E. MERT, "Çocuk Edebiyatı Eleştirisinin Türkçe Öğretmen Adaylarının Çocuk Kitaplarını Gelişim Düzeylerine Göre Ayrıştırma Becerisine Etkisi," Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.18, no.2, pp.1252-1274, 2016
MERT, E. 2016. Çocuk Edebiyatı Eleştirisinin Türkçe Öğretmen Adaylarının Çocuk Kitaplarını Gelişim Düzeylerine Göre Ayrıştırma Becerisine Etkisi. Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.18, no.2 , 1252-1274.
MERT, E., (2016). Çocuk Edebiyatı Eleştirisinin Türkçe Öğretmen Adaylarının Çocuk Kitaplarını Gelişim Düzeylerine Göre Ayrıştırma Becerisine Etkisi. Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.18, no.2, 1252-1274.
MERT, ESRA. "Çocuk Edebiyatı Eleştirisinin Türkçe Öğretmen Adaylarının Çocuk Kitaplarını Gelişim Düzeylerine Göre Ayrıştırma Becerisine Etkisi," Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.18, no.2, 1252-1274, 2016
MERT, ESRA. "Çocuk Edebiyatı Eleştirisinin Türkçe Öğretmen Adaylarının Çocuk Kitaplarını Gelişim Düzeylerine Göre Ayrıştırma Becerisine Etkisi." Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.18, no.2, pp.1252-1274, 2016
MERT, E. (2016) . "Çocuk Edebiyatı Eleştirisinin Türkçe Öğretmen Adaylarının Çocuk Kitaplarını Gelişim Düzeylerine Göre Ayrıştırma Becerisine Etkisi." Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.18, no.2, pp.1252-1274.
@article{article, author={ESRA LÜLE}, title={Çocuk Edebiyatı Eleştirisinin Türkçe Öğretmen Adaylarının Çocuk Kitaplarını Gelişim Düzeylerine Göre Ayrıştırma Becerisine Etkisi}, journal={Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2016, pages={1252-1274} }