S. Çalışkan And T. Baytimur, "Üniversite Öğrencilerinin Reklam Okuryazarliği Üzerine Bir Çalişma," International Journal of Social Science , vol.2, no.3, pp.27-44, 2019
Çalışkan, S. And Baytimur, T. 2019. Üniversite Öğrencilerinin Reklam Okuryazarliği Üzerine Bir Çalişma. International Journal of Social Science , vol.2, no.3 , 27-44.
Çalışkan, S., & Baytimur, T., (2019). Üniversite Öğrencilerinin Reklam Okuryazarliği Üzerine Bir Çalişma. International Journal of Social Science , vol.2, no.3, 27-44.
Çalışkan, SADIK, And TUĞBA BAYTİMUR. "Üniversite Öğrencilerinin Reklam Okuryazarliği Üzerine Bir Çalişma," International Journal of Social Science , vol.2, no.3, 27-44, 2019
Çalışkan, SADIK And Baytimur, TUĞBA. "Üniversite Öğrencilerinin Reklam Okuryazarliği Üzerine Bir Çalişma." International Journal of Social Science , vol.2, no.3, pp.27-44, 2019
Çalışkan, S. And Baytimur, T. (2019) . "Üniversite Öğrencilerinin Reklam Okuryazarliği Üzerine Bir Çalişma." International Journal of Social Science , vol.2, no.3, pp.27-44.
@article{article, author={SADIK ÇALIŞKAN And author={TUĞBA BAYTİMUR}, title={Üniversite Öğrencilerinin Reklam Okuryazarliği Üzerine Bir Çalişma}, journal={International Journal of Social Science}, year=2019, pages={27-44} }