Doç. Dr. NURCAN YILMAZ


İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım

Halkla İlişkiler

Metrikler

Yayın

31

Yayın (WoS)

1

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scholar)

2

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

37

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Sobiad)

4

H-İndeks (Sobiad)

1

Atıf (Diğer Toplam)

120

Açık Erişim

1

Eğitim Bilgileri

2014 - 2020

2014 - 2020

Doktora

Selçuk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Anabilim Dalı, Türkiye

2009 - 2014

2009 - 2014

Yüksek Lisans

Selçuk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Reklamcılık Ve Tanıtım/Halkla İlişkiler Ve Tanıtım, Türkiye

2005 - 2009

2005 - 2009

Lisans

Selçuk Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım, Türkiye

Yabancı Diller

B1 Orta

B1 Orta

İngilizce

Akademik Ünvanlar / Görevler

2024 - Devam Ediyor

2024 - Devam Ediyor

Doç. Dr.

İnönü Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım

2021 - 2024

2021 - 2024

Dr. Öğr. Üyesi

İnönü Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım

2020 - 2021

2020 - 2021

Araştırma Görevlisi Dr.

İnönü Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım

2016 - 2020

2016 - 2020

Araştırma Görevlisi

İnönü Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım

2014 - 2016

2014 - 2016

Araştırma Görevlisi

Selçuk Üniversitesi

2013 - 2014

2013 - 2014

Araştırma Görevlisi

İnönü Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım

Yönetimsel Görevler

2022 - Devam Ediyor

2022 - Devam Ediyor

Bölüm Başkan Yardımcısı

İnönü Üniversitesi

2021 - Devam Ediyor

2021 - Devam Ediyor

Anabilim/Bilim Dalı Başkanı

İnönü Üniversitesi

Akademi Dışı Deneyim

2022 - Devam Ediyor

2022 - Devam Ediyor

Eğitim Uzmanı-Hizmetiçi Eğitim

TED Malatya Koleji Öğrencilerine ve Personeline Yönelik Eğitim Programı, Eğitim Uzmanı-Hizmetiçi Eğitim

2022 - 2022

2022 - 2022

Eğitim Uzmanı-Hizmetiçi Eğitim

Yeşilyurt Belediyesi Personeline Yönelik Eğitim Programı, Eğitim Uzmanı-Hizmetiçi Eğitim

2022 - 2022

2022 - 2022

Eğitim Uzmanı-Hizmetiçi Eğitim

Battalgazi Belediyesi Personeline Yönelik Eğitim Programı, Eğitim Uzmanı-Hizmetiçi Eğitim

Verdiği Dersler

Lisans

Lisans

Halkla İlişkiler (Gazetecilik)

Halkla İlişkiler I (U.E)

Sosyal Medya (HİT)

Kampanyalarda Sunuş Teknikleri

Halkla İlişkiler I (HİT)

Halkla İlişkiler (Gazetecilik)

Sosyal Medya (HİT)

Medya Okuryazarlığı (İÖ)

Halkla İlişkiler II (HİT)

Sosyal Medya (İ.Ö)

Medya Okuryazarlığı (HİT)

Reklamcılık (Gazetecilik)

Halkla İlişkiler I (HİT)

Medya Okuryazarlığı (U.E.)

Halkla İlişkiler I (U.E)

Kampanyalarda Sunuş Teknikleri (HİT)

Halkla İlişkiler II (U.E)

Reklam Yazarlığı (U.E)

Medya Okuryazarlığı (İÖ)

İletişim Psikolojisi (İ.Ö)

İletişim Psikolojisi (HİT)

Medya Okuryazarlığı HİT (U.E)

Halkla İlişkiler II HİT (U.E)

Halkla İlişkiler I (HİT)

Sosyal Medya (İ.Ö)

İletişim Psikolojisi (U.E)

Sağlık Kurumlarında Halkla İlişkiler (U.E.)

Kampanyalarda Sunuş Teknikleri (HİT)

Medya Okuryazarlığı (HİT)

Sağlık Kurumlarında Halkla İlişkiler (HİT)

Kampanyalarda Sunuş Teknikleri HİT (İ.Ö)

Halkla İlişkiler I (U.E)

Halkla İlişkiler II (HİT)

Halkla İlişkiler (Gazetecilik)

Sosyal Medya (HİT)

Sağlık Kurumlarında Halkla İlişkiler (İ.Ö.)

