Prof. Dr. FERİDUN MERTER


Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü

Sınıf Eğitimi Anabilim Dalı

Araştırmacı kurumdan ayrılmıştır

Metrikler

Yayın

23

Tez Danışmanlığı

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

1986 - 1990

1986 - 1990

Doktora

İnönü Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, Sosyoloji Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

1990

1990

Doktora

1950-1980 Yılları Arasında Köy Ailesinde Değişim Malatya Örneği

İnönü Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, Sosyoloji Bölümü

Akademik Ünvanlar / Görevler

2009 - Devam Ediyor

2009 - Devam Ediyor

Prof. Dr.

İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü

Yönetimsel Görevler

1998 - 2003

1998 - 2003

Enstitü Müdür Yardımcısı

İnönü Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü

Makaleler

Tümü (1)
Diğer Yayınlar (1)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2018

2018

2. İlkokul Öğrencilerinin Matematik Dersinde Yaptıkları Hatalar

AKKAYA S., MERTER F.

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

3. Sınıf Öğretmenlerinin Web Temelli Forumların Kullanımına İlişkin Görüşleri

AKKAYA S., MERTER F.

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

5. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Geometri Öğrenme Alanına İlişkin Bilgilerinin İncelenmesi

AKKAYA S., MERTER F.

1. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi, Bursa, Türkiye, 29 Mart - 01 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

2017

2017

6. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Dokunarak Yazmaya İlişkin Görüşleri

MERTER F., AKKAYA S.

11th International Computer Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

7. ”Defter”den ”Tablet” Bilgisayar”a: Bitişik Eğik Yazı, Dik Temel Yazı ve Dokunarak Yazma Çıkmazı

MERTER F., AKKAYA S.

16th International Primary Teacher Education Symposium, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

2014

2014

8. The Relationship Between 5. Grade Student’xxs Scientific Process Skills and Attitudes Toward the ”Science ” Lesson (Sampling Malatya)

MERTER F., AKKAYA S.

International Conference New Perspectives in Science Education 3rd Edition, Floransa, İtalya, 20 - 21 Mart 2014, (Özet Bildiri)

2016

2016

9. Complete or Limited Knowledge of Geometry This is The Matter

AKKAYA S., MERTER F.

The MT InternationalConference on BusinessResearch: Milano 2016, Milan, İtalya, 27 - 28 Aralık 2016, (Özet Bildiri)

2015

2015

13. Social Values Education in Prose Works of Mevlânâ

AKKAYA S., MERTER F.

International Conference on Research in Education and Science (ICRES), Antalya, Türkiye, 23 - 26 Nisan 2015, (Özet Bildiri)

2012

2012

14. Feridüddin Attar’ın Mentıku’xxt-Tayr’xxında Geçen Hikâyelerin Değerler Eğitimi Açısından İncelenmesi

MERTER F., AKKAYA S.

II. Uluslararası Değerler ve Eğitimi Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 16 - 18 Kasım 2012, (Özet Bildiri)

2012

2012

15. Düz Anlatım Yöntemi ve Sosyodrama Tekniğinin İlköğretim Öğrencilerinin Değer Kazanımları Üzerindeki Etkisi

MERTER F., AKKAYA S.

2. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2012, (Özet Bildiri)

2012

2012

16. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Değer Tercihleri

GÖLDAĞ B., MERTER F.

XXI. Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2012, (Özet Bildiri)

2012

2012

17. Öğretmen ve Öğrenci Görüşlerine Göre Değerlerin Önem Sırası

MERTER F., AKKAYA S.

11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)

2011

2011

18. Hikâyeler ile Öğrencilerin Sahip Olduğu Değerlerin Sorgulanması: Hoşgörü, Paylaşım ve Sorumluluk

MERTER F., AKKAYA S.

Değerler Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2011, (Özet Bildiri)

2011

2011

19. Birinci Sınıf Öğretmenlerinin Duyuşsal Alan Kazanımlarını Ayırt Etme Düzeyleri

DURAN M., MERTER F.

10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Kongresi Sivas, Sivas, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2011, (Tam Metin Bildiri)