Makaleler
27
Tümü (27)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
ESCI (3)
TRDizin (21)
Diğer Yayınlar (6)
1. Sosyal Medya Tükenmişliği ile Bilinçli Farkındalık (Mindfulness) Başa Çıkma Becerileri Arasındaki İlişki
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
, cilt.13, sa.2, ss.1148-1176, 2025 (Hakemli Dergi)
11. Kriz İletişiminde Duygular ve Kültür: Karma Bir Araştırma
Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.22, sa.1, ss.73-103, 2020 (Hakemli Dergi)
12. Halkla İlişkilerin Gazetelerde Sunumuna Yönelik Bir Analiz
Erciyes İletişim Dergisi
, cilt.7, sa.1, ss.261-278, 2020 (Hakemli Dergi)
13. Halkla İlişkiler Bağlamında İlişki Sürdürme Stratejileri: Yatırımcı İlişkilerinde Web Siteleri Üzerine Bir Analiz
Selçuk Üniversitesi İletişim Fakültesi Akademik Dergisi
, cilt.12, sa.2, ss.656-679, 2019 (Hakemli Dergi)
14. Halkla İlişkiler Kampanyalarında Ödüller: IPRA Altın Küre Ödülleri Üzerine Bir Analiz
İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi
, sa.48, ss.478-495, 2019 (Hakemli Dergi)
15. Yeni Medya Çağında İlişki İnşası: Sanal Gerçeklik Teknolojisi ve Halkla İlişkiler Kampanyaları
Galatasaray Üniversitesi İletişim Dergisi
, cilt.30, ss.91-115, 2019 (Hakemli Dergi)
16. Reklamlarda Kokunun Sunumu: Parfüm Reklamları Üzerine Bir İnceleme
Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Medya ve İletişim Araştırmaları Hakemli E-Dergisi
, sa.4, ss.41-65, 2019 (Hakemli Dergi)
18. Online Basın Bültenlerinde Halkla İlişkiler Mesaj Stratejileri: Türkiye’nin En Sevilen Markalarının Basın Bültenlerine Yönelik Bir Değerlendirme
Intermedia International E-Journal
, cilt.5, sa.9, ss.184-196, 2018 (Hakemli Dergi)
19. İkna Teorileri Çerçevesinde Yapı Reklamlarının Analizi
Erciyes İletişim Dergisi
, cilt.5, sa.4, ss.535-555, 2018 (Hakemli Dergi)
20. Kurumsal İletişim İş İlanları Üzerine Bir Değerlendirme
İNİF E-DERGİ
, cilt.3, sa.1, ss.65-82, 2018 (Hakemli Dergi)
21. Halkla İlişkiler Uygulayıcıları ve Gazeteciler Arasındaki İlişki: Uygulayıcılar Üzerine Bir Araştırma
Global Media Journal Turkish Edition
, cilt.8, sa.16, ss.240-255, 2018 (Hakemli Dergi)
22. Analysis of Volkswagen Emission Crisis in the Context of Crisis Response Strategies and Newspapers Framing
İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi
, sa.45, ss.45-66, 2017 (Hakemli Dergi)
24. Reklamlarda Erkeklik: GQ ve Men’s Health Dergilerindeki Reklamların Eleştirel Bir Okuması
E-Journal of Yaşar University
, cilt.10, sa.37, 2015 (Hakemli Dergi)
25. A Review of Turkey’s “New Metropolitan Municipality Law” In Terms of The Subsidiarity Principle
Humanities and Social Sciences Review
, cilt.3, sa.3, ss.173-180, 2014 (Hakemsiz Dergi)
26. INTERNET AND HALAL TOURISM MARKETING
Turkish Studies - International Periodical For The Languages, Literature and History of Turkish or Turkic
, cilt.9, sa.8, ss.171-186, 2014 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
25
1. Stalklama Davranışlarında Narsistik Yansımalar: “Baby Reindeer” Dizi İncelemesi
II. Uluslararası Sanat ve Sosyal Bilimler Kongresi, 24 - 26 Ekim 2024, (Tam Metin Bildiri)
2. Dizilerde Ürün Yerleştirmeye Yönelik Bir Değerlendirme
II. Uluslararası Sanat ve Sosyal Bilimler Kongresi, 24 - 26 Ekim 2024, (Tam Metin Bildiri)
7. Halkla İlişkiler Ajanslarının Twitter Kullanımları
3. Uluslararası Medya ve Toplum Sempozyumu, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2023, (Özet Bildiri)
10. Kriz İletişimi Makalelerine Yönelik Bir Değerlendirme
8. Uluslararası İletişim Günleri Dijital Çağda Kriz İletişimi Sempozyumu, 26 - 28 Mayıs 2021, ss.132, (Özet Bildiri)
