Articles Published in Other Journals
Özel Gün Reklamlarında Hikâye Anlatıcılığı
İstanbul Aydın Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, vol.16, no.1, pp.25-46, 2024 (Peer-Reviewed Journal)
Sağlık İletişimi Kampanyaları: Obezite Temalı Kampanya Afişlerinin Göstergebilimsel Çözümlemesi
THE JOURNAL OF THE FACULTY OF COMMUNICATION OF THE UNIVERSITY OF AKDENIZ
, no.38, pp.23-44, 2022 (Peer-Reviewed Journal)


Kriz İletişiminde Duygular ve Kültür: Karma Bir Araştırma
Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, vol.22, no.1, pp.73-103, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Halkla İlişkilerin Gazetelerde Sunumuna Yönelik Bir Analiz
Erciyes İletişim Dergisi
, vol.7, no.1, pp.261-278, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Halkla İlişkiler Bağlamında İlişki Sürdürme Stratejileri: Yatırımcı İlişkilerinde Web Siteleri Üzerine Bir Analiz
Selçuk Üniversitesi İletişim Fakültesi Akademik Dergisi
, vol.12, no.2, pp.656-679, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Yeni Medya Çağında İlişki İnşası: Sanal Gerçeklik Teknolojisi ve Halkla İlişkiler Kampanyaları
Galatasaray Üniversitesi İletişim Dergisi
, vol.30, pp.91-115, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Halkla İlişkiler Kampanyalarında Ödüller: IPRA Altın Küre Ödülleri Üzerine Bir Analiz
İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi
, no.48, pp.478-495, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Reklamlarda Kokunun Sunumu: Parfüm Reklamları Üzerine Bir İnceleme
Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Medya ve İletişim Araştırmaları Hakemli E-Dergisi
, no.4, pp.41-65, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Toplumsal Rollerdeki Çatışmanın Televizyon Reklamlarında Kullanımı: Gelin-Kaynana Çatışmasının Reklamlardaki Sunumu Üzerine Bir Değerlendirme
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
, vol.7, no.1, pp.131-154, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Online Basın Bültenlerinde Halkla İlişkiler Mesaj Stratejileri: Türkiye’nin En Sevilen Markalarının Basın Bültenlerine Yönelik Bir Değerlendirme
Intermedia International E-Journal
, vol.5, no.9, pp.184-196, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
İkna Teorileri Çerçevesinde Yapı Reklamlarının Analizi
Erciyes İletişim Dergisi
, vol.5, no.4, pp.535-555, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Kurumsal İletişim İş İlanları Üzerine Bir Değerlendirme
İNİF E-DERGİ
, vol.3, no.1, pp.65-82, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Halkla İlişkiler Uygulayıcıları ve Gazeteciler Arasındaki İlişki: Uygulayıcılar Üzerine Bir Araştırma
Global Media Journal Turkish Edition
, vol.8, no.16, pp.240-255, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Analysis of Volkswagen Emission Crisis in the Context of Crisis Response Strategies and Newspapers Framing
İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi
, no.45, pp.45-66, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Reklamlarda Erkeklik: GQ ve Men’s Health Dergilerindeki Reklamların Eleştirel Bir Okuması
E-Journal of Yaşar University
, vol.10, no.37, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
A Review of Turkey’s “New Metropolitan Municipality Law” In Terms of The Subsidiarity Principle
Humanities and Social Sciences Review
, vol.3, no.3, pp.173-180, 2014 (Non Peer-Reviewed Journal)
INTERNET AND HALAL TOURISM MARKETING
Turkish Studies - International Periodical For The Languages, Literature and History of Turkish or Turkic
, vol.9, no.8, pp.171-186, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
Papers Presented at Peer-Reviewed Scientific Conferences
Stalklama Davranışlarında Narsistik Yansımalar: “Baby Reindeer” Dizi İncelemesi
II. Uluslararası Sanat ve Sosyal Bilimler Kongresi, 24 - 26 October 2024, (Full Text)
