e. macit And R. ASLANER, "Ortaokul Matematik Derslerinde İşbirlikli Öğrenmenin Kullanılmasına İlişkin Öğretmen Görüşleri," Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi , vol.2, no.2, pp.134-157, 2019
macit, e. And ASLANER, R. 2019. Ortaokul Matematik Derslerinde İşbirlikli Öğrenmenin Kullanılmasına İlişkin Öğretmen Görüşleri. Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi , vol.2, no.2 , 134-157.
macit, e., & ASLANER, R., (2019). Ortaokul Matematik Derslerinde İşbirlikli Öğrenmenin Kullanılmasına İlişkin Öğretmen Görüşleri. Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi , vol.2, no.2, 134-157.
macit, esra, And RECEP ASLANER. "Ortaokul Matematik Derslerinde İşbirlikli Öğrenmenin Kullanılmasına İlişkin Öğretmen Görüşleri," Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi , vol.2, no.2, 134-157, 2019
macit, esra And ASLANER, RECEP. "Ortaokul Matematik Derslerinde İşbirlikli Öğrenmenin Kullanılmasına İlişkin Öğretmen Görüşleri." Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi , vol.2, no.2, pp.134-157, 2019
macit, e. And ASLANER, R. (2019) . "Ortaokul Matematik Derslerinde İşbirlikli Öğrenmenin Kullanılmasına İlişkin Öğretmen Görüşleri." Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi , vol.2, no.2, pp.134-157.
@article{article, author={esra macit And author={RECEP ASLANER}, title={Ortaokul Matematik Derslerinde İşbirlikli Öğrenmenin Kullanılmasına İlişkin Öğretmen Görüşleri}, journal={Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi}, year=2019, pages={134-157} }