11. Halkla İlişkiler Uygulayıcıları ve Sosyal Medya
7. Uluslararası İletişim Günleri Dijital Çağda İletişim Eğitimi Sempozyumu, 21 - 23 Ekim 2020, ss.406-415, (Tam Metin Bildiri)
12. Türkiye’nin En Değerli Markalarının Kurumsal İletişim Stratejileri
17th International Communication in the Millennium Symposium, 5 - 06 Kasım 2020, ss.141-150, (Tam Metin Bildiri)
13. Sağlık İletişiminde Ünlüler
2. Uluslararası Dijital Çağda İletişim Sempozyumu, 26 - 28 Ekim 2020, ss.145-147, (Özet Bildiri)
14. Kurumsal Sosyal Medya İçeriklerinin Kullanım Biçimleri: Katkı ve Tüketim Boyutuna Yönelik Bir Araştırma
1. Uluslararası İletişim ve Yönetim Bilimleri Kongresi, 26 - 28 Eylül 2019, ss.1527-1538, (Tam Metin Bildiri)
19. Sanat Müzelerinde Online Medya İlişkileri: Müzelerin Basın Bültenleri Üzerine Bir Değerlendirme
II. Uluslararası Sanat ve Estetik Sempozyumu ve Sergisi, 19 - 21 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
22. Greenwashing Deceptive Green Advertising Practices
International Symposium “Communication in the Millenium” in corporation with University of Texas at Austin (USA), Anadolu University (Turkey), Istanbul University (Turkey). ESKİŞEHİR, Eskişehir, Türkiye, 15 - 18 Haziran 2014, (Tam Metin Bildiri)
25. Environmental Claims in Magazine Advertisements: A Content Analysis of EKO IQ Magazine
International Journal of Arts and Sciences, Roma, İtalya, 22 - 25 Ekim 2013, (Özet Bildiri)
Kitaplar
29
3. Diyalojik halkla ilişkiler çerçevesinde güven ve etkileşim kavramları
İletişim ve medya çalışmaları II, ÇALIŞKAN SADIK, AYCAN ERSİN, Editör, LİTERATÜRK, Konya, ss.35-65, 2024
6. Kişilerarası İletişimde Emoji Kullanımı
İletişim Çalışmaları Perspektifinden Medya, Kültür ve Dijitalleşme, Şener, Ç. B., Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.55-68, 2023
10. İlişkisel Pazarlama ve Sosyal Medya
Dijital Dönüşüm Sürecinde İletişim Çalışmaları, Yılmaz, N. ve Şener, Ç. B., Editör, Nobel, Ankara, ss.97-117, 2023
14. Etkinlik Yönetiminde Sosyal Medya
Dijitalleşme Bağlamında Birey, Toplum ve İletişim, Uğurhan, Y. Zafer Can, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.127-146, 2022
18. Kurumsal İletişim Açısından İtibar Yönetimi
Kurumsal İletişim Araştırmaları, L. Özkoçak, Editör, LİTERATÜRK, Konya, ss.207-241, 2021
19. Pandemi Döneminde Risk İletişimi: Dünya Sağlık Örgütünün Basın Bültenlerine Yönelik Bir Değerlendirme
Pandemi Döneminde İletişim Çalışmaları , M. Akyol,B. Öztürk, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.1-26, 2021
21. Görsel Kültür ve Halkla İlişkiler Araçları Tasarımı
Kültür Odaklı Halkla İlişkiler ve Reklam, Güner-Koçak, Pınar, Editör, LİTERATÜRK, ss.115-138, 2021
23. Finansal Hizmetlerde Dijitalleşen Müşteri İlişkileri Yönetimi
Pazarlama İletişimi ve Finansal Hizmetlerde Dijitalleşme, İ. Alkara, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.53-85, 2020
24. Halkla İlişkilerde Sorun Yönetimi
Teori ve Pratikte Halkla İlişkiler: Yeniden, Özkoçak, L. , Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.111-147, 2020
25. Sağlık Kurumlarında Dijital Halkla İlişkiler: Özel Hastanelerin Sosyal Ağ Kullanımı
Dijital Düzlemde İletişim, Koç, R., Editör, Eğitim Yayınevi, ss.125-152, 2020
26. Kurumsal İletişimde İmaj Yönetimi
Kurumsal İletişimin El Kitabı, Zekiye Tamer Gencer, Editör, Eğitim Yayınevi, ss.259-296, 2020
27. Halkla İlişkilerde Deneysel Araştırma Tasarımı
İletişim Araştırmalarında Farklı Bakış Açıları, Şener, G. ve Yıldız, S., Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.221-236, 2019
29. Türkiye’de Yeşil Reklam Uygulamaları
LİTERATÜRK, Konya, 2015
