A. YILMAZ, "Reklam Mecrası Instagram: TOGG ve GÜNSEL Elektrikli Otomobil Markaları Üzerine Ampirik Bir Araştırma," JOURNAL OF ERCIYES COMMUNICATION , vol.7, no.2, pp.895-915, 2020
YILMAZ, A. 2020. Reklam Mecrası Instagram: TOGG ve GÜNSEL Elektrikli Otomobil Markaları Üzerine Ampirik Bir Araştırma. JOURNAL OF ERCIYES COMMUNICATION , vol.7, no.2 , 895-915.
YILMAZ, A., (2020). Reklam Mecrası Instagram: TOGG ve GÜNSEL Elektrikli Otomobil Markaları Üzerine Ampirik Bir Araştırma. JOURNAL OF ERCIYES COMMUNICATION , vol.7, no.2, 895-915.
YILMAZ, ALPER. "Reklam Mecrası Instagram: TOGG ve GÜNSEL Elektrikli Otomobil Markaları Üzerine Ampirik Bir Araştırma," JOURNAL OF ERCIYES COMMUNICATION , vol.7, no.2, 895-915, 2020
YILMAZ, ALPER. "Reklam Mecrası Instagram: TOGG ve GÜNSEL Elektrikli Otomobil Markaları Üzerine Ampirik Bir Araştırma." JOURNAL OF ERCIYES COMMUNICATION , vol.7, no.2, pp.895-915, 2020
YILMAZ, A. (2020) . "Reklam Mecrası Instagram: TOGG ve GÜNSEL Elektrikli Otomobil Markaları Üzerine Ampirik Bir Araştırma." JOURNAL OF ERCIYES COMMUNICATION , vol.7, no.2, pp.895-915.
@article{article, author={ALPER YILMAZ}, title={Reklam Mecrası Instagram: TOGG ve GÜNSEL Elektrikli Otomobil Markaları Üzerine Ampirik Bir Araştırma}, journal={JOURNAL OF ERCIYES COMMUNICATION}, year=2020, pages={895-915} }