Akademik Unvanlar
3
-
2017 - Devam Ediyor Prof. Dr.
İnönü Üniversitesi, İlahiyat Fakültesi
-
2011 - 2017 Doç. Dr.
İnönü Üniversitesi, İlahiyat Fakültesi, Temel İslam Bilimleri Bölümü
-
2009 - 2011 Yrd. Doç. Dr.
İnönü Üniversitesi, İlahiyat Fakültesi, Temel İslam Bilimleri Bölümü
Yönetimsel Görevler
1
-
2011 - Devam Ediyor Bölüm Başkan Yardımcısı
İnönü Üniversitesi, İlahiyat Fakültesi, Temel İslam Bilimleri Bölümü
Akademi Dışı Deneyim
2
-
1992 - 1998 Öğretemen
Milli Eğitim Bakanlığı, Öğretemen
-
1981 - 1992 İmam-Hatip
Diyanet İşleri Başkanlığı, İmam-Hatip
Verdiği Dersler
34
-
Doktora
ÇAĞDAŞ TEFSİR METİNLERİ
KIRAAT FARKLILIKLARININ YORUMA ETKİSİ
-
Yüksek Lisans
KUR’xxAN’xxI ANLAMA USULÜ
ÇAĞDAŞ TEFSİR PROBLEMLERİ
-
Lisans
TEFSİR-I
KUR’xxAN’xxA ÇAĞDAŞ YAKLAŞIMLAR
TEFSİR-I
KUR’xxAN METNİ ANALİZİ
TEFSİR-II
KUR’xxAN’xxA ÇAĞDAŞ YAKLAŞIMLAR
TEFSİR-II
KUR’xxAN METNİ ANALİZİ
KUR’xxAN’xxA ÇAĞDAŞ YAKLAŞIMLAR
TEFSİR-I
Tefsir-I
Tefsir Metinleri
Kur'an'a Çağdaş Yaklaşımlar
Kur'an Metni Analizi
Tefsir-II
Kur'an Semantiği
-
Lisans Yandal
ÇAĞDAŞ TEFSİR METİNLERİ
KIRAAT FARKLILIKLARININ YORUMA ETKİSİ
ÇAĞDAŞ TEFSİR METİNLERİ
KIRAAT FARKLILIKLARININ YORUMA ETKİSİ
ÇAĞDAŞ TEFSİR METİNLERİ
Çağdaş Tefsir Metinleri
Kıraat Farklılıklarının Yoruma etkisi
-
Lisans Çift Anadal
KUR’xxAN’xxI ANLAMA USULÜ
KUR’xxAN’xxI ANLAMA USULÜ
ÇAĞDAŞ TEFSİR PROBLEMLERİ
KUR’xxAN’xxI ANLAMA USULÜ
ÇAĞDAŞ TEFSİR PROBLEMLERİ
ÇAĞDAŞ TEFSİR PROBLEMLERİ
Kur'an'ı Anlama Usulü
Yönetilen Tezler
4
-
Muhammed Cevâd Muğniyye'nin et-Tefsîru'l-Kâşif'inde Kur'ân'ı yorumlama metodu
A.KARADAĞ(Öğrenci), Doktora, 2017 -
Kur'ân'a göre kulluk-imtihan ilişkisi
S.KAYA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017 -
Kur'an'ı Kerim'de ebeveyn evlat ilişkileri
E.ARIKAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2014 -
Kur'an'ın yazılması ve cem'i
Y.ATLİ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2013