Metrikler
Eğitim Bilgileri
2014 - 2020
2014 - 2020Doktora
Selçuk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Anabilim Dalı, Türkiye
2009 - 2014
2009 - 2014Yüksek Lisans
Selçuk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Reklamcılık Ve Tanıtım/Halkla İlişkiler Ve Tanıtım, Türkiye
2005 - 2009
2005 - 2009Lisans
Selçuk Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım, Türkiye
Yabancı Diller
B1 Orta
B1 Ortaİngilizce
Akademik Ünvanlar / Görevler
2024 - Devam Ediyor
2024 - Devam EdiyorDoç. Dr.
İnönü Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım
2021 - 2024
2021 - 2024Dr. Öğr. Üyesi
İnönü Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım
2020 - 2021
2020 - 2021Araştırma Görevlisi Dr.
İnönü Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım
2016 - 2020
2016 - 2020Araştırma Görevlisi
İnönü Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım
2014 - 2016
2014 - 2016Araştırma Görevlisi
Selçuk Üniversitesi
2013 - 2014
2013 - 2014Araştırma Görevlisi
İnönü Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım
Yönetimsel Görevler
2022 - Devam Ediyor
2022 - Devam EdiyorBölüm Başkan Yardımcısı
İnönü Üniversitesi
2021 - Devam Ediyor
2021 - Devam EdiyorAnabilim/Bilim Dalı Başkanı
İnönü Üniversitesi
Akademi Dışı Deneyim
2022 - Devam Ediyor
2022 - Devam EdiyorEğitim Uzmanı-Hizmetiçi Eğitim
TED Malatya Koleji Öğrencilerine ve Personeline Yönelik Eğitim Programı, Eğitim Uzmanı-Hizmetiçi Eğitim
2022 - 2022
2022 - 2022Eğitim Uzmanı-Hizmetiçi Eğitim
Yeşilyurt Belediyesi Personeline Yönelik Eğitim Programı, Eğitim Uzmanı-Hizmetiçi Eğitim
2022 - 2022
2022 - 2022Eğitim Uzmanı-Hizmetiçi Eğitim
Battalgazi Belediyesi Personeline Yönelik Eğitim Programı, Eğitim Uzmanı-Hizmetiçi Eğitim
Verdiği Dersler
Lisans
Lisans
Halkla İlişkiler (Gazetecilik)
Halkla İlişkiler I (U.E)
Sosyal Medya (HİT)
Kampanyalarda Sunuş Teknikleri
Halkla İlişkiler I (HİT)
Halkla İlişkiler (Gazetecilik)
Sosyal Medya (HİT)
Medya Okuryazarlığı (İÖ)
Halkla İlişkiler II (HİT)
Sosyal Medya (İ.Ö)
Medya Okuryazarlığı (HİT)
Reklamcılık (Gazetecilik)
Halkla İlişkiler I (HİT)
Medya Okuryazarlığı (U.E.)
Halkla İlişkiler I (U.E)
Kampanyalarda Sunuş Teknikleri (HİT)
Halkla İlişkiler II (U.E)
Reklam Yazarlığı (U.E)
Medya Okuryazarlığı (İÖ)
İletişim Psikolojisi (İ.Ö)
İletişim Psikolojisi (HİT)
Medya Okuryazarlığı HİT (U.E)
Halkla İlişkiler II HİT (U.E)
Halkla İlişkiler I (HİT)
Sosyal Medya (İ.Ö)
İletişim Psikolojisi (U.E)
Sağlık Kurumlarında Halkla İlişkiler (U.E.)
Kampanyalarda Sunuş Teknikleri (HİT)
Medya Okuryazarlığı (HİT)
Sağlık Kurumlarında Halkla İlişkiler (HİT)
Kampanyalarda Sunuş Teknikleri HİT (İ.Ö)
Halkla İlişkiler I (U.E)
Halkla İlişkiler II (HİT)
Halkla İlişkiler (Gazetecilik)
Sosyal Medya (HİT)
Sağlık Kurumlarında Halkla İlişkiler (İ.Ö.)
Sosyal Medya
Medya Okuryazarlığı (Rektörlük Servis)
Sağlık Kurumlarında Halkla İlişkiler (U.E)
Etkili İletişim (Hukuk)
Halkla İlişkiler (Gazetecilik)
Kampanyalarda Sunuş Teknikleri (HİT)
Reklam Yazarlığı
Kampanyalarda Sunuş Teknikleri (İ.Ö.)
