K. ÇATI And A. YILMAZ, "Hastaların hastane hizmetlerinin kalitesinialgılama düzeylerinin ölçümüne yönelik bir araştırma," Pazarlama Dünyası , vol.16, no.4, pp.46-53, 2002
ÇATI, K. And YILMAZ, A. 2002. Hastaların hastane hizmetlerinin kalitesinialgılama düzeylerinin ölçümüne yönelik bir araştırma. Pazarlama Dünyası , vol.16, no.4 , 46-53.
ÇATI, K., & YILMAZ, A., (2002). Hastaların hastane hizmetlerinin kalitesinialgılama düzeylerinin ölçümüne yönelik bir araştırma. Pazarlama Dünyası , vol.16, no.4, 46-53.
ÇATI, KAHRAMAN, And ABDULLAH YILMAZ. "Hastaların hastane hizmetlerinin kalitesinialgılama düzeylerinin ölçümüne yönelik bir araştırma," Pazarlama Dünyası , vol.16, no.4, 46-53, 2002
ÇATI, KAHRAMAN And YILMAZ, ABDULLAH. "Hastaların hastane hizmetlerinin kalitesinialgılama düzeylerinin ölçümüne yönelik bir araştırma." Pazarlama Dünyası , vol.16, no.4, pp.46-53, 2002
ÇATI, K. And YILMAZ, A. (2002) . "Hastaların hastane hizmetlerinin kalitesinialgılama düzeylerinin ölçümüne yönelik bir araştırma." Pazarlama Dünyası , vol.16, no.4, pp.46-53.
@article{article, author={KAHRAMAN ÇATI And author={ABDULLAH YILMAZ}, title={Hastaların hastane hizmetlerinin kalitesinialgılama düzeylerinin ölçümüne yönelik bir araştırma}, journal={Pazarlama Dünyası}, year=2002, pages={46-53} }