K. ÇATI, "Kalite Çemberlerinin İç Müşteri Tatminine Etkisi," In Toplam Kalite ve Stratejik Yönetimde Yeni Eğilimler , Gazi Kitapevi, 2007.
ÇATI, K. Kalite Çemberlerinin İç Müşteri Tatminine Etkisi. 2007. In Toplam Kalite ve Stratejik Yönetimde Yeni Eğilimler , Gazi Kitapevi, .
ÇATI, K., (2007). Kalite Çemberlerinin İç Müşteri Tatminine Etkisi. Toplam Kalite ve Stratejik Yönetimde Yeni Eğilimler Gazi Kitapevi.
ÇATI, KAHRAMAN. "Kalite Çemberlerinin İç Müşteri Tatminine Etkisi." In Toplam Kalite ve Stratejik Yönetimde Yeni Eğilimler , Gazi Kitapevi, 2007
ÇATI, KAHRAMAN. "Kalite Çemberlerinin İç Müşteri Tatminine Etkisi." Toplam Kalite ve Stratejik Yönetimde Yeni Eğilimler , Gazi Kitapevi, 2007
ÇATI, K. (2007) "Kalite Çemberlerinin İç Müşteri Tatminine Etkisi", Toplam Kalite ve Stratejik Yönetimde Yeni Eğilimler . Gazi Kitapevi.
@bookchapter{bookchapter, author ={KAHRAMAN ÇATI}, chaptertitle={Kalite Çemberlerinin İç Müşteri Tatminine Etkisi}, booktitle={ Toplam Kalite ve Stratejik Yönetimde Yeni Eğilimler}, publisher={Gazi Kitapevi}, city={},year={2007} }