B. DOĞAN And İ. ERDEM, "Strateji Temelli Dinleme Etkinliklerinin Yedinci SınıfÖğrencilerinin Dinleme Becerisiyle Strateji Kullanma DüzeyineEtkisi," International Journal of Language Academy , vol.6, no.1, pp.289-315, 2018
DOĞAN, B. And ERDEM, İ. 2018. Strateji Temelli Dinleme Etkinliklerinin Yedinci SınıfÖğrencilerinin Dinleme Becerisiyle Strateji Kullanma DüzeyineEtkisi. International Journal of Language Academy , vol.6, no.1 , 289-315.
DOĞAN, B., & ERDEM, İ., (2018). Strateji Temelli Dinleme Etkinliklerinin Yedinci SınıfÖğrencilerinin Dinleme Becerisiyle Strateji Kullanma DüzeyineEtkisi. International Journal of Language Academy , vol.6, no.1, 289-315.
DOĞAN, BAHAR, And İLHAN ERDEM. "Strateji Temelli Dinleme Etkinliklerinin Yedinci SınıfÖğrencilerinin Dinleme Becerisiyle Strateji Kullanma DüzeyineEtkisi," International Journal of Language Academy , vol.6, no.1, 289-315, 2018
DOĞAN, BAHAR D. And ERDEM, İLHAN. "Strateji Temelli Dinleme Etkinliklerinin Yedinci SınıfÖğrencilerinin Dinleme Becerisiyle Strateji Kullanma DüzeyineEtkisi." International Journal of Language Academy , vol.6, no.1, pp.289-315, 2018
DOĞAN, B. And ERDEM, İ. (2018) . "Strateji Temelli Dinleme Etkinliklerinin Yedinci SınıfÖğrencilerinin Dinleme Becerisiyle Strateji Kullanma DüzeyineEtkisi." International Journal of Language Academy , vol.6, no.1, pp.289-315.
@article{article, author={BAHAR DOĞAN KAHTALI And author={İLHAN ERDEM}, title={Strateji Temelli Dinleme Etkinliklerinin Yedinci SınıfÖğrencilerinin Dinleme Becerisiyle Strateji Kullanma DüzeyineEtkisi}, journal={International Journal of Language Academy}, year=2018, pages={289-315} }