Medya Okuryazarlığı (U.E)
Sağlık Kurumlarında Halkla İlişkiler (HİT)
Medya Okuryazarlığı (HİT)
İletişim Psikolojisi
Sağlık Kurumlarında Halkla İlişkiler (İ.Ö)
Medya Okuryazarlığı (İÖ)
Medya Okuryazarlığı (Radyo,Televizyon ve Sinema)
İletişim Sosyolojisi
Medya Okuryazarlığı (İÖ)
Kampanyalarda Sunuş Teknikleri (İ.Ö)
Sosyal Medya (İ.Ö)
Sosyal Medya (HİT)
Kampanyalarda Sunuş Teknikleri (HİT)
Medya Okuryazarlığı (HİT)
Halkla İlişkiler (Gazetecilik)
Sosyal Medya (HİT)
Sağlık Kurumlarında Halkla İlişkiler (HİT)
Halkla İlişkiler Kampanya Analizi (HİT)
Sağlık Kurumlarında Halkla İlişkiler (İ.Ö)
Lisans Çift Anadal
Lisans Çift Anadal
Tez Yönetimi
Halkla İlişkilerde Dijitalleşme
Seminer
Halkla İlişkilerde Hedef Kitle Analizi
Uzmanlık Alan Dersi
Halkla İlişkilerde Dijitalleşme
Seminer
Uzmanlık Alan Dersi
Reklam Metni Yazarlığı
Halkla İlişkilerde Hedef Kitle Analizi
Popüler Kültüre Eleştirel Bakış
Tez Yönetimi
Seminer
Halkla İlişkilerde Hedef Kitle Analizi
Popüler Kültüre Eleştirel Bakış
Reklam Metni Yazarlığı
Uzmanlık Alan Dersi
Tez Yönetimi
Halkla İlişkilerde Dijitalleşme
Makaleler
Tümü (9)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
ESCI (1)
TRDizin (7)
Diğer Yayınlar (2)
2025
20251. Sosyal Medya Tükenmişliği ile Bilinçli Farkındalık (Mindfulness) Başa Çıkma Becerileri Arasındaki İlişki
KILINÇ Ö., YILMAZ N., ÇALIŞKAN S.
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi , cilt.13, sa.2, ss.1148-1176, 2025 (Hakemli Dergi)
2024
20242. Online Marka Savunuculuğu ve Beş Büyük Kişilik Özelliği Üzerine Nicel Bir Araştırma
YILMAZ N., KILINÇ Ö.
Iğdır Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, sa.37, ss.445-465, 2024 (Hakemli Dergi)
2023
20233. Tüketicilerin Dijital Etkileyicileri Takip Etme Motivasyonları ve Satın Alma Niyetleri Üzerine Bir Araştırma
YILMAZ N.
TURKIYE ILETISIM ARASTIRMALARI DERGISI-TURKISH REVIEW OF COMMUNICATION STUDIES
, sa.44, ss.23-45, 2023 (ESCI)
2023
20234. Sürdürülebilir Modaya Yön Veren Markaların Instagram Gönderileri Üzerine Bir Araştırma
ÇEPNİ ŞENER B., YILMAZ N.
Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi
, sa.43, ss.42-66, 2023 (Hakemli Dergi)
2022
20225. Çevrim İçi Şikâyetler Üzerine Nitel Bir Araştırma
Yılmaz N., Kılınç Ö., Kocabaş O.
Intermedia International e-Journal
, cilt.9, sa.17, ss.391-410, 2022 (Hakemli Dergi)
2020
20206. Kurumsal İletişimde Diyalojik Sosyal Medya Kullanımı: Vakıf ve Devlet Üniversiteleri Açısından Karşılaştırmalı Bir Değerlendirme
YILMAZ N., AKTAŞ H.
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.20, sa.1, ss.299-318, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
20207. TÜRKIYEDE KÜRESEL MARKALARIN REKLAM DILI
ÇEKİÇ AKYOL A., YILMAZ N.
SOCIAL SCIENCES STUDIES JOURNAL (SSSJournal) , cilt.6, sa.57, ss.943-960, 2020 (Hakemli Dergi)
2018
20188. “Horst-Wessel” Propaganda Marşı Üzerinden Nazizm İdeolojisinin İnşası
ÇAKI C., KARABURUN DOĞAN D., YILMAZ N.
Gazi Üniversitesi İletişim Fakültesi İletişim ve Kuram Dergisi , sa.46, ss.90-111, 2018 (Hakemli Dergi)
2017
20179. Üniversite gençlerinin yalnızlık ve utangaçlık unsurları açısından akıllı telefon bağımlılığı
AKTAŞ H., GÜNAY N.
International Journal of Social Sciences and Education Research , cilt.3, sa.1, ss.85-100, 2017 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2022
20221. Tüketicilerin Dijital Etkileyicileri Takip Etme Motivasyonları Üzerine Bir Araştırma
Yılmaz N.
9.Uluslararası İletişim Günleri Dijital Çağda İletişim Çalışmaları Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2022, (Özet Bildiri)
2021
20212. Gelişmeleri Kaçırma Korkusunun (FoMO) Marka Kavramı Bağlamında İncelenmesi
YILMAZ N., ÇAKMAK S.
18. International Communication in the Millennium Symposium, Türkiye, 26 Ekim 2021, ss.574-587, (Tam Metin Bildiri)
2020
20203. Kurumsal Sosyal Sorumluk İletişimi İçeriğinde Kültürel Boyutlar
Yılmaz N.
2. Uluslararası Dijital Çağda İletişim Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Kasım 2020, (Özet Bildiri)
2019
20194. “Tüketicilerin Reklamlara İlişkin Algıları: Instagram Örneği”
YILMAZ N., GÖRGEN A. N.
