Ö. F. DERİNDAĞ, "Sosyal Medya, E-Ticaret ve Sınır ÖtesiE-Ticaret İlişkisi," In Sosyal Medyaya Giriş , Eskişehir: Anadolu Üniversitesi Yayınları, 2019, pp.102-127.
DERİNDAĞ, Ö. F. Sosyal Medya, E-Ticaret ve Sınır ÖtesiE-Ticaret İlişkisi. 2019. In Sosyal Medyaya Giriş , Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, 102-127.
DERİNDAĞ, Ö. F., (2019). Sosyal Medya, E-Ticaret ve Sınır ÖtesiE-Ticaret İlişkisi. Sosyal Medyaya Giriş (pp.102-127), Eskişehir: Anadolu Üniversitesi Yayınları.
DERİNDAĞ, ÖMER. "Sosyal Medya, E-Ticaret ve Sınır ÖtesiE-Ticaret İlişkisi." In Sosyal Medyaya Giriş , 102-127. Eskişehir: Anadolu Üniversitesi Yayınları, 2019
DERİNDAĞ, ÖMER F. . "Sosyal Medya, E-Ticaret ve Sınır ÖtesiE-Ticaret İlişkisi." Sosyal Medyaya Giriş , Anadolu Üniversitesi Yayınları, 2019, pp.102-127.
DERİNDAĞ, Ö. F. (2019) "Sosyal Medya, E-Ticaret ve Sınır ÖtesiE-Ticaret İlişkisi", Sosyal Medyaya Giriş . Eskişehir: Anadolu Üniversitesi Yayınları.
@bookchapter{bookchapter, author ={ÖMER FARUK DERİNDAĞ}, chaptertitle={Sosyal Medya, E-Ticaret ve Sınır ÖtesiE-Ticaret İlişkisi}, booktitle={ Sosyal Medyaya Giriş}, publisher={Anadolu Üniversitesi Yayınları}, city={Eskişehir},year={2019} }