A. YATKIN, "Yerel Yönetimlerde Hizmet Verimliliğinin Arttırılmasında Halkla İlişkilerin Rolü ve Önemi: Elazığ Belediyesi Örneği," ” Çağdaş Yerel Yönetimler Dergisi , vol.16, no.2, pp.45-66, 2007
YATKIN, A. 2007. Yerel Yönetimlerde Hizmet Verimliliğinin Arttırılmasında Halkla İlişkilerin Rolü ve Önemi: Elazığ Belediyesi Örneği. ” Çağdaş Yerel Yönetimler Dergisi , vol.16, no.2 , 45-66.
YATKIN, A., (2007). Yerel Yönetimlerde Hizmet Verimliliğinin Arttırılmasında Halkla İlişkilerin Rolü ve Önemi: Elazığ Belediyesi Örneği. ” Çağdaş Yerel Yönetimler Dergisi , vol.16, no.2, 45-66.
YATKIN, AHMET. "Yerel Yönetimlerde Hizmet Verimliliğinin Arttırılmasında Halkla İlişkilerin Rolü ve Önemi: Elazığ Belediyesi Örneği," ” Çağdaş Yerel Yönetimler Dergisi , vol.16, no.2, 45-66, 2007
YATKIN, AHMET. "Yerel Yönetimlerde Hizmet Verimliliğinin Arttırılmasında Halkla İlişkilerin Rolü ve Önemi: Elazığ Belediyesi Örneği." ” Çağdaş Yerel Yönetimler Dergisi , vol.16, no.2, pp.45-66, 2007
YATKIN, A. (2007) . "Yerel Yönetimlerde Hizmet Verimliliğinin Arttırılmasında Halkla İlişkilerin Rolü ve Önemi: Elazığ Belediyesi Örneği." ” Çağdaş Yerel Yönetimler Dergisi , vol.16, no.2, pp.45-66.
@article{article, author={AHMET YATKIN}, title={Yerel Yönetimlerde Hizmet Verimliliğinin Arttırılmasında Halkla İlişkilerin Rolü ve Önemi: Elazığ Belediyesi Örneği}, journal={” Çağdaş Yerel Yönetimler Dergisi}, year=2007, pages={45-66} }