M. TÜRK And A. GÖK, "Yeşil Pazarlama Anlayışı Açısından Üretici İşletmelerin Sosyal Sorumluluğu," Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi , vol.9, no.32, pp.228-249, 2010
TÜRK, M. And GÖK, A. 2010. Yeşil Pazarlama Anlayışı Açısından Üretici İşletmelerin Sosyal Sorumluluğu. Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi , vol.9, no.32 , 228-249.
TÜRK, M., & GÖK, A., (2010). Yeşil Pazarlama Anlayışı Açısından Üretici İşletmelerin Sosyal Sorumluluğu. Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi , vol.9, no.32, 228-249.
TÜRK, MEVLÜT, And AYDA GÖK. "Yeşil Pazarlama Anlayışı Açısından Üretici İşletmelerin Sosyal Sorumluluğu," Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi , vol.9, no.32, 228-249, 2010
TÜRK, MEVLÜT And GÖK, AYDA. "Yeşil Pazarlama Anlayışı Açısından Üretici İşletmelerin Sosyal Sorumluluğu." Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi , vol.9, no.32, pp.228-249, 2010
TÜRK, M. And GÖK, A. (2010) . "Yeşil Pazarlama Anlayışı Açısından Üretici İşletmelerin Sosyal Sorumluluğu." Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi , vol.9, no.32, pp.228-249.
@article{article, author={MEVLÜT TÜRK And author={AYDA GÖK}, title={Yeşil Pazarlama Anlayışı Açısından Üretici İşletmelerin Sosyal Sorumluluğu}, journal={Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2010, pages={228-249} }