Makaleler
10
Tümü (10)
TRDizin (9)
Diğer Yayınlar (1)
1. AKADEMİSYENLERİN YAPAY ZEKÂ TEKNOLOJİLERİNİ KULLANMA MOTİVASYONLARI ÜZERİNE NİTEL BİR ARAŞTIRMA
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.34, sa.Uygarlığın Dönüşümü - Sosyal Bilimlerin Bakışıyla Yapay Zekâ, ss.142-159, 2025 (TRDizin)
4. Bireysel Dijital İmajın Gözetimi: Instagram Stalk Pratiği Üzerine Ampirik Bir Araştırma
İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi (İNİF E-Dergi)
, cilt.7, sa.2, ss.115-135, 2022 (TRDizin)
6. Bireylerin Sosyal Reklamlara Yönelik Tutumları: Covid-19 Spotlarının Sinir Ağı Analizi
Doğuş Üniversitesi Dergisi
, cilt.23, sa.23, ss.177-196, 2022 (TRDizin)
10. Cumhur İttifakı Oluşum Sürecinde Ak Parti ve MHP Liderlerinin Nasıl Bir İkna Dili Kullandığı Parti Grup Toplantıları Örneği
Anadolu Akademi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.1, sa.2, ss.79-94, 2019 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
7
Kitaplar
9
7. İSTANBUL BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BAŞKAN ADAYLARININSİYASAL İLETİŞİM UYGULAMALARININ KARŞILAŞTIRMALI ANALİZİ:31 MART VE 23 HAZİRAN 2019 SEÇİMLERİ
YEREL SEÇİMLERDE SİYASAL İLETİŞİM, Adem Doğan, Editör, Nobel Bilimsel Kitaplar, Ankara, ss.135-171, 2020
9. KİTLE İLETİŞİM ARAÇLARINDAN YENİ MEDYAYA: SİYASET, TOPLUM VE MEDYA İLİŞKİLERİNDE DEĞİŞMEYEN HAKİKAT
SİYASET TOPLUM MEDYA, HASAN YILMAZ, Editör, ORİON KİTAPEVİ, Ankara, ss.99-113, 2020