Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Including the excluded: the case of a student with multiple disabilities(*)

INTERNATIONAL JOURNAL OF INCLUSIVE EDUCATION, cilt.23, ss.454-468, 2019 (SSCI İndekslerine Giren Dergi) identifier identifier

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

The psychometric properties of the Turkish version of the teacher efficacy for Inclusive practices (TEIP) scale

Educational Research and Reviews, cilt.13, ss.654-663, 2018 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)

Qualifications of Subject Teachers in Special Education Schools

Journal of Education and Training Studies, cilt.6, ss.48-57, 2018 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)

ADAPTATION OF THE SENTIMENTS, ATTITUDES, AND CONCERNS ABOUT INCLUSIVE EDUCATION REVISED (SACIE-R) SCALE ON A TURKISH POPULATION

Academic Research International, cilt.7, ss.123-134, 2016 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)

THE IMPACT OF THE EDUCATOR STUDY GROUP MODEL ON THE PROFESSIONAL DEVELOPMENT OF TEACHERS OF MAINSTREAM ELEMENTARY CLASSROOMS

Academic Research International, cilt.4, ss.524-534, 2013 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)

Engelli Öğretmenlerin İş Doyumları ve Çalışma Koşulları

Mehmet Akif Ersoy University Journal of Education Faculty, ss.272-294, 2012 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)

Erken eğitimin dil gelişimi ve okuma yazma öğrenmeye katkısı

Çoluk Çocuk Dergisi, cilt.33, ss.29, 2003 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)