C. Yaşaroğlu, "SINIF ÖĞRETMENLERİNİN SÜRDÜRÜLEBİLİR DEĞERLER EĞİTİMİNİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ," Social Science Studies Journal , no.72, pp.4626-4640, 2020
Yaşaroğlu, C. 2020. SINIF ÖĞRETMENLERİNİN SÜRDÜRÜLEBİLİR DEĞERLER EĞİTİMİNİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ. Social Science Studies Journal , no.72 , 4626-4640.
Yaşaroğlu, C., (2020). SINIF ÖĞRETMENLERİNİN SÜRDÜRÜLEBİLİR DEĞERLER EĞİTİMİNİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ. Social Science Studies Journal , no.72, 4626-4640.
Yaşaroğlu, CİHAT. "SINIF ÖĞRETMENLERİNİN SÜRDÜRÜLEBİLİR DEĞERLER EĞİTİMİNİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ," Social Science Studies Journal , no.72, 4626-4640, 2020
Yaşaroğlu, CİHAT. "SINIF ÖĞRETMENLERİNİN SÜRDÜRÜLEBİLİR DEĞERLER EĞİTİMİNİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ." Social Science Studies Journal , no.72, pp.4626-4640, 2020
Yaşaroğlu, C. (2020) . "SINIF ÖĞRETMENLERİNİN SÜRDÜRÜLEBİLİR DEĞERLER EĞİTİMİNİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ." Social Science Studies Journal , no.72, pp.4626-4640.
@article{article, author={CİHAT YAŞAROĞLU}, title={SINIF ÖĞRETMENLERİNİN SÜRDÜRÜLEBİLİR DEĞERLER EĞİTİMİNİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ}, journal={Social Science Studies Journal}, year=2020, pages={4626-4640} }