ANALYSIS OF SUSTAINABILITY CONCEPT POSTS ON X (TWITTER) WITHIN THE SCOPE OF DIGITAL PUBLIC RELATIONS PRACTICES OF THE TOP 10 MOST PRESTIGIOUS BRANDS IN TURKEY


DELEN ULAŞ Ö., ÇEKİÇ AKYOL A., ÇALIŞKAN S.

Digital Public Relations, KALENDER AHMET, CANÖZ NİLÜFER, ÇERÇİ ÜMMÜ ÖZLEM, CANÖZ KADİR, Editör, Palet Yayınevi, Konya, ss.309-330, 2024

  • Yayın Türü: Kitapta Bölüm / Mesleki Kitap
  • Basım Tarihi: 2024
  • Yayınevi: Palet Yayınevi
  • Basıldığı Şehir: Konya
  • Sayfa Sayıları: ss.309-330
  • Editörler: KALENDER AHMET, CANÖZ NİLÜFER, ÇERÇİ ÜMMÜ ÖZLEM, CANÖZ KADİR, Editör
  • İnönü Üniversitesi Adresli: Evet