1. Uluslararası İletişim ve Yönetim Bilimleri Kongresi, Malatya, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, cilt.2, ss.1-1653, (Tam Metin Bildiri)
2018
20185. ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN İLGİLERİ DOĞRULTUSUNDA INSTAGRAM KULLANIM MOTİVASYONLARI: İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİ ÖRNEĞİ’
ÇEKİÇ AKYOL A., GÜNAY N.
I. ATLAS DERGİSİ ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Nevşehir, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
2018
20186. FİRMALARIN 8 MART DÜNYA KADINLAR GÜNÜNDE YAYINLADIKLARI REKLAMLARININ PAZARLAMA İLETİŞİMİ BAĞLAMINDA İÇERİK ANALİZİ
GÜNAY N., ÇEKİÇ AKYOL A.
I. ATLAS DERGİSİ ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Nevşehir, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
2018
20187. Türkiye’xxde Küresel Markaların Reklam Dili
ÇEKİÇ AKYOL A., GÜNAY N.
2. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, Adana, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2018
20188. ”DAS LIED DER DEUTSCHEN” VE ”HORST-WESSEL-LIED” PROPAGANDA MARŞLARI ÜZERİNDEN NAZİZM İDEOLOJİSİNİN İNŞASI
ÇAKI C., KARABURUN DOĞAN D., GÜNAY N.
2. Uluslararası Sanat ve Estetik Sempozyumu, 19 - 21 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
2017
20179. USE EMOJI IN SOCIAL MEDIA COMMUNICATION OF GENERATION Z
AKTAŞ H., GÜNAY N.
3rd INTERNATIONAL CONFERENCE ON THE CHANGING WORLD AND SOCIAL RESEARCH, Roma, İtalya, 8 - 10 Ağustos 2017, ss.13, (Özet Bildiri)
2016
201610. SMARTPHONE ADDICTION IN TERMS OF THE ELEMENTS OF LONELINESS AND SHYNESS OF UNIVERSITY YOUTH
AKTAŞ H., YILMAZ N.
2nd International Conference on Social Sciences and Education Research, İstanbul, Türkiye, 4 - 06 Kasım 2016, ss.153, (Özet Bildiri)
2016
201611. SOCIAL MEDIA AND CORPORATE COMMUNICATION
AKTAŞ H., YILMAZ N.
The 2nd International Conference on the Changing World and Social Research (ICWSR' 2016), Barcelona, İspanya, 14 - 16 Ekim 2016, ss.120-121, (Özet Bildiri)
2016
201612. Socila Media and Corporate Communication
AKTAŞ H., GÜNAY N.
2nd Interantional Conference on the Changing World and Social Sciences, Barselona, İspanya, 14 - 16 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
2016
201613. Effect of Word of Mouth Communication on Consumers Hospital Selection
YILMAZ N.
14 th International Symposium Communication in the Millennium, İstanbul, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2016, ss.175-193, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2024
20241. Podcast Yayıncılığının Yükselişi ve Reklam Dünyasındaki Yeri
YILMAZ N.
İLETİŞİM VE MEDYA ÇALIŞMALARI 2, ÇALIŞKAN SADIK, AYCAN ERSİN, Editör, LİTERATÜRK, Konya, ss.141-176, 2024
2023
20232. Reklamda Kadın: Femvertising
YILMAZ N.
İletişim Çalışmaları Perspektifinden Medya, Kültür ve Dijitalleşme, Çepni Şener Betül, Editör, Eğitim Yayınevi, Malatya, ss.173-186, 2023
2023
20233. Gerçek Dünyadan Çevrim İçi Dünyaya: Marka İletişiminde Sanal Etkileyiciler
YILMAZ N.
Dijital Dönüşüm Sürecinde İletişim Çalışmaları, Yılmaz, Nurcan/Çepni Şener Betül, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Malatya, ss.71-96, 2023
2023
20234. Metaverse ve Yapay Zeka: Pazarlama ve Reklamın Dijital Evrimi
YILMAZ N.
Medya ve Habercilik Alanında Yapay Zekanın Yükselişi, Ateşgöz, Kenan, Editör, Eğitim Yayınevi, Malatya, ss.239-262, 2023
2021
20215. Pandemi Döneminde Telesağlık: Özel Sağlık Grupları Üzerine Bir Analiz
YILMAZ N.
PANDEMİ DÖNEMİNDE İLETİŞİM ÇALIŞMALARI, BAHAR ÖZTÜRK-MEVLÜT AKYOL, Editör, NOBEL, Ankara, ss.55-71, 2021
2020
20206. Dijital Hizmetler ve Tüketici Davranışları
YILMAZ N.
Pazarlama İletişimi ve Finansal Hizmetlerde Dijitalleşme, İbrahim ALKARA, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.145-165, 2020
2019
20197. Diyalojik İletişim Yaklaşımı
AKTAŞ H., YILMAZ N.
Halkla İlişkilerde Teori ve Yaklaşımlar, M. Umut Tuncer, Editör, Literatürk, Konya, ss.179-199, 2019
2018
20188. İkna ve Propaganda
YILMAZ N.
İletişim ve Propaganda, Mustafa Karaca, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.45-71, 2018
2016
2016