N. AŞUT Et Al. , "Ortaokul Öğrencilerinin Fen Bilimlerine İlişkin Başarılarının Olası Bilimsel Epistemolojik Yordayıcılarının İncelenmesi," İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.17, no.2, pp.157-168, 2016
AŞUT, N. Et Al. 2016. Ortaokul Öğrencilerinin Fen Bilimlerine İlişkin Başarılarının Olası Bilimsel Epistemolojik Yordayıcılarının İncelenmesi. İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.17, no.2 , 157-168.
AŞUT, N., ÖZBAY, H. E., AKKAYA, G., & ERTEKİN, P., (2016). Ortaokul Öğrencilerinin Fen Bilimlerine İlişkin Başarılarının Olası Bilimsel Epistemolojik Yordayıcılarının İncelenmesi. İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.17, no.2, 157-168.
AŞUT, NURİYE Et Al. "Ortaokul Öğrencilerinin Fen Bilimlerine İlişkin Başarılarının Olası Bilimsel Epistemolojik Yordayıcılarının İncelenmesi," İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.17, no.2, 157-168, 2016
AŞUT, NURİYE Et Al. "Ortaokul Öğrencilerinin Fen Bilimlerine İlişkin Başarılarının Olası Bilimsel Epistemolojik Yordayıcılarının İncelenmesi." İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.17, no.2, pp.157-168, 2016
AŞUT, N. Et Al. (2016) . "Ortaokul Öğrencilerinin Fen Bilimlerine İlişkin Başarılarının Olası Bilimsel Epistemolojik Yordayıcılarının İncelenmesi." İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.17, no.2, pp.157-168.
@article{article, author={NURİYE AŞUT Et Al. }, title={Ortaokul Öğrencilerinin Fen Bilimlerine İlişkin Başarılarının Olası Bilimsel Epistemolojik Yordayıcılarının İncelenmesi}, journal={İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2016, pages={157-168} }