Yayınlar & Eserler

Makaleler 16
Tümü (16)
SCI-E, SSCI, AHCI (5)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (8)
ESCI (3)
Scopus (7)
TRDizin (6)
Diğer Yayınlar (1)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 15

1. User-centric Evaluation of GenAI Alignment and Recommendations based on Predictive Learning Analytics

2nd International Workshop on Generative AI for Learning Analytics, GenAI-LA 2025, Dublin, İrlanda, 03 Mart 2025, cilt.3994, ss.1-10, (Tam Metin Bildiri) identifier

2. Açık Kaynak Kodlu Bir Öğrenme Yönetim Sistemi Olan Moodle’ın Uzaktan Eğitime Entegrasyonu

5TH INTERNATIONAL OPEN & DISTANCE LEARNING CONFERENCE- IODL 2022, Eskişehir, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2022, (Özet Bildiri)

3. OKUL ÖNCESİNDE DİJİTAL OKUR-YAZARLIK İLE İLGİLİ ÇALIŞMALARIN İNCELENMESİ

12. ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, 19 Mart 2022, (Özet Bildiri)

4. OKULÖNCESİ EĞİTİM PROGRAMININ DİJİTAL OKUR-YAZARLIK AÇISINDAN İNCELENMESİ

12. ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, 19 Mart 2022, (Özet Bildiri)

5. Açık eğitsel kaynak (AEK) sunan platform bileşenlerinin incelenmesi

International Congress on Open Learning and Distance Education 2021 (ICOLDE 2021), Erzurum, Türkiye, 9 - 10 Ekim 2021, ss.240-248, (Tam Metin Bildiri)

6. Türkiye’de 2005-2019 Yılları Arası Uzaktan Eğitim Alanında Yaşanan Kavram Karmaşasının Dünü-Bugünü-Yarını

The 3nd International Conference on Distance Learning and Innovative Educational Technologies, Ankara, Türkiye, 10 - 11 Aralık 2020, (Tam Metin Bildiri)

7. The Relationship Between Digital Literacy and Distance Education Perceptions

13th Annual International Conference of Education, Research and Innovation, 9 - 11 Kasım 2020, ss.2223-2227, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

8. Covid-19 Pandemisine Bağli Uzaktan Eğitim Geçiş Süreci Ve Değerlendirmesi: Iğdır Üniversitesi Örneği

Online International Conference of COVID-19 (CONCOVID), Türkiye, 12 - 14 Haziran 2020, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

9. An examination of a flipped classroom practice in terms of seven principles for good practice in undergraduate education

4th International Open Distance Learning Conference, Eskişehir, Türkiye, 14 - 16 Kasım 2019, (Tam Metin Bildiri)

10. Training Design for the Instructors Lecturing First-Time via Distance Education

2nd International Conference on Distance Learning and Innovative Educational Technologies, Ankara, Türkiye, 12 - 13 Aralık 2018, (Özet Bildiri)

11. Effect of Learning Technology by Design (LBD) Activities on Technology Integration Self-Efficacy Beliefs of Pre-Service English Teachers

EdMedia: World Conference on Educational Media and Technology 2017, Washington, Kiribati, 20 - 23 Haziran 2017, ss.843-849, (Tam Metin Bildiri)

12. Investigating the Parents Thoughts about the Effects of Digital Games on Children

Society for Information Technology Teacher Education International Conference, 21 - 25 Mart 2016, cilt.605, (Tam Metin Bildiri)

14. Comparing the Perceptions of Blind and Sighted Students toward Educational Computer Games

World Conference on E-Learning in Corporate, Government, Healthcare, and Higher Education, Las Vegas, Amerika Birleşik Devletleri, 21 - 23 Ekim 2013, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 9

1. The Use of Gamification Elements in an Online Introduction to Programming Course

Shaping the Future of Online Learning: Education in the Metaverse, G. Durak, S. Cankaya, Editör, IGI Global, ss.284-300, 2023

2. Eğitimde Sanal Dünyalar ve Metaverse: Tanımı, Olası Katkıları ve Kullanım Örnekleri

Eğitim Teknolojisi Okumaları 2022, Odabaşı, Hatice Ferhan; İşman Ayketin; Akkoyunlu, Buket, Editör, Pegem Akademi, ss.263-283, 2022

3. An Emerging Trend in Online Instruction: E-Flipped Classroom

Handbook of Research on Managing and Designing Online Courses in Synchronous and Asynchronous Environments, Durak Gürhan, Çankaya Serkan, Editör, IGI Global, ss.159-177, 2022

4. Video ders materyali tasarımında bir ikilem: Öğreticinin görüntüsü

Eğitim Teknolojisi Okumaları 2021, Buket Akkoyunlu, Aytekin İşman, Hatice Ferhan Odabaşı, Editör, Pegem Akademi, ss.575-597, 2021

5. The Adaptation Process of a First-Time Distance Education Instructor: A Single-Subject Research Study

Curriculum Development and Online Instruction for the 21st Century, Tamara Phillips Fudge, Susan Shepherd Ferebee, Editör, IGI Global, ss.301-322, 2021

6. The University Instructors' Opinions About Emergency Remote Education in Turkey

Handbook of Research on Emerging Pedagogies for the Future of Education: Trauma-Informed, Care, and Pandemic Pedagogy, Bozkurt Aras, Editör, IGI Global, ss.66-81, 2021

7. Canlı Ders Giriş Etkinlikleri

Uzaktan Öğretimde Canlı Ders Uygulama İlkeleri ve Örnekleri, Selçuk KARAMAN, Engin KURŞUN, Editör, Atatürk Üniversitesi Yayınevi, Erzurum, ss.11-23, 2020

8. Açık Öğrenme ile Ilgili Araştırmalar

Yüksek Öğretimde Dijital Dönüşüm, Selçuk KARAMAN, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.248-258, 2020

9. Computer Assisted Education in Early Childhood Education

Current Trends in Educational Sciences, Recep EfeIrina Koleva Emin Atasoy Violeta Kotseva, Editör, ST. KLIMENT OHRIDSKI UNIVERSITY PRESS, ss.311-319, 2017
Metrikler

Yayın

41

Yayın (WoS)

9

Yayın (Scopus)

9

Atıf (WoS)

12

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

4

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (TrDizin)

41

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Sobiad)

293

H-İndeks (Sobiad)

6

Atıf (Diğer Toplam)

103

Proje

5

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları