Y. Yıldırım And İ. AKSU, "Stratejik Bir Varlik Olarak Marka: Hesaplama ve Raporlama," Akademik Yaklaşımlar , vol.7, no.2, pp.1-18, 2016
Yıldırım, Y. And AKSU, İ. 2016. Stratejik Bir Varlik Olarak Marka: Hesaplama ve Raporlama. Akademik Yaklaşımlar , vol.7, no.2 , 1-18.
Yıldırım, Y., & AKSU, İ., (2016). Stratejik Bir Varlik Olarak Marka: Hesaplama ve Raporlama. Akademik Yaklaşımlar , vol.7, no.2, 1-18.
Yıldırım, Yıldırım, And İBRAHİM AKSU. "Stratejik Bir Varlik Olarak Marka: Hesaplama ve Raporlama," Akademik Yaklaşımlar , vol.7, no.2, 1-18, 2016
Yıldırım, Yıldırım And AKSU, İBRAHİM. "Stratejik Bir Varlik Olarak Marka: Hesaplama ve Raporlama." Akademik Yaklaşımlar , vol.7, no.2, pp.1-18, 2016
Yıldırım, Y. And AKSU, İ. (2016) . "Stratejik Bir Varlik Olarak Marka: Hesaplama ve Raporlama." Akademik Yaklaşımlar , vol.7, no.2, pp.1-18.
@article{article, author={Yıldırım Yıldırım And author={İBRAHİM AKSU}, title={Stratejik Bir Varlik Olarak Marka: Hesaplama ve Raporlama}, journal={Akademik Yaklaşımlar}, year=2016, pages={1-18} }