Yayınlar & Eserler

Makaleler 27
Tümü (27)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
ESCI (3)
TRDizin (21)
Diğer Yayınlar (6)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 25

1. Stalklama Davranışlarında Narsistik Yansımalar: “Baby Reindeer” Dizi İncelemesi

II. Uluslararası Sanat ve Sosyal Bilimler Kongresi, 24 - 26 Ekim 2024, (Tam Metin Bildiri)

2. Dizilerde Ürün Yerleştirmeye Yönelik Bir Değerlendirme

II. Uluslararası Sanat ve Sosyal Bilimler Kongresi, 24 - 26 Ekim 2024, (Tam Metin Bildiri)

3. YouTube Reklamlarına Yönelik Tutum

4. Uluslararası Medya ve Toplum Sempozyumu, Türkiye, 8 - 10 Mayıs 2024, (Özet Bildiri)

5. Effie Altın Kategorisinde Ödül Kazanan Markaların Reklamlarına Yönelik YouTube Yorumları

2. Uluslararası Kültür Sanat ve İletişim Sempozyumu, Türkiye, 15 - 17 Aralık 2023, ss.60-61, (Özet Bildiri)

6. Halkla İlişkiler Çerçevesinde Sosyal Girişimcilik Uygulamaları

Entrepreneurship in a Globalized World Congress 2023, Türkiye, 09 Haziran 2023, (Özet Bildiri)

7. Halkla İlişkiler Ajanslarının Twitter Kullanımları

3. Uluslararası Medya ve Toplum Sempozyumu, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2023, (Özet Bildiri)

8. Giyim Markalarının Facebook İçerik Stratejileri Üzerine Bir Değerlendirme

Yeni Yüzyıl’da İletişim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 09 Haziran 2022, (Özet Bildiri)

9. Online Satın Alma Üzerine Bir Araştırma

18th International Symposium Communication in the Millennium, Türkiye, 26 - 27 Ekim 2021, (Tam Metin Bildiri)

10. Kriz İletişimi Makalelerine Yönelik Bir Değerlendirme

8. Uluslararası İletişim Günleri Dijital Çağda Kriz İletişimi Sempozyumu, 26 - 28 Mayıs 2021, ss.132, (Özet Bildiri)

11. Halkla İlişkiler Uygulayıcıları ve Sosyal Medya

7. Uluslararası İletişim Günleri Dijital Çağda İletişim Eğitimi Sempozyumu, 21 - 23 Ekim 2020, ss.406-415, (Tam Metin Bildiri)

12. Türkiye’nin En Değerli Markalarının Kurumsal İletişim Stratejileri

17th International Communication in the Millennium Symposium, 5 - 06 Kasım 2020, ss.141-150, (Tam Metin Bildiri)

13. Sağlık İletişiminde Ünlüler

2. Uluslararası Dijital Çağda İletişim Sempozyumu, 26 - 28 Ekim 2020, ss.145-147, (Özet Bildiri)

14. Kurumsal Sosyal Medya İçeriklerinin Kullanım Biçimleri: Katkı ve Tüketim Boyutuna Yönelik Bir Araştırma

1. Uluslararası İletişim ve Yönetim Bilimleri Kongresi, 26 - 28 Eylül 2019, ss.1527-1538, (Tam Metin Bildiri)

15. Halkla İlişkilerde Yaratıcı Öz-Yeterlik ve İş Tatmini: Uygulayıcılara Yönelik Bir Değerlendirme

1. Uluslararası İletişim ve Yönetim Bilimleri Kongresi, 26 - 28 Eylül 2019, ss.1308-1317, (Tam Metin Bildiri)

16. Kurumların Yıllık Raporlarında Sosyal Sorumluluk Açıklamaları: Sektörel Bir Analiz

Atlas I. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

18. Kurumsal İletişim İş İlanları Üzerine Bir İçerik Analizi

II. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, 4 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

