H. YILMAZ, "Pazarlama Tekniklerinin Siyasal Hayata Yansımaları," İktisadi ve İdari Yaklaşımlar Dergisi , vol.2, no.2, pp.134-145, 2020
YILMAZ, H. 2020. Pazarlama Tekniklerinin Siyasal Hayata Yansımaları. İktisadi ve İdari Yaklaşımlar Dergisi , vol.2, no.2 , 134-145.
YILMAZ, H., (2020). Pazarlama Tekniklerinin Siyasal Hayata Yansımaları. İktisadi ve İdari Yaklaşımlar Dergisi , vol.2, no.2, 134-145.
YILMAZ, HASAN. "Pazarlama Tekniklerinin Siyasal Hayata Yansımaları," İktisadi ve İdari Yaklaşımlar Dergisi , vol.2, no.2, 134-145, 2020
YILMAZ, HASAN. "Pazarlama Tekniklerinin Siyasal Hayata Yansımaları." İktisadi ve İdari Yaklaşımlar Dergisi , vol.2, no.2, pp.134-145, 2020
YILMAZ, H. (2020) . "Pazarlama Tekniklerinin Siyasal Hayata Yansımaları." İktisadi ve İdari Yaklaşımlar Dergisi , vol.2, no.2, pp.134-145.
@article{article, author={HASAN YILMAZ}, title={Pazarlama Tekniklerinin Siyasal Hayata Yansımaları}, journal={İktisadi ve İdari Yaklaşımlar Dergisi}, year=2020, pages={134-145} }