M. ÇANAKCI, "SOSYAL MEDYA ARAÇLARININ EKONOMİK ETKİSİ," In Sosyal Medya Araçları I , Eskişehir: Anadolu Üniversitesi Yayınları, 2020, pp.162-181.
ÇANAKCI, M. SOSYAL MEDYA ARAÇLARININ EKONOMİK ETKİSİ. 2020. In Sosyal Medya Araçları I , Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, 162-181.
ÇANAKCI, M., (2020). SOSYAL MEDYA ARAÇLARININ EKONOMİK ETKİSİ. Sosyal Medya Araçları I (pp.162-181), Eskişehir: Anadolu Üniversitesi Yayınları.
ÇANAKCI, MEHMET. "SOSYAL MEDYA ARAÇLARININ EKONOMİK ETKİSİ." In Sosyal Medya Araçları I , 162-181. Eskişehir: Anadolu Üniversitesi Yayınları, 2020
ÇANAKCI, MEHMET. "SOSYAL MEDYA ARAÇLARININ EKONOMİK ETKİSİ." Sosyal Medya Araçları I , Anadolu Üniversitesi Yayınları, 2020, pp.162-181.
ÇANAKCI, M. (2020) "SOSYAL MEDYA ARAÇLARININ EKONOMİK ETKİSİ", Sosyal Medya Araçları I . Eskişehir: Anadolu Üniversitesi Yayınları.
@bookchapter{bookchapter, author ={MEHMET ÇANAKCI}, chaptertitle={SOSYAL MEDYA ARAÇLARININ EKONOMİK ETKİSİ}, booktitle={ Sosyal Medya Araçları I}, publisher={Anadolu Üniversitesi Yayınları}, city={Eskişehir},year={2020} }