19. Sanat Müzelerinde Online Medya İlişkileri: Müzelerin Basın Bültenleri Üzerine Bir Değerlendirme

II. Uluslararası Sanat ve Estetik Sempozyumu ve Sergisi, 19 - 21 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

20. Yeni Medya Çağında İlişki İnşası: Sanal Gerçeklik Teknolojisi ve PR Kampanyaları

Yeni Zamanlar ve Halkla İlişkiler Konferansı, Türkiye, 19 - 20 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

21. Başkanlık düellosunda kinesics yarış Clinton vs Trump

Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi INES, 3 - 05 Kasım 2016, (Tam Metin Bildiri)

22. Greenwashing Deceptive Green Advertising Practices

International Symposium “Communication in the Millenium” in corporation with University of Texas at Austin (USA), Anadolu University (Turkey), Istanbul University (Turkey). ESKİŞEHİR, Eskişehir, Türkiye, 15 - 18 Haziran 2014, (Tam Metin Bildiri)

23. HALAL TOURISM

Conference of the International Journal Of Arts & Sciences, Roma, İtalya, 22 - 25 Ekim 2013, cilt.7, ss.183, (Özet Bildiri)

24. A Review of Turkey's New Metropolitan Municipality Law in Terms of Subsidiarity Principle

International Journal of Arts and Sciences Conference, Roma, İtalya, 22 - 25 Ekim 2013, ss.173-180, (Tam Metin Bildiri)

25. Environmental Claims in Magazine Advertisements: A Content Analysis of EKO IQ Magazine

International Journal of Arts and Sciences, Roma, İtalya, 22 - 25 Ekim 2013, (Özet Bildiri)
Kitaplar 29

1. The Relationship Between Selfie- Taking, Social Appearance Anxiety, and Online Self- Presentation

Societal Approaches to AI, Psychology, and Digital Culture, AKMEŞE ZUHAL, ERDEM SERHAT, Editör, IGI Global, ss.271-302, 2025

2. İkna Edici İletişimde Yazarlık

Halkla İlişkiler Yazarlığı, BAYÇU SEVİL, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayını, Eskişehir, ss.3-23, 2024

3. Diyalojik halkla ilişkiler çerçevesinde güven ve etkileşim kavramları

İletişim ve medya çalışmaları II, ÇALIŞKAN SADIK, AYCAN ERSİN, Editör, LİTERATÜRK, Konya, ss.35-65, 2024

4. Halkla İlişkiler Yazarlığında Haber Yazma Süreci

Halkla İlişkiler Yazarlığı, BAYÇU SEVİL, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayını, Eskişehir, ss.45-67, 2024

5. Yaratıcı Yazarlık ve Yazım Süreci

Halkla İlişkiler Yazarlığı, BAYÇU SEVİL, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayını, Eskişehir, ss.25-43, 2024

6. Kişilerarası İletişimde Emoji Kullanımı

İletişim Çalışmaları Perspektifinden Medya, Kültür ve Dijitalleşme, Şener, Ç. B., Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.55-68, 2023

7. Teknolojik Determinizm: Halkla İlişkiler Çerçevesinde Yapay Zekâ ve Metaverse

Teknolojik Determinizm: Geleceğe Bakış ve Çok Boyutlu Analiz, Demirel, E. T., Editör, Nobel, Ankara, ss.41-66, 2023

8. Sosyal Medya ve Dijital Okuryazarlık

Sosyal Medya Yönetimi, Yıldız, Serdar, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayını, Eskişehir, ss.60-87, 2023

9. Halkla İlişkilerde Değerlendirme

Halkla İlişkiler Yönetimi, Tokgöz, N., Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayını, Eskişehir, ss.187-216, 2023

10. İlişkisel Pazarlama ve Sosyal Medya

Dijital Dönüşüm Sürecinde İletişim Çalışmaları, Yılmaz, N. ve Şener, Ç. B., Editör, Nobel, Ankara, ss.97-117, 2023

11. Sosyal Medya Etkileyenleri (Influencers) İtibarının Satın Alma Niyeti Üzerindeki Rolü

Dijitalleşen Medya ve İletişim Araştırmaları, Şener, Ç. B. ve Yılmaz, N., Editör, Nobel, Ankara, ss.61-85, 2023

