M. B. YILMAZ And M. Babacan, "EGEMEN KÜRESEL HEGEMONYADA NEOLİBERALİST VE POSTMODERN KÜLTÜR: COCA COLA REKLAMLARINDA RAMAZAN," Birey ve Toplum Sosyal Bilimler Dergisi , vol.9, no.1, pp.43-64, 2019
YILMAZ, M. B. And Babacan, M. 2019. EGEMEN KÜRESEL HEGEMONYADA NEOLİBERALİST VE POSTMODERN KÜLTÜR: COCA COLA REKLAMLARINDA RAMAZAN. Birey ve Toplum Sosyal Bilimler Dergisi , vol.9, no.1 , 43-64.
YILMAZ, M. B., & Babacan, M., (2019). EGEMEN KÜRESEL HEGEMONYADA NEOLİBERALİST VE POSTMODERN KÜLTÜR: COCA COLA REKLAMLARINDA RAMAZAN. Birey ve Toplum Sosyal Bilimler Dergisi , vol.9, no.1, 43-64.
YILMAZ, MEHMET, And Mehmet Babacan. "EGEMEN KÜRESEL HEGEMONYADA NEOLİBERALİST VE POSTMODERN KÜLTÜR: COCA COLA REKLAMLARINDA RAMAZAN," Birey ve Toplum Sosyal Bilimler Dergisi , vol.9, no.1, 43-64, 2019
YILMAZ, MEHMET B. And Babacan, Mehmet. "EGEMEN KÜRESEL HEGEMONYADA NEOLİBERALİST VE POSTMODERN KÜLTÜR: COCA COLA REKLAMLARINDA RAMAZAN." Birey ve Toplum Sosyal Bilimler Dergisi , vol.9, no.1, pp.43-64, 2019
YILMAZ, M. B. And Babacan, M. (2019) . "EGEMEN KÜRESEL HEGEMONYADA NEOLİBERALİST VE POSTMODERN KÜLTÜR: COCA COLA REKLAMLARINDA RAMAZAN." Birey ve Toplum Sosyal Bilimler Dergisi , vol.9, no.1, pp.43-64.
@article{article, author={MEHMET BARIŞ YILMAZ And author={Mehmet Babacan}, title={EGEMEN KÜRESEL HEGEMONYADA NEOLİBERALİST VE POSTMODERN KÜLTÜR: COCA COLA REKLAMLARINDA RAMAZAN}, journal={Birey ve Toplum Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2019, pages={43-64} }