C. Yaşaroğlu, "Türkiye'deki "hayat bilgisi" ile Singapur'daki "vatandaşlık ve ahlak egitimi" derslerinin degerler eğitimi bağlamında değerlendirilmesi," Turkish Studies , vol.8, no.8, pp.1453-1461, 2013
Yaşaroğlu, C. 2013. Türkiye'deki "hayat bilgisi" ile Singapur'daki "vatandaşlık ve ahlak egitimi" derslerinin degerler eğitimi bağlamında değerlendirilmesi. Turkish Studies , vol.8, no.8 , 1453-1461.
Yaşaroğlu, C., (2013). Türkiye'deki "hayat bilgisi" ile Singapur'daki "vatandaşlık ve ahlak egitimi" derslerinin degerler eğitimi bağlamında değerlendirilmesi. Turkish Studies , vol.8, no.8, 1453-1461.
Yaşaroğlu, CİHAT. "Türkiye'deki "hayat bilgisi" ile Singapur'daki "vatandaşlık ve ahlak egitimi" derslerinin degerler eğitimi bağlamında değerlendirilmesi," Turkish Studies , vol.8, no.8, 1453-1461, 2013
Yaşaroğlu, CİHAT. "Türkiye'deki "hayat bilgisi" ile Singapur'daki "vatandaşlık ve ahlak egitimi" derslerinin degerler eğitimi bağlamında değerlendirilmesi." Turkish Studies , vol.8, no.8, pp.1453-1461, 2013
Yaşaroğlu, C. (2013) . "Türkiye'deki "hayat bilgisi" ile Singapur'daki "vatandaşlık ve ahlak egitimi" derslerinin degerler eğitimi bağlamında değerlendirilmesi." Turkish Studies , vol.8, no.8, pp.1453-1461.
@article{article, author={CİHAT YAŞAROĞLU}, title={Türkiye'deki "hayat bilgisi" ile Singapur'daki "vatandaşlık ve ahlak egitimi" derslerinin degerler eğitimi bağlamında değerlendirilmesi}, journal={Turkish Studies}, year=2013, pages={1453-1461} }