E. MERT, "“Okul Öncesi Öğrencilerinin Okul Öncesi Eğitim Programındaki Kavramlara İlişkin Algılarının Metaforlar Aracılığıyla Analizi (Geometrik Şekil)," IJLA , vol.7, no.3, pp.67-82, 2019
MERT, E. 2019. “Okul Öncesi Öğrencilerinin Okul Öncesi Eğitim Programındaki Kavramlara İlişkin Algılarının Metaforlar Aracılığıyla Analizi (Geometrik Şekil). IJLA , vol.7, no.3 , 67-82.
MERT, E., (2019). “Okul Öncesi Öğrencilerinin Okul Öncesi Eğitim Programındaki Kavramlara İlişkin Algılarının Metaforlar Aracılığıyla Analizi (Geometrik Şekil). IJLA , vol.7, no.3, 67-82.
MERT, ESRA. "“Okul Öncesi Öğrencilerinin Okul Öncesi Eğitim Programındaki Kavramlara İlişkin Algılarının Metaforlar Aracılığıyla Analizi (Geometrik Şekil)," IJLA , vol.7, no.3, 67-82, 2019
MERT, ESRA. "“Okul Öncesi Öğrencilerinin Okul Öncesi Eğitim Programındaki Kavramlara İlişkin Algılarının Metaforlar Aracılığıyla Analizi (Geometrik Şekil)." IJLA , vol.7, no.3, pp.67-82, 2019
MERT, E. (2019) . "“Okul Öncesi Öğrencilerinin Okul Öncesi Eğitim Programındaki Kavramlara İlişkin Algılarının Metaforlar Aracılığıyla Analizi (Geometrik Şekil)." IJLA , vol.7, no.3, pp.67-82.
@article{article, author={ESRA LÜLE}, title={“Okul Öncesi Öğrencilerinin Okul Öncesi Eğitim Programındaki Kavramlara İlişkin Algılarının Metaforlar Aracılığıyla Analizi (Geometrik Şekil)}, journal={IJLA}, year=2019, pages={67-82} }