12. Sosyal Medyada Halkla İlişkiler Yönetimi

Sosyal Medya Uygulama Alanları, Uçar, H. ve Uğurhan, Y. Z., Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayını, Eskişehir, ss.140-181, 2023

13. Lüks Markaların Instagram Kullanımları

Reklam ve Halkla İlişkiler Çalışmaları, Çekiç-Akyol Ayça ve Akyol Mevlüt, Editör, Nobel, Ankara, ss.123-145, 2022

14. Etkinlik Yönetiminde Sosyal Medya

Dijitalleşme Bağlamında Birey, Toplum ve İletişim, Uğurhan, Y. Zafer Can, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.127-146, 2022

15. Halkla İlişkiler Teorileri ve Entelektüel Sermaye

İletişim ve Medya Çalışmaları, Çalışkan Sadık ve Aycan Ersin, Editör, LİTERATÜRK, Konya, ss.207-231, 2022

16. Media Visibility in the Context of Storytelling: Research on Star Wars

The Light and Dark Sides of Star Wars, S. Serhat Serter, Editör, Cambridge Scholars Publishing, Newcastle Upon Tyne, ss.213-230, 2021

17. Geleneksel Halkla İlişkilerden Dijital Halkla İlişkilere Geçiş

Dijital Halkla İlişkiler, Bayçu, Sevil, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayını, Eskişehir, ss.37-57, 2021

18. Kurumsal İletişim Açısından İtibar Yönetimi

Kurumsal İletişim Araştırmaları, L. Özkoçak, Editör, LİTERATÜRK, Konya, ss.207-241, 2021

19. Pandemi Döneminde Risk İletişimi: Dünya Sağlık Örgütünün Basın Bültenlerine Yönelik Bir Değerlendirme

Pandemi Döneminde İletişim Çalışmaları , M. Akyol,B. Öztürk, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.1-26, 2021

20. Dijitalleşme ve Sosyal Medya

Dijital Halkla İlişkiler, Bayçu, Sevil, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayını, Eskişehir, ss.85-107, 2021

21. Görsel Kültür ve Halkla İlişkiler Araçları Tasarımı

Kültür Odaklı Halkla İlişkiler ve Reklam, Güner-Koçak, Pınar, Editör, LİTERATÜRK, ss.115-138, 2021

22. Halkla İlişkiler Uygulama Alanlarında Dijitalleşme

Dijital Halkla İlişkiler, Bayçu, Sevil, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayını, Eskişehir, ss.193-211, 2021

23. Finansal Hizmetlerde Dijitalleşen Müşteri İlişkileri Yönetimi

Pazarlama İletişimi ve Finansal Hizmetlerde Dijitalleşme, İ. Alkara, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.53-85, 2020

24. Halkla İlişkilerde Sorun Yönetimi

Teori ve Pratikte Halkla İlişkiler: Yeniden, Özkoçak, L. , Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.111-147, 2020

25. Sağlık Kurumlarında Dijital Halkla İlişkiler: Özel Hastanelerin Sosyal Ağ Kullanımı

Dijital Düzlemde İletişim, Koç, R., Editör, Eğitim Yayınevi, ss.125-152, 2020

26. Kurumsal İletişimde İmaj Yönetimi

Kurumsal İletişimin El Kitabı, Zekiye Tamer Gencer, Editör, Eğitim Yayınevi, ss.259-296, 2020

27. Halkla İlişkilerde Deneysel Araştırma Tasarımı

İletişim Araştırmalarında Farklı Bakış Açıları, Şener, G. ve Yıldız, S., Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.221-236, 2019
Metrikler

Yayın

81

Yayın (WoS)

3

Atıf (WoS)

5

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scholar)

11

H-İndeks (Scholar)

2

Atıf (TrDizin)

7

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Sobiad)

4

H-İndeks (Sobiad)

1

Atıf (Diğer Toplam)

48

Proje

1

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları