Güven, Ahmet ve Tam, Mehmet Sinan, Editor, NEÜ Yayınları, Konya, pp.3-31, 2022

Büyük Veri ve Sinir Bilim İlişkiselliği: HBP, BRAIN ve NÖROM Projeleri

in: Bilgi Çağında Siyaset: Büyük Veri ve Siyasal İletişim, Dr. Öğr. Üyesi Nil ÇOKLUK, Editor, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, pp.141-162, 2021

Marka Şehir Olma Sürecinde Algı Yönetiminin Rolü

in: Şehirler Nasıl Markalaşır: Marka Şehir Olmanın Püf Noktaları, Prof. Dr. Metin IŞIK, Dr. Öğr. Üyesi A. Bahadır DARI, Editor, Eğitim Yayınevi, Konya, pp.115-128, 2021

Duygu Aktaran Anlatılar: TV Reklamlarında Hikayecilik

in: Hikayenin İletişimi, Aşina Gülerarslan ÖZDENGÜL, Editor, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, pp.117-135, 2021

Reklam, Siyaset ve Sinir Bilim Koalisyonu: Nöropolitik(a)

in: Siyaset, Toplum ve Medya, YILMAZ Hasan, Editor, Orion Yayınevi, Ankara, pp.157-174, 2020

Vatansever Filminin Diplomasi ve Yumuşak Güç Kapsamında Lévı-Strauss’un İkili Karşıtlıklar Modeli Üzerinden İncelenmesi

in: Dijital Çağda İletişim Okumaları-II, Ebru Gülbuğ EROL - Hasan TOPBAŞ, Editor, Hiper Yayın, İstanbul, pp.24-35, 2020

BÜYÜK VERİ VE SOSYAL MEDYA: SOSYAL MEDYA PAZARLAMASI

in: DİJİTAL ÇAĞDA İLETİŞİM OKUMALARI - I, GÜLBUĞ EROLHASAN TOPBAŞ, Editor, Hiperyayın, İstanbul, pp.116-140, 2018

Büyük Veri ve Sosyal Medya: Sosyal Medya Pazarlaması

in: Dijital Çağda İletişim Okumaları - I, EROL Gülbuğ, TOPBAŞ Hasan, Editor, Hiperlink Eğitim İletişim Yayıncılık San. Paz. ve Tic. Ltd. Şti., İstanbul, pp.116-139, 2018

Nesnelerin İnterneti: İnternetin Evrimi

in: Yeni Medya Araştırmaları 2, Doç. Dr. Mehmet Gökhan Genel, Editor, Ekin Yayınevi, Ankara, pp.285-310, 2016
Metrics

Publication

29

Citiation (TrDizin)

4

H-Index (TrDizin)

1

Citiation (Sum Other)

33

Project

2