Dizilerde Ürün Yerleştirmeye Yönelik Bir Değerlendirme
II. Uluslararası Sanat ve Sosyal Bilimler Kongresi, 24 - 26 October 2024, (Full Text)
Halkla İlişkiler Ajanslarının Twitter Kullanımları
3. Uluslararası Medya ve Toplum Sempozyumu, Turkey, 24 - 26 May 2023, (Summary Text)
Kriz İletişimi Makalelerine Yönelik Bir Değerlendirme
8. Uluslararası İletişim Günleri Dijital Çağda Kriz İletişimi Sempozyumu, 26 - 28 May 2021, pp.132, (Summary Text)
Halkla İlişkiler Uygulayıcıları ve Sosyal Medya
7. Uluslararası İletişim Günleri Dijital Çağda İletişim Eğitimi Sempozyumu, 21 - 23 October 2020, pp.406-415, (Full Text)
Türkiye’nin En Değerli Markalarının Kurumsal İletişim Stratejileri
17th International Communication in the Millennium Symposium, 5 - 06 November 2020, pp.141-150, (Full Text)
Sağlık İletişiminde Ünlüler
2. Uluslararası Dijital Çağda İletişim Sempozyumu, 26 - 28 October 2020, pp.145-147, (Summary Text)
Kurumsal Sosyal Medya İçeriklerinin Kullanım Biçimleri: Katkı ve Tüketim Boyutuna Yönelik Bir Araştırma
1. Uluslararası İletişim ve Yönetim Bilimleri Kongresi, 26 - 28 September 2019, pp.1527-1538, (Full Text)
Sanat Müzelerinde Online Medya İlişkileri: Müzelerin Basın Bültenleri Üzerine Bir Değerlendirme
II. Uluslararası Sanat ve Estetik Sempozyumu ve Sergisi, 19 - 21 April 2018, (Summary Text)
Greenwashing Deceptive Green Advertising Practices
International Symposium “Communication in the Millenium” in corporation with University of Texas at Austin (USA), Anadolu University (Turkey), Istanbul University (Turkey). ESKİŞEHİR, Eskişehir, Turkey, 15 - 18 June 2014, (Full Text)
Environmental Claims in Magazine Advertisements: A Content Analysis of EKO IQ Magazine
International Journal of Arts and Sciences, Roma, Italy, 22 - 25 October 2013, (Summary Text)
Books
Diyalojik halkla ilişkiler çerçevesinde güven ve etkileşim kavramları
in: İletişim ve medya çalışmaları II, ÇALIŞKAN SADIK, AYCAN ERSİN, Editor, LİTERATÜRK, Konya, pp.35-65, 2024
İlişkisel Pazarlama ve Sosyal Medya
in: Dijital Dönüşüm Sürecinde İletişim Çalışmaları, Yılmaz, N. ve Şener, Ç. B., Editor, Nobel, Ankara, pp.97-117, 2023
Kişilerarası İletişimde Emoji Kullanımı
in: İletişim Çalışmaları Perspektifinden Medya, Kültür ve Dijitalleşme, Şener, Ç. B., Editor, Eğitim Yayınevi, Konya, pp.55-68, 2023
Etkinlik Yönetiminde Sosyal Medya
in: Dijitalleşme Bağlamında Birey, Toplum ve İletişim, Uğurhan, Y. Zafer Can, Editor, Eğitim Yayınevi, Konya, pp.127-146, 2022
Görsel Kültür ve Halkla İlişkiler Araçları Tasarımı
in: Kültür Odaklı Halkla İlişkiler ve Reklam, Güner-Koçak, Pınar, Editor, LİTERATÜRK, pp.115-138, 2021
Pandemi Döneminde Risk İletişimi: Dünya Sağlık Örgütünün Basın Bültenlerine Yönelik Bir Değerlendirme
in: Pandemi Döneminde İletişim Çalışmaları , M. Akyol,B. Öztürk, Editor, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, pp.1-26, 2021
Kurumsal İletişim Açısından İtibar Yönetimi
in: Kurumsal İletişim Araştırmaları, L. Özkoçak, Editor, LİTERATÜRK, Konya, pp.207-241, 2021
Finansal Hizmetlerde Dijitalleşen Müşteri İlişkileri Yönetimi
in: Pazarlama İletişimi ve Finansal Hizmetlerde Dijitalleşme, İ. Alkara, Editor, Detay Yayıncılık, Ankara, pp.53-85, 2020
Halkla İlişkilerde Sorun Yönetimi
in: Teori ve Pratikte Halkla İlişkiler: Yeniden, Özkoçak, L. , Editor, Detay Yayıncılık, Ankara, pp.111-147, 2020
Kurumsal İletişimde İmaj Yönetimi
in: Kurumsal İletişimin El Kitabı, Zekiye Tamer Gencer, Editor, Eğitim Yayınevi, pp.259-296, 2020
Sağlık Kurumlarında Dijital Halkla İlişkiler: Özel Hastanelerin Sosyal Ağ Kullanımı
in: Dijital Düzlemde İletişim, Koç, R., Editor, Eğitim Yayınevi, pp.125-152, 2020
Halkla İlişkilerde Deneysel Araştırma Tasarımı
in: İletişim Araştırmalarında Farklı Bakış Açıları, Şener, G. ve Yıldız, S., Editor, Detay Yayıncılık, Ankara, pp.221-236, 2019
Türkiye’de Yeşil Reklam Uygulamaları
LİTERATÜRK, Konya, 2015