P. FETTAHLIOĞLU And D. KALECİ, "Moodle Destekli Tahmin Gözlem Açıklama Yönteminin Kullanıldığı Genel Biyoloji Laboratuvarı Etkinliklerinin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Yaratıcı Du şu nme Becerileri Üzerine Etkisi," 4. International Instructional Technologies Teacher Education Symposium , Elazığ, Turkey, pp.63, 2016
FETTAHLIOĞLU, P. And KALECİ, D. 2016. Moodle Destekli Tahmin Gözlem Açıklama Yönteminin Kullanıldığı Genel Biyoloji Laboratuvarı Etkinliklerinin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Yaratıcı Du şu nme Becerileri Üzerine Etkisi. 4. International Instructional Technologies Teacher Education Symposium , (Elazığ, Turkey), 63.
FETTAHLIOĞLU, P., & KALECİ, D., (2016). Moodle Destekli Tahmin Gözlem Açıklama Yönteminin Kullanıldığı Genel Biyoloji Laboratuvarı Etkinliklerinin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Yaratıcı Du şu nme Becerileri Üzerine Etkisi . 4. International Instructional Technologies Teacher Education Symposium (pp.63). Elazığ, Turkey
FETTAHLIOĞLU, PINAR, And DEVKAN KALECİ. "Moodle Destekli Tahmin Gözlem Açıklama Yönteminin Kullanıldığı Genel Biyoloji Laboratuvarı Etkinliklerinin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Yaratıcı Du şu nme Becerileri Üzerine Etkisi," 4. International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, Elazığ, Turkey, 2016
FETTAHLIOĞLU, PINAR And KALECİ, DEVKAN. "Moodle Destekli Tahmin Gözlem Açıklama Yönteminin Kullanıldığı Genel Biyoloji Laboratuvarı Etkinliklerinin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Yaratıcı Du şu nme Becerileri Üzerine Etkisi." 4. International Instructional Technologies Teacher Education Symposium , Elazığ, Turkey, pp.63, 2016
FETTAHLIOĞLU, P. And KALECİ, D. (2016) . "Moodle Destekli Tahmin Gözlem Açıklama Yönteminin Kullanıldığı Genel Biyoloji Laboratuvarı Etkinliklerinin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Yaratıcı Du şu nme Becerileri Üzerine Etkisi." 4. International Instructional Technologies Teacher Education Symposium , Elazığ, Turkey, p.63.
@conferencepaper{conferencepaper, author={PINAR FETTAHLIOĞLU And author={DEVKAN KALECİ}, title={Moodle Destekli Tahmin Gözlem Açıklama Yönteminin Kullanıldığı Genel Biyoloji Laboratuvarı Etkinliklerinin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Yaratıcı Du şu nme Becerileri Üzerine Etkisi}, congress name={4. International Instructional Technologies Teacher Education Symposium}, city={Elazığ}, country={Turkey}, year={2016}, pages={63} }