T. SAĞER Et Al. , "Müzik Öğretmenliği Programı Özel Yetenek Sınavına Giren Adayların Bilişsel Esneklik Düzeyleri ile Sınav Başarıları Arasındaki İlişki," The Journal of Academic Social Science Studies (JASSS) , vol.2, no.41, pp.1-25, 2015
SAĞER, T. Et Al. 2015. Müzik Öğretmenliği Programı Özel Yetenek Sınavına Giren Adayların Bilişsel Esneklik Düzeyleri ile Sınav Başarıları Arasındaki İlişki. The Journal of Academic Social Science Studies (JASSS) , vol.2, no.41 , 1-25.
SAĞER, T., ZAHAL, O., & GÜRPINAR, E., (2015). Müzik Öğretmenliği Programı Özel Yetenek Sınavına Giren Adayların Bilişsel Esneklik Düzeyleri ile Sınav Başarıları Arasındaki İlişki. The Journal of Academic Social Science Studies (JASSS) , vol.2, no.41, 1-25.
SAĞER, TURAN, ONUR ZAHAL, And ENGİN GÜRPINAR. "Müzik Öğretmenliği Programı Özel Yetenek Sınavına Giren Adayların Bilişsel Esneklik Düzeyleri ile Sınav Başarıları Arasındaki İlişki," The Journal of Academic Social Science Studies (JASSS) , vol.2, no.41, 1-25, 2015
SAĞER, TURAN Et Al. "Müzik Öğretmenliği Programı Özel Yetenek Sınavına Giren Adayların Bilişsel Esneklik Düzeyleri ile Sınav Başarıları Arasındaki İlişki." The Journal of Academic Social Science Studies (JASSS) , vol.2, no.41, pp.1-25, 2015
SAĞER, T. ZAHAL, O. And GÜRPINAR, E. (2015) . "Müzik Öğretmenliği Programı Özel Yetenek Sınavına Giren Adayların Bilişsel Esneklik Düzeyleri ile Sınav Başarıları Arasındaki İlişki." The Journal of Academic Social Science Studies (JASSS) , vol.2, no.41, pp.1-25.
@article{article, author={TURAN SAĞER Et Al. }, title={Müzik Öğretmenliği Programı Özel Yetenek Sınavına Giren Adayların Bilişsel Esneklik Düzeyleri ile Sınav Başarıları Arasındaki İlişki}, journal={The Journal of Academic Social Science Studies (JASSS)}, year=2015, pages={1-25} }