N. YILMAZ And A. N. GÖRGEN, "“Tüketicilerin Reklamlara İlişkin Algıları: Instagram Örneği”," 1. Uluslararası İletişim ve Yönetim Bilimleri Kongresi , vol.2, Malatya, Turkey, pp.1-1653, 2019
YILMAZ, N. And GÖRGEN, A. N. 2019. “Tüketicilerin Reklamlara İlişkin Algıları: Instagram Örneği”. 1. Uluslararası İletişim ve Yönetim Bilimleri Kongresi , (Malatya, Turkey), 1-1653.
YILMAZ, N., & GÖRGEN, A. N., (2019). “Tüketicilerin Reklamlara İlişkin Algıları: Instagram Örneği” . 1. Uluslararası İletişim ve Yönetim Bilimleri Kongresi (pp.1-1653). Malatya, Turkey
YILMAZ, NURCAN, And AYŞE NUR DOĞAN. "“Tüketicilerin Reklamlara İlişkin Algıları: Instagram Örneği”," 1. Uluslararası İletişim ve Yönetim Bilimleri Kongresi, Malatya, Turkey, 2019
YILMAZ, NURCAN And GÖRGEN, AYŞE N. . "“Tüketicilerin Reklamlara İlişkin Algıları: Instagram Örneği”." 1. Uluslararası İletişim ve Yönetim Bilimleri Kongresi , Malatya, Turkey, pp.1-1653, 2019
YILMAZ, N. And GÖRGEN, A. N. (2019) . "“Tüketicilerin Reklamlara İlişkin Algıları: Instagram Örneği”." 1. Uluslararası İletişim ve Yönetim Bilimleri Kongresi , Malatya, Turkey, pp.1-1653.
@conferencepaper{conferencepaper, author={NURCAN YILMAZ And author={AYŞE NUR DOĞAN}, title={“Tüketicilerin Reklamlara İlişkin Algıları: Instagram Örneği”}, congress name={1. Uluslararası İletişim ve Yönetim Bilimleri Kongresi}, city={Malatya}, country={Turkey}, year={2019}, pages={1-1653} }