Sosyal Medya

Medya Okuryazarlığı (Rektörlük Servis)

Sağlık Kurumlarında Halkla İlişkiler (U.E)

Etkili İletişim (Hukuk)

Halkla İlişkiler (Gazetecilik)

Kampanyalarda Sunuş Teknikleri (HİT)

Reklam Yazarlığı

Kampanyalarda Sunuş Teknikleri (İ.Ö.)

Medya Okuryazarlığı (U.E)

Sağlık Kurumlarında Halkla İlişkiler (HİT)

Medya Okuryazarlığı (HİT)

İletişim Psikolojisi

Sağlık Kurumlarında Halkla İlişkiler (İ.Ö)

Medya Okuryazarlığı (İÖ)

Medya Okuryazarlığı (Radyo,Televizyon ve Sinema)

İletişim Sosyolojisi

Medya Okuryazarlığı (İÖ)

Kampanyalarda Sunuş Teknikleri (İ.Ö)

Sosyal Medya (İ.Ö)

Sosyal Medya (HİT)

Kampanyalarda Sunuş Teknikleri (HİT)

Medya Okuryazarlığı (HİT)

Halkla İlişkiler (Gazetecilik)

Sosyal Medya (HİT)

Sağlık Kurumlarında Halkla İlişkiler (HİT)

Halkla İlişkiler Kampanya Analizi (HİT)

Sağlık Kurumlarında Halkla İlişkiler (İ.Ö)

Lisans Çift Anadal

Lisans Çift Anadal

Tez Yönetimi

Halkla İlişkilerde Dijitalleşme

Seminer

Halkla İlişkilerde Hedef Kitle Analizi

Uzmanlık Alan Dersi

Halkla İlişkilerde Dijitalleşme

Seminer

Uzmanlık Alan Dersi

Reklam Metni Yazarlığı

Halkla İlişkilerde Hedef Kitle Analizi

Popüler Kültüre Eleştirel Bakış

Tez Yönetimi

Seminer

Halkla İlişkilerde Hedef Kitle Analizi

Popüler Kültüre Eleştirel Bakış

Reklam Metni Yazarlığı

Uzmanlık Alan Dersi

Tez Yönetimi

Halkla İlişkilerde Dijitalleşme

Lisans Yandal

Lisans Yandal

Sağlık İletişimi ve Dijital Medya

Sağlık İletişimi ve Dijital Medya Kullanımı

Sağlık İletişimi ve Dijital Medya

İletişimde Algı Yönetimi ve İkna

İletişimde Algı Yönetimi ve İkna

Makaleler

Tümü (9)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
ESCI (1)
TRDizin (7)
Diğer Yayınlar (2)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2022

2022

1. Tüketicilerin Dijital Etkileyicileri Takip Etme Motivasyonları Üzerine Bir Araştırma

Yılmaz N.

9.Uluslararası İletişim Günleri Dijital Çağda İletişim Çalışmaları Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2022, (Özet Bildiri)

2021

2021

2. Gelişmeleri Kaçırma Korkusunun (FoMO) Marka Kavramı Bağlamında İncelenmesi

YILMAZ N., ÇAKMAK S.

18. International Communication in the Millennium Symposium, Türkiye, 26 Ekim 2021, ss.574-587, (Tam Metin Bildiri)

2020

2020

3. Kurumsal Sosyal Sorumluk İletişimi İçeriğinde Kültürel Boyutlar

Yılmaz N.

2. Uluslararası Dijital Çağda İletişim Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Kasım 2020, (Özet Bildiri)

2019

2019

4. “Tüketicilerin Reklamlara İlişkin Algıları: Instagram Örneği”

YILMAZ N., GÖRGEN A. N.

1. Uluslararası İletişim ve Yönetim Bilimleri Kongresi, Malatya, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, cilt.2, ss.1-1653, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

6. FİRMALARIN 8 MART DÜNYA KADINLAR GÜNÜNDE YAYINLADIKLARI REKLAMLARININ PAZARLAMA İLETİŞİMİ BAĞLAMINDA İÇERİK ANALİZİ

GÜNAY N., ÇEKİÇ AKYOL A.

