M. TÜRK, "Perakendeci İşletmelerde Personelin Bilgi ve Beceri Bakımından Yeterliliği ile Müşteri Memnuninyeti Arasındaki İlişki," TÜRKİYE SOSYAL ARAŞTIRMALAR DERGİSİ , vol.9, pp.43-65, 2005
TÜRK, M. 2005. Perakendeci İşletmelerde Personelin Bilgi ve Beceri Bakımından Yeterliliği ile Müşteri Memnuninyeti Arasındaki İlişki. TÜRKİYE SOSYAL ARAŞTIRMALAR DERGİSİ , vol.9 , 43-65.
TÜRK, M., (2005). Perakendeci İşletmelerde Personelin Bilgi ve Beceri Bakımından Yeterliliği ile Müşteri Memnuninyeti Arasındaki İlişki. TÜRKİYE SOSYAL ARAŞTIRMALAR DERGİSİ , vol.9, 43-65.
TÜRK, MEVLÜT. "Perakendeci İşletmelerde Personelin Bilgi ve Beceri Bakımından Yeterliliği ile Müşteri Memnuninyeti Arasındaki İlişki," TÜRKİYE SOSYAL ARAŞTIRMALAR DERGİSİ , vol.9, 43-65, 2005
TÜRK, MEVLÜT. "Perakendeci İşletmelerde Personelin Bilgi ve Beceri Bakımından Yeterliliği ile Müşteri Memnuninyeti Arasındaki İlişki." TÜRKİYE SOSYAL ARAŞTIRMALAR DERGİSİ , vol.9, pp.43-65, 2005
TÜRK, M. (2005) . "Perakendeci İşletmelerde Personelin Bilgi ve Beceri Bakımından Yeterliliği ile Müşteri Memnuninyeti Arasındaki İlişki." TÜRKİYE SOSYAL ARAŞTIRMALAR DERGİSİ , vol.9, pp.43-65.
@article{article, author={MEVLÜT TÜRK}, title={Perakendeci İşletmelerde Personelin Bilgi ve Beceri Bakımından Yeterliliği ile Müşteri Memnuninyeti Arasındaki İlişki}, journal={TÜRKİYE SOSYAL ARAŞTIRMALAR DERGİSİ}, year=2005, pages={43-65} }