F. GEÇEN, "ÇİFT ENGELE SAHİP ÖZEL EĞİTİM ÇOCUKLARINDAN HEM OTİZM BELİRTİSİ GÖSTEREN ÇOCUKLARIN HEM DE HİPERAKTİF ÇOCUKLARIN GÖRSEL SANATLAR EĞİTİMİ," SSS SOCIAL SCIENCES STUDIES JOURNAL , vol.4, no.22, pp.3893-3903, 2018
GEÇEN, F. 2018. ÇİFT ENGELE SAHİP ÖZEL EĞİTİM ÇOCUKLARINDAN HEM OTİZM BELİRTİSİ GÖSTEREN ÇOCUKLARIN HEM DE HİPERAKTİF ÇOCUKLARIN GÖRSEL SANATLAR EĞİTİMİ. SSS SOCIAL SCIENCES STUDIES JOURNAL , vol.4, no.22 , 3893-3903.
GEÇEN, F., (2018). ÇİFT ENGELE SAHİP ÖZEL EĞİTİM ÇOCUKLARINDAN HEM OTİZM BELİRTİSİ GÖSTEREN ÇOCUKLARIN HEM DE HİPERAKTİF ÇOCUKLARIN GÖRSEL SANATLAR EĞİTİMİ. SSS SOCIAL SCIENCES STUDIES JOURNAL , vol.4, no.22, 3893-3903.
GEÇEN, FAHRETTİN. "ÇİFT ENGELE SAHİP ÖZEL EĞİTİM ÇOCUKLARINDAN HEM OTİZM BELİRTİSİ GÖSTEREN ÇOCUKLARIN HEM DE HİPERAKTİF ÇOCUKLARIN GÖRSEL SANATLAR EĞİTİMİ," SSS SOCIAL SCIENCES STUDIES JOURNAL , vol.4, no.22, 3893-3903, 2018
GEÇEN, FAHRETTİN. "ÇİFT ENGELE SAHİP ÖZEL EĞİTİM ÇOCUKLARINDAN HEM OTİZM BELİRTİSİ GÖSTEREN ÇOCUKLARIN HEM DE HİPERAKTİF ÇOCUKLARIN GÖRSEL SANATLAR EĞİTİMİ." SSS SOCIAL SCIENCES STUDIES JOURNAL , vol.4, no.22, pp.3893-3903, 2018
GEÇEN, F. (2018) . "ÇİFT ENGELE SAHİP ÖZEL EĞİTİM ÇOCUKLARINDAN HEM OTİZM BELİRTİSİ GÖSTEREN ÇOCUKLARIN HEM DE HİPERAKTİF ÇOCUKLARIN GÖRSEL SANATLAR EĞİTİMİ." SSS SOCIAL SCIENCES STUDIES JOURNAL , vol.4, no.22, pp.3893-3903.
@article{article, author={FAHRETTİN GEÇEN}, title={ÇİFT ENGELE SAHİP ÖZEL EĞİTİM ÇOCUKLARINDAN HEM OTİZM BELİRTİSİ GÖSTEREN ÇOCUKLARIN HEM DE HİPERAKTİF ÇOCUKLARIN GÖRSEL SANATLAR EĞİTİMİ}, journal={SSS SOCIAL SCIENCES STUDIES JOURNAL}, year=2018, pages={3893-3903} }