Ü. İMİK And S. OYAN, "Müzik Ürünlerinin Pazarlamasında Yeni Medya Teknolojilerinin Rolü," Al Farabi 1. İnternational Congress On Social Sciences , vol.1, no.1, Gaziantep, Turkey, pp.1-2, 2017
İMİK, Ü. And OYAN, S. 2017. Müzik Ürünlerinin Pazarlamasında Yeni Medya Teknolojilerinin Rolü. Al Farabi 1. İnternational Congress On Social Sciences , (Gaziantep, Turkey), 1-2.
İMİK, Ü., & OYAN, S., (2017). Müzik Ürünlerinin Pazarlamasında Yeni Medya Teknolojilerinin Rolü . Al Farabi 1. İnternational Congress On Social Sciences (pp.1-2). Gaziantep, Turkey
İMİK, ÜNAL, And SELİN OYAN. "Müzik Ürünlerinin Pazarlamasında Yeni Medya Teknolojilerinin Rolü," Al Farabi 1. İnternational Congress On Social Sciences, Gaziantep, Turkey, 2017
İMİK, ÜNAL And OYAN, SELİN. "Müzik Ürünlerinin Pazarlamasında Yeni Medya Teknolojilerinin Rolü." Al Farabi 1. İnternational Congress On Social Sciences , Gaziantep, Turkey, pp.1-2, 2017
İMİK, Ü. And OYAN, S. (2017) . "Müzik Ürünlerinin Pazarlamasında Yeni Medya Teknolojilerinin Rolü." Al Farabi 1. İnternational Congress On Social Sciences , Gaziantep, Turkey, pp.1-2.
@conferencepaper{conferencepaper, author={ÜNAL İMİK And author={SELİN OYAN}, title={Müzik Ürünlerinin Pazarlamasında Yeni Medya Teknolojilerinin Rolü}, congress name={Al Farabi 1. İnternational Congress On Social Sciences}, city={Gaziantep}, country={Turkey}, year={2017}, pages={1-2} }