F. Altun Et Al. , "Müzik Öğretmeni Adaylarının Öğrenme Stilleri ve Alan Dersleri Başarıları Arasındaki İlişkiler/Music Teacher Candidates’ Learning Styles And The Relationship Between Field Achievement Points," e-International Journal of Educational Research , vol.6, no.3, pp.46-70, 2015
Altun, F. Et Al. 2015. Müzik Öğretmeni Adaylarının Öğrenme Stilleri ve Alan Dersleri Başarıları Arasındaki İlişkiler/Music Teacher Candidates’ Learning Styles And The Relationship Between Field Achievement Points. e-International Journal of Educational Research , vol.6, no.3 , 46-70.
Altun, F., Yurga, C., Zahal, O., & Gürpınar, E., (2015). Müzik Öğretmeni Adaylarının Öğrenme Stilleri ve Alan Dersleri Başarıları Arasındaki İlişkiler/Music Teacher Candidates’ Learning Styles And The Relationship Between Field Achievement Points. e-International Journal of Educational Research , vol.6, no.3, 46-70.
Altun, Fırat Et Al. "Müzik Öğretmeni Adaylarının Öğrenme Stilleri ve Alan Dersleri Başarıları Arasındaki İlişkiler/Music Teacher Candidates’ Learning Styles And The Relationship Between Field Achievement Points," e-International Journal of Educational Research , vol.6, no.3, 46-70, 2015
Altun, Fırat Et Al. "Müzik Öğretmeni Adaylarının Öğrenme Stilleri ve Alan Dersleri Başarıları Arasındaki İlişkiler/Music Teacher Candidates’ Learning Styles And The Relationship Between Field Achievement Points." e-International Journal of Educational Research , vol.6, no.3, pp.46-70, 2015
Altun, F. Et Al. (2015) . "Müzik Öğretmeni Adaylarının Öğrenme Stilleri ve Alan Dersleri Başarıları Arasındaki İlişkiler/Music Teacher Candidates’ Learning Styles And The Relationship Between Field Achievement Points." e-International Journal of Educational Research , vol.6, no.3, pp.46-70.
@article{article, author={Fırat Altun Et Al. }, title={Müzik Öğretmeni Adaylarının Öğrenme Stilleri ve Alan Dersleri Başarıları Arasındaki İlişkiler/Music Teacher Candidates’ Learning Styles And The Relationship Between Field Achievement Points}, journal={e-International Journal of Educational Research}, year=2015, pages={46-70} }