Makaleler
Tümü (3)
TRDizin (3)
2024
20241. ONLİNE ALIŞVERİŞ KOLAYLIĞI İLE ONLİNE ALIVERİŞ YÖNELİK DAVRANIŞSAL NİYET ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
ERDOĞAN E.
Akademik Yaklaşımlar Dergisi
, cilt.15, sa.2, ss.965-987, 2024 (TRDizin)
2024
20242. EFFECTIVE CLINIC MARKETING: A COMPREHENSIVE ANALYSIS OF THE 7P MARKETING MIX
Gültaş P., Erdogan E.
Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.15, sa.56, ss.537-551, 2024 (TRDizin)
2024
20243. ONLİNE ALIŞVERİŞ KOLAYLIĞI ÖLÇEĞİNİN TÜRKÇEYE UYARLANMASI: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Erdogan E.
EKEV AKADEMİ DERGİSİ
, sa.97, ss.99-116, 2024 (TRDizin)