H. C. ÇELİK Et Al. , "Harmanlanmış öğrenme ortamının ders başarısına ve problem çözme becerisine yönelik tutumlarına etkisi," International Engineering, Science and Education Conference , vol.1, Diyarbakır, Turkey, pp.35-43, 2016
ÇELİK, H. C. Et Al. 2016. Harmanlanmış öğrenme ortamının ders başarısına ve problem çözme becerisine yönelik tutumlarına etkisi. International Engineering, Science and Education Conference , (Diyarbakır, Turkey), 35-43.
ÇELİK, H. C., İLHAN, A., ÇELİK, E., & İLHAN, G., (2016). Harmanlanmış öğrenme ortamının ders başarısına ve problem çözme becerisine yönelik tutumlarına etkisi . International Engineering, Science and Education Conference (pp.35-43). Diyarbakır, Turkey
ÇELİK, HALİL Et Al. "Harmanlanmış öğrenme ortamının ders başarısına ve problem çözme becerisine yönelik tutumlarına etkisi," International Engineering, Science and Education Conference, Diyarbakır, Turkey, 2016
ÇELİK, HALİL C. Et Al. "Harmanlanmış öğrenme ortamının ders başarısına ve problem çözme becerisine yönelik tutumlarına etkisi." International Engineering, Science and Education Conference , Diyarbakır, Turkey, pp.35-43, 2016
ÇELİK, H. C. Et Al. (2016) . "Harmanlanmış öğrenme ortamının ders başarısına ve problem çözme becerisine yönelik tutumlarına etkisi." International Engineering, Science and Education Conference , Diyarbakır, Turkey, pp.35-43.
@conferencepaper{conferencepaper, author={HALİL COŞKUN ÇELİK Et Al. }, title={Harmanlanmış öğrenme ortamının ders başarısına ve problem çözme becerisine yönelik tutumlarına etkisi}, congress name={International Engineering, Science and Education Conference}, city={Diyarbakır}, country={Turkey}, year={2016}, pages={35-43} }