G. Gürkan And S. KAHRAMAN, "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarında Üstbilişsel Düşünme Becerileri, Biliş İhtiyacı ve Epistemolojikİnançların İncelenmesi," International Congress on Gifted and Talented Education (IGATE-2019) , vol.1, pp.62-72, 2019
Gürkan, G. And KAHRAMAN, S. 2019. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarında Üstbilişsel Düşünme Becerileri, Biliş İhtiyacı ve Epistemolojikİnançların İncelenmesi. International Congress on Gifted and Talented Education (IGATE-2019) , 62-72.
Gürkan, G., & KAHRAMAN, S., (2019). Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarında Üstbilişsel Düşünme Becerileri, Biliş İhtiyacı ve Epistemolojikİnançların İncelenmesi . International Congress on Gifted and Talented Education (IGATE-2019) (pp.62-72).
Gürkan, Gülşah, And SİBEL KAHRAMAN. "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarında Üstbilişsel Düşünme Becerileri, Biliş İhtiyacı ve Epistemolojikİnançların İncelenmesi," International Congress on Gifted and Talented Education (IGATE-2019), 2019
Gürkan, Gülşah And KAHRAMAN, SİBEL. "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarında Üstbilişsel Düşünme Becerileri, Biliş İhtiyacı ve Epistemolojikİnançların İncelenmesi." International Congress on Gifted and Talented Education (IGATE-2019) , pp.62-72, 2019
Gürkan, G. And KAHRAMAN, S. (2019) . "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarında Üstbilişsel Düşünme Becerileri, Biliş İhtiyacı ve Epistemolojikİnançların İncelenmesi." International Congress on Gifted and Talented Education (IGATE-2019) , pp.62-72.
@conferencepaper{conferencepaper, author={Gülşah Gürkan And author={SİBEL KAHRAMAN}, title={Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarında Üstbilişsel Düşünme Becerileri, Biliş İhtiyacı ve Epistemolojikİnançların İncelenmesi}, congress name={International Congress on Gifted and Talented Education (IGATE-2019)}, city={}, country={}, year={2019}, pages={62-72} }