A. ATEŞ, "ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİNOKUMA STRATEJİLERİ ÜSTBİLİŞSEL FARKINDALIK DÜZEYLERİ İnönü Üniversitesi Örneği," Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim Dergisi , vol.2, no.4, pp.258-273, 2013
ATEŞ, A. 2013. ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİNOKUMA STRATEJİLERİ ÜSTBİLİŞSEL FARKINDALIK DÜZEYLERİ İnönü Üniversitesi Örneği. Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim Dergisi , vol.2, no.4 , 258-273.
ATEŞ, A., (2013). ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİNOKUMA STRATEJİLERİ ÜSTBİLİŞSEL FARKINDALIK DÜZEYLERİ İnönü Üniversitesi Örneği. Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim Dergisi , vol.2, no.4, 258-273.
ATEŞ, AYŞE. "ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİNOKUMA STRATEJİLERİ ÜSTBİLİŞSEL FARKINDALIK DÜZEYLERİ İnönü Üniversitesi Örneği," Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim Dergisi , vol.2, no.4, 258-273, 2013
ATEŞ, AYŞE. "ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİNOKUMA STRATEJİLERİ ÜSTBİLİŞSEL FARKINDALIK DÜZEYLERİ İnönü Üniversitesi Örneği." Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim Dergisi , vol.2, no.4, pp.258-273, 2013
ATEŞ, A. (2013) . "ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİNOKUMA STRATEJİLERİ ÜSTBİLİŞSEL FARKINDALIK DÜZEYLERİ İnönü Üniversitesi Örneği." Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim Dergisi , vol.2, no.4, pp.258-273.
@article{article, author={AYŞE ATEŞ}, title={ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİNOKUMA STRATEJİLERİ ÜSTBİLİŞSEL FARKINDALIK DÜZEYLERİ İnönü Üniversitesi Örneği}, journal={Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim Dergisi}, year=2013, pages={258-273} }