A. İLHAN And R. ASLANER, "Geometri Konularının Öğretiminde Dinamik Geometri Yazılımı Kullanımının İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Görsel Matematik Okuryazarlık Algı Düzeylerine Etkisinin İncelenmesi," Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi , vol.11, no.2, pp.136-155, 2017
İLHAN, A. And ASLANER, R. 2017. Geometri Konularının Öğretiminde Dinamik Geometri Yazılımı Kullanımının İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Görsel Matematik Okuryazarlık Algı Düzeylerine Etkisinin İncelenmesi. Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi , vol.11, no.2 , 136-155.
İLHAN, A., & ASLANER, R., (2017). Geometri Konularının Öğretiminde Dinamik Geometri Yazılımı Kullanımının İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Görsel Matematik Okuryazarlık Algı Düzeylerine Etkisinin İncelenmesi. Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi , vol.11, no.2, 136-155.
İLHAN, AZİZ, And RECEP ASLANER. "Geometri Konularının Öğretiminde Dinamik Geometri Yazılımı Kullanımının İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Görsel Matematik Okuryazarlık Algı Düzeylerine Etkisinin İncelenmesi," Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi , vol.11, no.2, 136-155, 2017
İLHAN, AZİZ And ASLANER, RECEP. "Geometri Konularının Öğretiminde Dinamik Geometri Yazılımı Kullanımının İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Görsel Matematik Okuryazarlık Algı Düzeylerine Etkisinin İncelenmesi." Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi , vol.11, no.2, pp.136-155, 2017
İLHAN, A. And ASLANER, R. (2017) . "Geometri Konularının Öğretiminde Dinamik Geometri Yazılımı Kullanımının İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Görsel Matematik Okuryazarlık Algı Düzeylerine Etkisinin İncelenmesi." Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi , vol.11, no.2, pp.136-155.
@article{article, author={AZİZ İLHAN And author={RECEP ASLANER}, title={Geometri Konularının Öğretiminde Dinamik Geometri Yazılımı Kullanımının İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Görsel Matematik Okuryazarlık Algı Düzeylerine Etkisinin İncelenmesi}, journal={Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi}, year=2017, pages={136-155} }