N. KONAN And V. OĞUZ, "Pedagojik Formasyon Öğrencilerinin Öğretmenlik Özyeterlik İnancı ile Yaşam Yönelimi Algısı Arasındaki İlişki," In Eğitime Dönüş , Ankara: EYUDER Yayınları, 2016, pp.276-284.
KONAN, N. And OĞUZ, V. Pedagojik Formasyon Öğrencilerinin Öğretmenlik Özyeterlik İnancı ile Yaşam Yönelimi Algısı Arasındaki İlişki. 2016. In Eğitime Dönüş , EYUDER Yayınları, Ankara, 276-284.
KONAN, N., & OĞUZ, V., (2016). Pedagojik Formasyon Öğrencilerinin Öğretmenlik Özyeterlik İnancı ile Yaşam Yönelimi Algısı Arasındaki İlişki. Eğitime Dönüş (pp.276-284), Ankara: EYUDER Yayınları.
KONAN, NECDET, And VUSLAT OĞUZ. "Pedagojik Formasyon Öğrencilerinin Öğretmenlik Özyeterlik İnancı ile Yaşam Yönelimi Algısı Arasındaki İlişki." In Eğitime Dönüş , 276-284. Ankara: EYUDER Yayınları, 2016
KONAN, NECDET And OĞUZ, VUSLAT. "Pedagojik Formasyon Öğrencilerinin Öğretmenlik Özyeterlik İnancı ile Yaşam Yönelimi Algısı Arasındaki İlişki." Eğitime Dönüş , EYUDER Yayınları, 2016, pp.276-284.
KONAN, N. And OĞUZ, V. (2016) "Pedagojik Formasyon Öğrencilerinin Öğretmenlik Özyeterlik İnancı ile Yaşam Yönelimi Algısı Arasındaki İlişki", Eğitime Dönüş . Ankara: EYUDER Yayınları.
@bookchapter{bookchapter, author ={NECDET KONAN And author ={VUSLAT OĞUZ}, chaptertitle={Pedagojik Formasyon Öğrencilerinin Öğretmenlik Özyeterlik İnancı ile Yaşam Yönelimi Algısı Arasındaki İlişki}, booktitle={ Eğitime Dönüş}, publisher={EYUDER Yayınları}, city={Ankara},year={2016} }