K. AÇIKGÜL Et Al. , "Matematik Öğretmen Adaylarının Matematiksel Yaratıcılık Düzeyleri ile Matematiksel Yaratıcılıklarına İlişkin Öz-Yeterlik Algı Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi," Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.12, no.2, pp.75-98, 2023
AÇIKGÜL, K. Et Al. 2023. Matematik Öğretmen Adaylarının Matematiksel Yaratıcılık Düzeyleri ile Matematiksel Yaratıcılıklarına İlişkin Öz-Yeterlik Algı Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.12, no.2 , 75-98.
AÇIKGÜL, K., BAKAN, S., & ASLANER, R., (2023). Matematik Öğretmen Adaylarının Matematiksel Yaratıcılık Düzeyleri ile Matematiksel Yaratıcılıklarına İlişkin Öz-Yeterlik Algı Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.12, no.2, 75-98.
AÇIKGÜL, KÜBRA, SEVGİ BAKAN, And RECEP ASLANER. "Matematik Öğretmen Adaylarının Matematiksel Yaratıcılık Düzeyleri ile Matematiksel Yaratıcılıklarına İlişkin Öz-Yeterlik Algı Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi," Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.12, no.2, 75-98, 2023
AÇIKGÜL, KÜBRA Et Al. "Matematik Öğretmen Adaylarının Matematiksel Yaratıcılık Düzeyleri ile Matematiksel Yaratıcılıklarına İlişkin Öz-Yeterlik Algı Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi." Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.12, no.2, pp.75-98, 2023
AÇIKGÜL, K. BAKAN, S. And ASLANER, R. (2023) . "Matematik Öğretmen Adaylarının Matematiksel Yaratıcılık Düzeyleri ile Matematiksel Yaratıcılıklarına İlişkin Öz-Yeterlik Algı Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi." Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.12, no.2, pp.75-98.
@article{article, author={KÜBRA AÇIKGÜL Et Al. }, title={Matematik Öğretmen Adaylarının Matematiksel Yaratıcılık Düzeyleri ile Matematiksel Yaratıcılıklarına İlişkin Öz-Yeterlik Algı Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi}, journal={Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2023, pages={75-98} }