A. YILMAZ Et Al. , "Bireylerin Sosyal Reklamlara Yönelik Tutumları: Covid-19 Spotlarının Sinir Ağı Analizi," Doğuş Üniversitesi Dergisi , vol.23, no.23, pp.177-196, 2022
YILMAZ, A. Et Al. 2022. Bireylerin Sosyal Reklamlara Yönelik Tutumları: Covid-19 Spotlarının Sinir Ağı Analizi. Doğuş Üniversitesi Dergisi , vol.23, no.23 , 177-196.
YILMAZ, A., ULAŞ, M., & YEŞİL, A., (2022). Bireylerin Sosyal Reklamlara Yönelik Tutumları: Covid-19 Spotlarının Sinir Ağı Analizi. Doğuş Üniversitesi Dergisi , vol.23, no.23, 177-196.
YILMAZ, ALPER, MEHMET ULAŞ, And ABUZER YEŞİL. "Bireylerin Sosyal Reklamlara Yönelik Tutumları: Covid-19 Spotlarının Sinir Ağı Analizi," Doğuş Üniversitesi Dergisi , vol.23, no.23, 177-196, 2022
YILMAZ, ALPER Et Al. "Bireylerin Sosyal Reklamlara Yönelik Tutumları: Covid-19 Spotlarının Sinir Ağı Analizi." Doğuş Üniversitesi Dergisi , vol.23, no.23, pp.177-196, 2022
YILMAZ, A. ULAŞ, M. And YEŞİL, A. (2022) . "Bireylerin Sosyal Reklamlara Yönelik Tutumları: Covid-19 Spotlarının Sinir Ağı Analizi." Doğuş Üniversitesi Dergisi , vol.23, no.23, pp.177-196.
@article{article, author={ALPER YILMAZ Et Al. }, title={Bireylerin Sosyal Reklamlara Yönelik Tutumları: Covid-19 Spotlarının Sinir Ağı Analizi}, journal={Doğuş Üniversitesi Dergisi}, year=2022, pages={177-196} }