I. ATLAS DERGİSİ ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Nevşehir, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

7. Türkiye’xxde Küresel Markaların Reklam Dili

ÇEKİÇ AKYOL A., GÜNAY N.

2. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, Adana, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

2017

2017

9. USE EMOJI IN SOCIAL MEDIA COMMUNICATION OF GENERATION Z

AKTAŞ H., GÜNAY N.

3rd INTERNATIONAL CONFERENCE ON THE CHANGING WORLD AND SOCIAL RESEARCH, Roma, İtalya, 8 - 10 Ağustos 2017, ss.13, (Özet Bildiri)

2016

2016

10. SMARTPHONE ADDICTION IN TERMS OF THE ELEMENTS OF LONELINESS AND SHYNESS OF UNIVERSITY YOUTH

AKTAŞ H., YILMAZ N.

2nd International Conference on Social Sciences and Education Research, İstanbul, Türkiye, 4 - 06 Kasım 2016, ss.153, (Özet Bildiri)

2016

2016

11. SOCIAL MEDIA AND CORPORATE COMMUNICATION

AKTAŞ H., YILMAZ N.

The 2nd International Conference on the Changing World and Social Research (ICWSR' 2016), Barcelona, İspanya, 14 - 16 Ekim 2016, ss.120-121, (Özet Bildiri)

2016

2016

12. Socila Media and Corporate Communication

AKTAŞ H., GÜNAY N.

2nd Interantional Conference on the Changing World and Social Sciences, Barselona, İspanya, 14 - 16 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

13. Effect of Word of Mouth Communication on Consumers Hospital Selection

YILMAZ N.

14 th International Symposium Communication in the Millennium, İstanbul, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2016, ss.175-193, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar

2024

2024

1. Podcast Yayıncılığının Yükselişi ve Reklam Dünyasındaki Yeri

YILMAZ N.

İLETİŞİM VE MEDYA ÇALIŞMALARI 2, ÇALIŞKAN SADIK, AYCAN ERSİN, Editör, LİTERATÜRK, Konya, ss.141-176, 2024

2023

2023

2. Reklamda Kadın: Femvertising

YILMAZ N.

İletişim Çalışmaları Perspektifinden Medya, Kültür ve Dijitalleşme, Çepni Şener Betül, Editör, Eğitim Yayınevi, Malatya, ss.173-186, 2023

2023

2023

3. Gerçek Dünyadan Çevrim İçi Dünyaya: Marka İletişiminde Sanal Etkileyiciler

YILMAZ N.

Dijital Dönüşüm Sürecinde İletişim Çalışmaları, Yılmaz, Nurcan/Çepni Şener Betül, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Malatya, ss.71-96, 2023

2023

2023

4. Metaverse ve Yapay Zeka: Pazarlama ve Reklamın Dijital Evrimi

YILMAZ N.

Medya ve Habercilik Alanında Yapay Zekanın Yükselişi, Ateşgöz, Kenan, Editör, Eğitim Yayınevi, Malatya, ss.239-262, 2023

2021

2021

5. Pandemi Döneminde Telesağlık: Özel Sağlık Grupları Üzerine Bir Analiz

YILMAZ N.

PANDEMİ DÖNEMİNDE İLETİŞİM ÇALIŞMALARI, BAHAR ÖZTÜRK-MEVLÜT AKYOL, Editör, NOBEL, Ankara, ss.55-71, 2021

2020

2020

6. Dijital Hizmetler ve Tüketici Davranışları

YILMAZ N.

Pazarlama İletişimi ve Finansal Hizmetlerde Dijitalleşme, İbrahim ALKARA, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.145-165, 2020

2019

2019

7. Diyalojik İletişim Yaklaşımı

AKTAŞ H., YILMAZ N.

Halkla İlişkilerde Teori ve Yaklaşımlar, M. Umut Tuncer, Editör, Literatürk, Konya, ss.179-199, 2019

2018

2018

8. İkna ve Propaganda

YILMAZ N.

İletişim ve Propaganda, Mustafa Karaca, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.45-71, 2018

2016

2016

9. Kamuoyu Araştırmaları

YILMAZ N.

Siyasette Halkla İlişkiler, Mehmet FİDAN, Editör, Literatürk, Konya, ss.297-328, 2016


Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 12

h-indeksi (WOS): 1