N. YILMAZ And H. AKTAŞ, "Kurumsal İletişimde Diyalojik Sosyal Medya Kullanımı: Vakıf ve Devlet Üniversiteleri Açısından Karşılaştırmalı Bir Değerlendirme," Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.20, no.1, pp.299-318, 2020
YILMAZ, N. And AKTAŞ, H. 2020. Kurumsal İletişimde Diyalojik Sosyal Medya Kullanımı: Vakıf ve Devlet Üniversiteleri Açısından Karşılaştırmalı Bir Değerlendirme. Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.20, no.1 , 299-318.
YILMAZ, N., & AKTAŞ, H., (2020). Kurumsal İletişimde Diyalojik Sosyal Medya Kullanımı: Vakıf ve Devlet Üniversiteleri Açısından Karşılaştırmalı Bir Değerlendirme. Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.20, no.1, 299-318.
YILMAZ, NURCAN, And HASRET AKTAŞ. "Kurumsal İletişimde Diyalojik Sosyal Medya Kullanımı: Vakıf ve Devlet Üniversiteleri Açısından Karşılaştırmalı Bir Değerlendirme," Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.20, no.1, 299-318, 2020
YILMAZ, NURCAN And AKTAŞ, HASRET. "Kurumsal İletişimde Diyalojik Sosyal Medya Kullanımı: Vakıf ve Devlet Üniversiteleri Açısından Karşılaştırmalı Bir Değerlendirme." Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.20, no.1, pp.299-318, 2020
YILMAZ, N. And AKTAŞ, H. (2020) . "Kurumsal İletişimde Diyalojik Sosyal Medya Kullanımı: Vakıf ve Devlet Üniversiteleri Açısından Karşılaştırmalı Bir Değerlendirme." Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.20, no.1, pp.299-318.
@article{article, author={NURCAN YILMAZ And author={HASRET AKTAŞ}, title={Kurumsal İletişimde Diyalojik Sosyal Medya Kullanımı: Vakıf ve Devlet Üniversiteleri Açısından Karşılaştırmalı Bir Değerlendirme}, journal={Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2020, pages={299-318} }