Y. KARALI And H. TAŞKESEN, "Geometrik Mekanik Zekâ Oyunlarının İlköğretim 3. Sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarılarına ve Üç Boyutlu Geometrik Düşünme Becerilerine Etkisi," İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.23, no.2, pp.1132-1150, 2022
KARALI, Y. And TAŞKESEN, H. 2022. Geometrik Mekanik Zekâ Oyunlarının İlköğretim 3. Sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarılarına ve Üç Boyutlu Geometrik Düşünme Becerilerine Etkisi. İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.23, no.2 , 1132-1150.
KARALI, Y., & TAŞKESEN, H., (2022). Geometrik Mekanik Zekâ Oyunlarının İlköğretim 3. Sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarılarına ve Üç Boyutlu Geometrik Düşünme Becerilerine Etkisi. İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.23, no.2, 1132-1150.
KARALI, YALÇIN, And HAŞİM TAŞKESEN. "Geometrik Mekanik Zekâ Oyunlarının İlköğretim 3. Sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarılarına ve Üç Boyutlu Geometrik Düşünme Becerilerine Etkisi," İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.23, no.2, 1132-1150, 2022
KARALI, YALÇIN And TAŞKESEN, HAŞİM. "Geometrik Mekanik Zekâ Oyunlarının İlköğretim 3. Sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarılarına ve Üç Boyutlu Geometrik Düşünme Becerilerine Etkisi." İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.23, no.2, pp.1132-1150, 2022
KARALI, Y. And TAŞKESEN, H. (2022) . "Geometrik Mekanik Zekâ Oyunlarının İlköğretim 3. Sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarılarına ve Üç Boyutlu Geometrik Düşünme Becerilerine Etkisi." İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.23, no.2, pp.1132-1150.
@article{article, author={YALÇIN KARALI And author={HAŞİM TAŞKESEN}, title={Geometrik Mekanik Zekâ Oyunlarının İlköğretim 3. Sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarılarına ve Üç Boyutlu Geometrik Düşünme Becerilerine Etkisi}, journal={İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2022, pages={1132-1150} }